Tapailemani mies

Anonyymi-ap

Hei. Tapailen tällä hetkellä miestä jonka bongasin deittisovelluksesta. Alussa juttelimme taukoamatta, juttua riitti molemmilta ja tuntui hyvin oikealta ja muntyyppiseltä henkilöltä.
Näimme viikko sitten jolloin treffien lopussa mies pytää vielä 2 otteeseen näkemään uudestaan. Avautuu hyvin henkilökohtaisista asioista mulle ja on avoin. Pari päivää tapaamisen jälkeen hän hiukan hidastuu viesteissä mutta laittaa päivittäin jotain. Eilen kysyin suoraan kiinnostaako häntä enää jutella ja vastasi siihen että haluaa ottaa rauhassa näiden asioiden kanssa, sanonut aikaisemminkin. Lisäksi haluaisi vielä nähdä ensi viikolla.
Eilen ei tullut hänen aloitteesta viestinviestiä joten laitin itse, johon vastasi, meni juhliin ja nyt ei ole vielä vastannut. Eli ihan selkeästi häntä ei kiinnosta yhtään.
Onko tää nyt asia mitä seuraan ja katson laittaako vielä ennen ensviikkoa viestiä? Vai onko tää selkeä nono. On olemukseltaan rauhallinen tyyppi, mutta tää "no contact" ilman mitään syytä mietityttää kyllä mua. Onko se aidosti sitä että haluaa vaan "ottaa rauhassa". Sanoi eilen kans ettei tapaile muita ja aikasemmin ettei juttuele edes muille kun mulle. Tiedä sitten..
Kai alan vaan olemaan niin kiinnostunut että tällaset redflagitkin menee läpi ja yritän uskoa että hän puhuu totta. Miehet vastatkaa!

6

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Up!

      • Anonyymi

        Miehessä on ällöä liian valkaistut hampaat ja pyykkilauta vatsa. Mies luulee että naiset tykkää pyykkilauta vatsasta. Mutta vatsakas mies on ihana pehmeä ja lämmin. Jos yrittää pukeutua liian muodikkaasti ei ei sellainen ei onnistu perus suomalainen mies vetoaa naisiin.


    • Anonyymi

      Nopeat syövät Hitaat! Suomessa on yli miljoona yksinäistä ihmistä hautaan asti.
      Opettele elämään muuttuneessa yhteiskunnassa,ota ja anna vielä kun on mahdollista.
      Rikkaus on tavata muita,jos kiellät tämän.Olet juuri lopettanut ihan itse Geimit.

    • Anonyymi

      Emme tiedä mitä miehen mielessä on, mutta jos hän haluaa edetä rauhassa niin eikai siinä mitään pahaa ole. Hän kuitenkin haluaa edetä.
      Ei kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä.
      Asiat selkenee aikanaan.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksista. Joo tosiaan sanoi taas tänään että "haluan ottaa rauhassa" kun puhun viestihiljaisuudesta. Joka päivä ollaan kyllä puhuttu nyt2,5vko mutta nyt puoli viikkoa täysin mun aloitteesta, lyhyitä juttuja. Eilen oli pisin aika ku en laittanut mitään muuta ku aamulla vastasi edellispäivän viestiin. Kysyy kuitenkin mun jälkeen kuulumiset.
        Onko kyllä hankalaa kun ei YHTÄÄN tiedä mitä sen päässä liikkuu. Kuitenkin sanoi haluavansa nähdä, ja sovittiin nyt lauantaina. Mutta miksi tyyppi oli ennen tapaamista aktiivinen, tapaamisen jälkeen myös hetken ja kertoo edelleen haluavansa nähdä, mutta puhutaan todella vähän tässä välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. Joo tosiaan sanoi taas tänään että "haluan ottaa rauhassa" kun puhun viestihiljaisuudesta. Joka päivä ollaan kyllä puhuttu nyt2,5vko mutta nyt puoli viikkoa täysin mun aloitteesta, lyhyitä juttuja. Eilen oli pisin aika ku en laittanut mitään muuta ku aamulla vastasi edellispäivän viestiin. Kysyy kuitenkin mun jälkeen kuulumiset.
        Onko kyllä hankalaa kun ei YHTÄÄN tiedä mitä sen päässä liikkuu. Kuitenkin sanoi haluavansa nähdä, ja sovittiin nyt lauantaina. Mutta miksi tyyppi oli ennen tapaamista aktiivinen, tapaamisen jälkeen myös hetken ja kertoo edelleen haluavansa nähdä, mutta puhutaan todella vähän tässä välissä

        Up...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe