Harmi kun oli niin heikossa hapessa, ettei osannut ottaa iloa irti 😜
Osastolla oli sexyjä mieshoitajia
18
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ne muuten yleensä on, niin miehet kuin naisetkin.
Onkohan joku palkannut pärstäkertoimen perusteella - Anonyymi
Ootko pettänyt minua😡😡
- Anonyymi
En takuulla ole 😘
- Anonyymi
Juu en minäkään 🤤
- Anonyymi
Saako niitä tarttua kiinni sieltä täältä niinkuin miehet tekee naishoitajille. Minä läpsäyttäisin pylkylle
Ainakin valtaosa potilaista osaa käyttäytyä ja ovat asiallisia tuollaisen kannalta. Yleensä potilailla on suuri arvostus hoitajia kohtaan.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ainakin valtaosa potilaista osaa käyttäytyä ja ovat asiallisia tuollaisen kannalta. Yleensä potilailla on suuri arvostus hoitajia kohtaan.
Ikävä kyllä ei kaikki osaa. Sellaset äijämäiset tarttuu heti ryntäistä tai vähintäänkin suora tuijotus suu auki. Tosi alentavaa. Noloa. Hameaikaan oli helvettiä kun tunkivat käden hameen alle. Ei ole kyllä mukava ammatti. Erehdy vielä olemaan kaunis sillä alalla niin rumat ja ammattitaidottomat läskihoitajat syö sut kateudesta. Haukkuvat ja puhuvat paskaa. Niin paska ala kuin olla ja voi
- Anonyymi
Onko pakko kirjotella tämmöstä p askaa? Joku pönttö luulee vielä, että oli minulta. 😓
Miten olisit sitten ottanut ilon irti? he ovat siellä töissä, eivätkä saa tehdä/lähteä mukaan mihinkään sopimattomaan.
- Anonyymi
Silti ne lähtee ja tekee vaikka mitä mitä ei saisi. Jopa työajalla.
Anonyymi kirjoitti:
Silti ne lähtee ja tekee vaikka mitä mitä ei saisi. Jopa työajalla.
Jaa? onko sulla kokemuksia tällaisesta?
- Anonyymi
Kyllä siellä suhteita syntyy jopa pomojen kanssa. Nuoret pojat panee vanhoja mummoja. Älä esitä kun et tietäs. Suhteita on myös lääkäreihin ja talkkareista lähtien. Ei siihen tarvita kuin kaksi ihmistä. Ehkä prinsessa elää toisenlaista elämää silmät kiinni. Tai sit sä et vaan kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä suhteita syntyy jopa pomojen kanssa. Nuoret pojat panee vanhoja mummoja. Älä esitä kun et tietäs. Suhteita on myös lääkäreihin ja talkkareista lähtien. Ei siihen tarvita kuin kaksi ihmistä. Ehkä prinsessa elää toisenlaista elämää silmät kiinni. Tai sit sä et vaan kelpaa
Vastasin siis sivusta. En ole eilinen kirjoittaja. Nukuin jo tuolloin😶🌫️
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa… itse en ole ikinä törmännyt tällaiseen, enkä ole tietoinen että tällaista olisi näissä piireissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsinlaiva
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ahaa… itse en ole ikinä törmännyt tällaiseen, enkä ole tietoinen että tällaista olisi näissä piireissä.
En minäkään tiennyt nyt vasta ku täältä suomi 24 luin🤭 sivusta
- Anonyymi
Homoooot
- Anonyymi
Joo ja ne ei oo siellä sitä varten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477