Kolossalaiskirje 1:3
"Me kiitämme Jumalaa, Herramme Jeesuksen Kristuksen Isää, aina kun rukoilemme teidän edestänne ... "
Paavali seuralaisineen kiittää yhtä ainoaa Jumalaa, joka on myös Herran Jeesuksen Kristuksen Isä. Jeesuksen Jumaluus on tosiasia kaikille niille, jotka uskovat että Raamattu on ihmisiä suurempi auktoriteetti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17720814/jeesuksen-jumaluus-raamatussa-
Kun Jeesus nyt on Jumala meille jotka uskomme mitä Raamattuun on kirjoitettu, niin silloin hänen täytyy olla myös Taivaan Isä. Mitä kirjoitukset sanovat?
Jeesuksen nimi on Isän nimi:
Johannes 17:11
'Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin. '
Jeesus sanoi että joka on nähnyt hänet, on nähnyt Isän ja että Isä Jumala itse on hänessä:
Johannes 14:6-10
'Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet." Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme". Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.'
Tuo ei jätä mitään arvailujen varaan.
Jesaja kutsuu Jeesusta "Väkeväksi Jumalaksi" ja "Iankaikkiseksi Isäksi":
Jesaja 9:5
' Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas. '
"Jumala oli Kristuksessa" ei "Jumalan Poika oli Kristuksessa":
2. Korinttilaiskirje 5:19
'Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. '
Jeesus ja Isä ovat yhtä:
Johannes 10:29-30
'Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä." '
Ilmestyskirjassa Karitsa (Jeesus) ilmaistaan olevan tuo yksi ja sama ja ainoa iankaikkinen Jumala:
Ilmestyskirja 22:3-4
'Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa. '
Yksi valtaistuin. "hänen palvelijansa" ei "heidän palvelijansa", "näkevät hänen kasvonsa" ei "heidän kasvonsa", ja "hänen nimensä" ei "heidän nimensä".
Filippiläiskirje 2:11
'ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. '
Roomalaiskirje 9:5
'heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen! '
Jeesus on Isä Jumala
14
194
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus oli Aramealainen kulkuri jonka Roomalaiset vetivät kiikkuun häiriköinnistä.
- Anonyymi
käskikö jeesus kerätä kirkollisveroa ?
- Anonyymi
Ei käskenyt. Sen ovat kirkot keksineet. Jeesus on opettanut että omastaan toisille jakaminen on hyvä asia ja oikein. Ihmisten velvoittaminen siihen on kirkkojen keksintö. Jumala tahtoo lapsiensa tekevän hyvää siksi että tahtovat itse sitä tehdä, ei siksi että muut velvoittavat.
- Anonyymi
Room.13:7 Antakaa jokaiselle se, mikä hänelle kuuluu: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.
- Anonyymi
Jesus >Kristus on NOSTETTU JumalaKSI,muistaakseni hänen Isä on Suurin jUMALA.
- Anonyymi
Kyllä Saunatonttu on suurempi.
- Anonyymi
Pervoilua!
Jeesus on Jumalan poika.
- Anonyymi
Ja jumala on Jehovan poika.
- Anonyymi
Miten voi olla olla Jumala ja Hänen Poika samaan aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olla olla Jumala ja Hänen Poika samaan aikaan?
Se on sairaus jossa henkilöllä on useita persoonallisuuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Se on sairaus jossa henkilöllä on useita persoonallisuuksia.
Ovat valitettavasti eri persoonia.
- Anonyymi
Raamatun ainoan oikean englanninkielisen version ensimmäisen ja viimeisen jakeen yhteenlaskettu sanamäärä ja vokaalien ja konsonattien määrä on sama kuin 1 Joh 5:7 jakeessa, joka kertoo Jumalan olemuksen. Siksi Jeesus sanoi olevansa alku ja loppu. Miten kukaan Raamatun kymmenistä kirjoittajista olisi voinut suunnitella tämän, kun Vanha Testamentti kirjoitettiin hepreaksi useita vuosisatoja aikaisemmin ja Uusi Testamentti kreikaksi?
Genesis 1 King James Bible (KJB)
1 In the beginning God created the heaven and the earth. (Raamatun ensimmäinen jae.)
(10 sanaa, 17 vokaalia, 27 konsonanttia) (y on englannissa konsonatti)
Revelation 22 King James Bible (KJB)
21 The grace of our Lord Jesus Christ be with you all. Amen. (Raamatun viimeinen jae.)
(12 sanaa, 17 vokaalia, 27 konsonanttia)
1 John 5 King James Bible (KJB)
7 For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
(22 sanaa, 34 vokaalia, 54 konsonattia) - Anonyymi
Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
Nykyajan oppineet vastaisivat Jeesukselle:"Et sinä ole Isä, vaan olet Jumalan Poika."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950