T vietti rauhallista koti-iltaa, kun vihreä valo alkoi tuikkia ikkunassa – Järkyttyi, kun näki, mistä oli kyse. Video IL sivulla. Huumoria olevinaan laitteen lennätys vai vakavampaa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/56be5b6d-0ffd-4f9d-9640-d547a9e5dae2
Joku kurkisti dronella sisään Helsingissä?
6
165
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi.
Peeping Tomit on ottaneet teknologian haltuun.
Itse muistan kun lapsena iltapimeässä, talvisin siis, istuskeltiin kerrostalojen lähikallioilla ja katseltiin mitä väki tekee verhot pääosin auki; tai jos oli säleet ne oli käännetty väärin niin että niistä näki edelleen sisälle varsin selvästi.
Mitään K18 emme koskaan nähneet, ihmisten elämät oli varsin tylsiä.
Tämä joskus 70 luvulla. - Anonyymi
Kohta varmaan ja tarkoituksella? että Venäläinen drone loukkasi suomen ilmatilaa Helsingissä?
- Anonyymi
Tervetuloa kurkkimaan...
On tallessa laserkaivertimen/leikkurin vanha "pikkutehoinen" 25 wattinen kun uusi on 100 wattinen. Kyllä tuolla 25 wattisella hyvin kameran kenno kärähtää ja turha tulla itkemään kun meni rikki. Voi, voi...- Anonyymi
Mitä jos se tippuu jonkun mummun niskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos se tippuu jonkun mummun niskaan?
Dronen OMISTAJA saa sitten siitä syytteet.
:D
- Anonyymi
Veikkaisin jotta Persekärpänen on ollut lentokapteenina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760