Vinted postikulut??

Anonyymi-ap

Onko kukaan huomannut että vintedissä suomen sisäiset paketit oli ennen 1.99€ ja nykyään näyttää minulle 2.99€ (olen myynyt ja ostanut tuotteita). Ajattelin aluksi että hinnat on vain kasvanut mutta kun katsoin kaverin puhelimelta niin näytti hänelle 1.99€. Ottaano vinted ylimääräistä posteista niiltä ketkä käyttävät sovellusta aktiivisesti? Asiallisia vastauksia kiitos.

22

2165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama! Mulla nousi 2,99 mutta puolisolla 1,99 ja kaverilla 2,49

• Anonyymi

Minulla nousi kans 2.99e jonkin aikaa oli 1.99e, mutta olen tilaillut paljon lähiaikoina niin mietin, voiko vaikuttaa??

• Anonyymi

Täällä sama homma! Aktiivisen myynti/ ostelujakson jälkeen postituksen hinta nousi! Kavereilla edelleen tuo alkaen 1,99e

• Anonyymi

Ärsyttävintä, ettei mitään ennakkoilmoitusta asiasta ollut!

• Anonyymi

Joo, ei missään kovin selkeästi kerrota ainakaan tällaisesta ”ominaisuudesta” !

• Anonyymi

Mulla kans nousi yhtäkkiä 1,99 hintaan 2,99. Yhden oston olen lähiaikoina tehnyt ja nyt lisäillyt paljon suosikkeihin. Tosi ärsyttävää ja ihmeellistä ettei missään selitetä asiaa. Ja että eri käyttäjillä eri postikulut!

• Oon huomannut saman! Mulla ei oo ollut hetkeen saldoa, nyt sitä taas kertynyt niin postikulut alkaen 2,99€, aiemmin ollut ton 1,99€. Miks musta tuntuu että Vinted rahastaa enemmän jos sulla on siellä rahaa sisällä...

• JA vielä lisäys, eikö kaiken järjen mukaan pitäis olla toisinpäin, eli just ne aktiiviset käyttäjät sais etuja/alennuksia. Näinhän se ainakin yleensä menee!

• Anonyymi

No jep, mäkin oon ostanut tosi paljon vintedistä ja käyttänyt siihen paljon rahaa. Olin just tilaamassa 12€ maksavaa paitaa Ruotsista, ja postikulut nosti sen 20€?! Vaikka yleensä postikulut on ollut vain muutaman euron jopa kun olen tilannut kaukaa suomesta.

• Anonyymi

Mulla oli aiemmin 2.99€ postarit, kun viime kuussa aloin käyttäää Vintediä, nyt kolmen ostoksen jälkeen noussut 3,55€ postareihin.

• Anonyymi

joo mulla kans tänään ihan yhtäkkiä nous postarit tohon 3,55€ aina ennen ollu sen 1,99€ vaikka oon tosi aktiivisesti ostellut sekä myynyt. Kesäkuussa taisin alkaa Vintediä käyttämään ja tähän mennessä ollut kaikki okei..

• Anonyymi

Mulla just nousi kans 1.99/3.55!

• Anonyymi

Toissapäivänä oli postit 2.50e / eilen 1.99 ja nyt 3.50e
      Mitä hittoa

Kyllä peruspaidalle tulee jo uuden hinta näillä postareilla.

• Anonyymi

Itsellä kanssa yhtäkkiä eilen postikulut nousi 3.55 euroon.
        Nyt ei enää viitsikään ostaa mitään,kun pk.niin isot.

• Anonyymi

Nyt laiton palautetta tuonne vintediin että miksi heittelee näin paljon. Eikä tule kyllä itekkään osteltua tollasilla posteilla...
      Tuo 2.50 on viel siedettävä.

• Anonyymi

Joo täällä kans tänään pomppas postikulut 1,99€ --> 3,55€. Todella ärsyttävää kun ei mitään ennakkovaroitustakaan tullut.

• Anonyymi

Nyt taas postikulut 1.99e 🤣

• Anonyymi

Jep, mitä ihmettä 😅

• Anonyymi

Mielestäni nämä postikulut voitaisiin nostaa kolminkertaisiksi!
      T. Setä Nilsiästä.

• Anonyymi

Mulla on AINA ollut 1,99 ja siks oon ostanut paljon vintedistä. Mut nyt on 2,99. Luulin et kaikilla oli suomen sisäl kaks euroo kuljetuS

• Anonyymi

Määki ihmettelin et miks osan myyjien tuptteet 1,99 posteilla ja toisen 2,99🤔 ja nuo kalliimmat postit oli vielä samasta kaupungista missä ite asun. Ja ihan saman kokosia paketteja oli

• Anonyymi

Ihan samaa tässä ihmetellyt, inhottavaa että aktiivisuudesta sakotetaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3371
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1433
    3. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      7
      1430
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1219
    5. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      853
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      839
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      824
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      778
    10. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      775
    Aihe