kysytään kuinka monia ammatteja valtion palkan maksu kattaa?
kuinka iso osa se on valtion budjetista?
en ole taloustieteilijä ja siksi kysyn
mikä osuus jää ilman ja kuinka paljon rahaa olisi oltava, jotta kuukausipalkkoja osattaisiin maksaa kaikille tasa arvoisesti
koska nykyään on ammatteja, jotka eivät saa palkkaa ja ovat työttömiä ja toisissa maissa olemattomia
miksi ammatti kehittyi kukkaan ilman, että se on toimiva ammatti?
kuka tarvitsee ei toimivan ammatin?
pyritäänkö valtion politiikassa demokraattiseen palkan saantiin?
jos ei, mikä olisi muu keino luoda tuloa ei toimivissa ammateissa?
perustulo ilman työkenttää ei ole riittävä ammattia kehittävä uudistus
työkentän voi olla supistamassa jokin muu taho, joka ei myös näe ammatin perspektiiviä ja jolle pitää todistaa ammatin tarve
mitkä ammatit saavat kaiken palkan tai ison osan?
miksi saavat?
kuinka valtiossa ei ole palkkaa maksaa kaikille ammateille?
Anonyymi-ap
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikista palkansaajista n.5% saa palkan valtiolta.
Pienin luku EU maista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604506Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591445- 1641426
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481412Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2521201Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1691103- 2021099
- 801017
- 61968