Kuinka nopeasti sen tiedon saa?
Jos jompikumpi vanhemmista on vakavasti sairas
4
188
Vastaukset
- Anonyymi
Niin pian kuin vanhempi siitä itse ilmoittaa tai pyytää jotakuta muuta ilmoittamaan.
- Anonyymi
Voiko siihen mennä päiviä tai viikkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko siihen mennä päiviä tai viikkoja?
Mistä minä sen täällä tietäisin? Riippuu ihan kokonaan vanhemmistasi, milloin ilmoittavat vai ilmoittavatko milloinkaan. Ei omasta sairastumisesta tarvitse lapsille kertoa. Mikään viranomainen ei ilmoita kenenkään sairastumisesta koskaan.
Kuolemasta ilmoitetaan heti, kun lähiomainen tavoitetaan. Heti tarkoittaa enintään muutamaa tuntia.
- Anonyymi
Omakannassa on kohta jonne voi laittaa lähiomaisen. Itse olen laittanut sinne lapseni. Jos sinun vanhempasi ovat jättäneet kohdan täyttämättä, niin tuskin saat ilmoitusta ollenkaan heidän sairaana tai sairaalassa olostaan. jos vanhempasi ovat sinä kunnossa etteivät itse ymmärrä sinusta kertoa, jäät kokonaan tiedon ulkopuolelle.
Viranomaiset ilmoittavat sitten aikanaan kuolemasta, he saavat asian selville väestörekisteristä. Näin olen asian ymmärtänyt, en tiedä onko oikea. Voi olla että sairaalassa on jollakin aikaa alkaa ottamaan selville omaista os vanhempasi ovat huonossa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237