Käytetyn Audin osto

Anonyymi-ap

Tämä on teille jotka suunnittelevat käytetyn auton ostoa.
Annan hyvän neuvon. Älkää ikimaailmassa ostako käytettyä Audia. Siinä on vikojen esimerkki. Nokkahihna tai ketju paukkuu. Remontti ei ole halpa. Ostin Audi A5 hyvin pelasi kolme päivää. Sitten tuli pakkanen ja moottorista kuuluu nakutusta. Ketjuvika. Audin vm 2013. Soitin merkkiliikkeeseen jossa oli tehty kaikki huollot. Kysyin ketjusta. Vastaus. Se kestää auton iän. Mikähän se ikä on. Juice Leskinen lauloi aikoinaan maksasta että kyllä se kestää elämisen ajan. Kyllä kyrsii. Kiertäkää Audit. Kaikissa on samat Nokkahihna / ketju ongelmat.

16

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksoit oppirahat autoilun julmassa maailmassa.

• Anonyymi

Niin siinä kävi. Liian kallis oppiraha

• Anonyymi

Mäkin olen ostanut kolme Toyotaa käytettyinä ja kaikki hajosi ensimmäisellä viikolla.

• Anonyymi

Siinä toinen oppirahojen maksaja 😜

• Anonyymi

Nämä on näitä samoja liturgioita, joita esson baarissa aina kerrotaan.

• Anonyymi

3- litranen ja 6 pyttynen kestää ehkä paremmin.
      Olympia auto

• Anonyymi

Ehkä

• Anonyymi

Audi A5 vm 2016. Tankkauksen yhteydessä lisää litra öljyä. Ja sitä kallista öljyä. Pienikin pakkanen niin moottorista kuuluu voimakas nakutus. Entinen autoni Almera vm 2002 oli kolme vuotta eikä mitään vikaa. Hullu siis tosi hullu kun möin auton pois ja ostin Audi paskan.

• Anonyymi

Audi A5 diesel.
      180 tkm venttiiliremontti. 229 tkm ei lähtenyt käyntiin väljänä. 239 tkm hihnavika ja kone korkkasi.

Audi A5 bensiini.
      228 tkm reikä männässä.
      Vaihtoon.

Juuri tänään vein yhden ihmisen VW tuotteen korjaamolle, Autolla ajettu alle 100 tkm.
      Moottori sentään ei tällä kertaa.
      Koska ihmiset oppivat?

• Anonyymi

eivä koskaan opi.Täälläkin varakas naisleski kehui mitenkä on kiva ohitella Audi A6 :lla ,mut siihen se lysti loppui kun takuukin loppu ja jakopään ketju katkes ......ei muuta kun uutta pataa nokalle no kymppitonni siihen uppos vaikka vähän kirpas,rikkaalle se on pikkuraha

• Anonyymi

Minulla ei ymmärrys riitä että miten Audi jota pidin hyvänä merkkinä voi tehdä noin huonoja moottoreita eivätkä tee asialle mitään. Mersulla 200 000km on vähän ajettu, Audilla loppuun ajettu moottori. Häpeän itseäni kun menin Audin ostamaan ja säälin niitä jotka näen Audilla ajavan kun kohta on hinurin matka edessä. Eikö kuluttajansuoja voi tehdä asialle mitään? Öljyn tankkauksen yhteydessä tarkista bensan määrä.

• Anonyymi

ei voi tehdä asialle mitään,kuttajansuoja on aivan olematon.Pensan tankkauksen yhteydesä tarkista öljyn määrä

• Anonyymi

Sinulla kävi huono tuuri.
      Kahden Audin kokemuksella olen erittäin tyytyväinen Audiin.

• Anonyymi

Olen kanssasi samaa mieltä. Älä osta ikinä käytettyä Audia. Ostin tammikuussa ihan hyvällä hinnalla harmia itselleni. Eihän sillä jätekasalla uskalla lähteä pitempää matkaa ajamaan. Nyt on taas jätekasa huollossa ja rahat lopussa.

• Anonyymi

Taisi edellinen omistaja olla Jonne jolla on lippis takaperin päässä...

• Anonyymi

Ostin reilut 20 vuotta sitten uuden x merkkisen auton. Aina on lähtenyt käyntiin kun avaimesta on kääntänyt eikä koskaan ole jättänyt välille. Mitään ylimääräisiä yllätysremontteja ei ole tarvinnut tehdä koko aikana. Ei tulisi mieleenkään antaa tätä kenellekään pois. Hintaakaan tällaisella ei ole kuin korkeintaan parisataa euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe