Vähänkö tämä on ihana! Tuli tänään radiossa kun ajelin autoa. Rod Stewart on kuulemma tulossa huhtiluussa Tampereelle ja kiinnostaisi mennä keikalle. Liput on vaan todella törjeän hintaisia, halvimmillaan sadan euron luokkaa...
Tästä biisistä tulee mieleen teini-iän Ruotsinristeilyt, jossa tämä soi aina. <3 Olimme alaikäisiä ja kuuntelimme tätä ihanaa biisiä ravintolan ulkopuolella. :D
Joslus tosiaan alle 18-vuotiaat saivat lähteä risteilylle noin vain. Olin vissiin kuusitoista kun risteilin usein helsingin ja Tukholman väliä. :I
https://youtu.be/iQzB5T_B_iI
I am Sailing
3
90
Vastaukset
- Anonyymi
Rod oli aikoinaan MEGA- tähti, eikä syyttä.
- Anonyymi
Upea raspikurkku oli hän. :))
- Anonyymi
Muistan tuon risteilyn.. Olin tosiaan vasta 16-vuotias ja olimme reissulla "hatkassa" Jorin kanssa ja muistaakseni olin ottanut näihin aikoihin veljeltäni rahaa luvatta... Laivalta löytyi mukava mies, joka majoitti meidät Hässelbyn lähiössä olevaan kerrostaloon. Taisimme viihtyä siellä muutaman päivän ja sitten palasimme taas kotiin. Nyt mietittynä olrn aika kauhuissani, koska mitä vain olisi voinut tapahtua. Onneksi ei kuitenkaan tapahtunut vaan pääsimme henkisesti ja fyysisesti hyväkuntoisina kotiin.
Nuo reissut ja nuoruuteni yleensäkin taisivat olla joitakin "opetusmatkoja", jotka läpikäymällä olen tullut siihen jota olen nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945338- 834987
- 1364364
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522749
- 462742
- 572332
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900