Petin vaimon ystävän kanssa

Anonyymi-ap

Olen koittanut saada suhdetta kuntoon toki uskottomuuden paljastuminen oli kriisi.Meillä oli ollut usea vuosi kiinnostusta toisiimme eli oli henkistä pettämistä myös.Ajoittain kaipaan tätä ystävää,joka on nyt entinen.Ihastun helposti tiedän,että huono juttu etenkin henkisiä ihastuksia ollut.Olen jotenkin hukassa itseni kanssa välillä.

18

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene hoitoon.

• Anonyymi

Hyvä välillä voimaantua.

• Anonyymi

Ota vastuu tunteistasi. Pettäjät ei osaa niitä tunnistaa ja käsitellä.

• Anonyymi

Kerran menetetty luottamus noisa asioissa etenkin ni lähes mahdotonta saada takaisin

https://youtu.be/NMGiDyWdFxE?si=NXoqYtHigelzbXtz

Ja yleensä ei taida kostaminenkaan auttaa mutta jos suhteensa haluaa tuhota on siihen pettäminen varmin tapa

• Anonyymi

Uskon,että saamme suhteen kuntoon.Täälläpäin ero olisi iso häpeä.Olin typerä kun jatkoin flirttiä joka vei sit pidemmälle. Omassa suhteessa ei oikein ollut sillon seksielämää.

• Anonyymi

Eipä se tuo seksielämännpuute ole edes mikään puollustus pettämiselle vai pillunko takia vaimosi vain valitsitkin

• Anonyymi

Vaimosi ystävältä varmaan saisit tietää helpoiten sen, onko vaimosi pettänyt myös sinua? Ehkä on ja siksi tämä sinunkin pettäminen oli helpompi todentua? Lupaat vain hänelle, jonka kanssa Itse petit, että tämä keskustelu jää vain teidän väliseksi.

Jos olet hänelle luottamuksen arvoinen, etkä petä toisen uskoa sinuun, saat tietoa, joka voi sinun pettämisen tunnetta helpottaa? Naiset uskon puhuvan näistä toisilleen, jos ovat hyviä ystäviä toisilleen? Toki hyvä ystävyys on luottamusta toiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimosi ystävältä varmaan saisit tietää helpoiten sen, onko vaimosi pettänyt myös sinua? Ehkä on ja siksi tämä sinunkin pettäminen oli helpompi todentua? Lupaat vain hänelle, jonka kanssa Itse petit, että tämä keskustelu jää vain teidän väliseksi.

Jos olet hänelle luottamuksen arvoinen, etkä petä toisen uskoa sinuun, saat tietoa, joka voi sinun pettämisen tunnetta helpottaa? Naiset uskon puhuvan näistä toisilleen, jos ovat hyviä ystäviä toisilleen? Toki hyvä ystävyys on luottamusta toiseen?

Ap en saa olla yhteydessä tähän naiseen se on entinen ystävä vaimolle nyt ja oli kova riita heillä ku asia selvis. Vaimo katsoo puhelimeni,mutta vaimon puhelinta ei saa katsoa se on se epäluottamus.On somekanavilla rohkeasti esillä nytten.Sellaista kyllä olen kuullu,että se baarireissun yöpyminen olis ollut miehen eikä kaverin luona,mutta täällä huhuja liikkuu.Ja oli yks toinen kerta kanssa sillon niin,että siitä ei tiiä.Meillä meni sillon huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap en saa olla yhteydessä tähän naiseen se on entinen ystävä vaimolle nyt ja oli kova riita heillä ku asia selvis. Vaimo katsoo puhelimeni,mutta vaimon puhelinta ei saa katsoa se on se epäluottamus.On somekanavilla rohkeasti esillä nytten.Sellaista kyllä olen kuullu,että se baarireissun yöpyminen olis ollut miehen eikä kaverin luona,mutta täällä huhuja liikkuu.Ja oli yks toinen kerta kanssa sillon niin,että siitä ei tiiä.Meillä meni sillon huonosti.

Toisilla on tapana kostaa moninkertaisesti takas kokemansa paha mieli, saako siitä paremman olon? Ehkä käyttää tätä asemaansa nyt hyödykseen, löytääkseen paremman kumppanin, mitä sinä olit hänelle? Ja ottaa sen jälkeen etäisyyttä sinuun? Mut löytääkö tällaisen ymmärtäjän itselleen? Ei ole sekään helppo juttu? Puhuminen auttaa parhaiten ratkaisemaan ongelman, jos toinen on vain kyvykäs puhumaan asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla on tapana kostaa moninkertaisesti takas kokemansa paha mieli, saako siitä paremman olon? Ehkä käyttää tätä asemaansa nyt hyödykseen, löytääkseen paremman kumppanin, mitä sinä olit hänelle? Ja ottaa sen jälkeen etäisyyttä sinuun? Mut löytääkö tällaisen ymmärtäjän itselleen? Ei ole sekään helppo juttu? Puhuminen auttaa parhaiten ratkaisemaan ongelman, jos toinen on vain kyvykäs puhumaan asiasta?

Ap tuntuu,että etsii uutta miestä.Olisin halunnu tietää,mitä sillä baarireissulla kävi sillon muutama vuosi sit kun meillä meni huonommin.Pitikin mennä mokaan vaimon nyt ex ystävän kanssa tämä.Tåssä liitossa on luottamus pulaa puolin ja toisin.Mun puhelimen tutkii vaimo tarkkaan. Nukuin sohvalla kuukauden,kun mun moka kävi ilmi.Voi kun saatais tämä kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä se tuo seksielämännpuute ole edes mikään puollustus pettämiselle vai pillunko takia vaimosi vain valitsitkin

Amen

• Anonyymi

Kaikista inhottavin pettämisen muoto on tuo mitä AP on tehnyt. En ihmettele lainkaan jos vaimosi ei anna anteeksi ja tuskin unohtaa koskaan. Pilasit aika monen elämän, kannattiko??!!

• Anonyymi

Ap nyt vaimo on todella aktiivinen monella sonekanavalla uskon,että hänel on jotain peliä kun poseeraukset vaihtuu tiuhaan ja on puhelimella paljon.Muutama vuosi sitten oli hankaluuksia ja jäi epäselväksi,mitä hänen baarireissulla tapahtui,kun ei nukkunut kotona ilmeisesti kaverilla oli.Tää on pientä pitäjää niin juttuja liikkuu.Uskon et saadaan tää toimiin vielä vaikka sitte terapiassa.Epäilyttää vaan tuo somekanavilla esillä olo.

• Anonyymi

Pettäminen iskee itsetuntoon, `´mikä tuossa toisessa on paremmin, miksi kumppanini halusi hänet?``
        Sitten haluaa tuntea itsensä halutuksi edes jonkun silmissä.

• Anonyymi

Olet syyttä tunnontuskissa. Itse olen saanut sänkyyn kaikki vokottelemani aviossa olevat naiset eli naiset hyppäävät kiljuen sänkyyn kaikkien kanssa.

• Anonyymi

Ap haluan korjata liiton enkä lentää kukasta kukkaan. Pieni paikka ja molempien suvut ja yhteiset kaverit kaikki menis eron myötä sekaisin.Oikeesti haluun korjata suhteen.Eikai me turhaan menty naimisiin ja kaipaan hyviä aikoja.

• Anonyymi

no voi kamala

• Anonyymi

Ap on tää kamalaa kuinka mokaa kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      124
      7714
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      41
      4441
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      41
      3952
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      409
      2056
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      73
      1687
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1487
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1478
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      189
      1231
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1148
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      32
      1077
    Aihe