Tunnetko sinäkin mies sen kemian?

Anonyymi-ap

Tämä on niin hämmentävää.
Tää tunne vaan syvenee. Ajattelen sua ihan koko ajan. Olen ajatellut jo pari vuotta eikä tämä mene ohi.

Vaikea uskoa että voisit kiinnostua minun laisesta naisesta. Mutta toisaalta välillä jäädään silmiin kiinni, välillä ollaan jotenkin vaivautuneita toistemme seurassa, välillä taas huomaan että kävellään ihan kylki kyljessä.

Molemmat ollaan itsepäisiä mutta myös samalla tavalla älykkäitä.
Vapaita ollaan (kai?) molemmat mutta muuten olisi kyllä vaikea tilanne vaikka en olisikaan yksin näiden tunteideni kanssa.

Ja jos olen tunteineni yksin mutta vaistoat tämän, toivon ettet tunne oloasi kovin ahdistuneeksi. En tule sua ahdistelemaan ellet itse tee aloitetta.

Ja jos sen tekisit olisin täysillä mukana vaikka menisi työpaikka sen vuoksi...

16

1340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnen, totta kai. Etkö voisi tulla vastaan siinä aloitteen tekemisessä? On hankalaa itselle, varmaan myös sulle, mutta jos yhdessä selvittäis tästä ja lopetettais tää turhauttava ja ehkä kiusallinen osa ja mentäis eteenpäin😅☺️❤️
      Olisin iloisin ihminen koko maailmassa, jos sun kanssa saisin olla. Sä oot mielessä lähes koko päivän ja joka päivä, enkä pysty tai halua päästää irti. Pelkkä sun näkeminen parantaa päivää vaikka ei varmasti ulospäin näy.

• Anonyymi

Juu, mennään vielä naimisiin.

• Anonyymi

Olen kiinnostunut sinusta ihan vain ihmisenä. Älykkäänä ihmisenä. Olen homo...

• Anonyymi

Sama tilanne, mutta molemmat ollaan varattuja.

• Anonyymi

No tämä, uskaltaispa ihanuus M naisen kysyä vaikka lounaalle kaksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämä, uskaltaispa ihanuus M naisen kysyä vaikka lounaalle kaksin

No miksi et kysy? Ei kai se M niin pelottava ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi et kysy? Ei kai se M niin pelottava ole?

No ei pelottava vaan täydellisen ihana tapaus.
        Jos antaisi merkkiä tai vihjailisi niin varmasti kysyisin.

• Anonyymi

Ota vaan kädestä kiinni ja kerro tunteesi häntä kohtaan, saatat yllättyä.

• Anonyymi

Taas tänään, olin niin onnellinen, kun sain olla sinun seurassasi ja puhua. Haluaisin sulkea sinut kuumaan syleilyyn :)

• Anonyymi

Mies saattaisi kiihottua sellaisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies saattaisi kiihottua sellaisesta

Haluaisin kokeilla ja nähdä, onko sinulla kohouma kasvanut etumuksessa. Punastun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin kokeilla ja nähdä, onko sinulla kohouma kasvanut etumuksessa. Punastun.

Vähän teennäisen taiteellinen erotic novel palstasetä siihen hiplailuunko sinun fantasiat sitten päättyy kuten tämä ikuinen palstapetting? Luen rivien välistä kykenemättömyyttä suoriutua, olenko oikeassa? Ehkä vähän ilkeä analyysi, mutta ihan tökeröiden tirkistelijöiden kiusaksi- oleppas hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän teennäisen taiteellinen erotic novel palstasetä siihen hiplailuunko sinun fantasiat sitten päättyy kuten tämä ikuinen palstapetting? Luen rivien välistä kykenemättömyyttä suoriutua, olenko oikeassa? Ehkä vähän ilkeä analyysi, mutta ihan tökeröiden tirkistelijöiden kiusaksi- oleppas hyvä

Et taida uskaltaa etkä antautua, vai miten on? Tule asuntonäyttöön huomenna klo 13.30!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida uskaltaa etkä antautua, vai miten on? Tule asuntonäyttöön huomenna klo 13.30!

Jaa tämä työpaikkaromanssi liittyikin siis sitten kiinteistöalalle?

• Anonyymi

Voiiihhhh nainen. Olet so hot!

• Anonyymi

No ei tod.
      Olen kyllä varmaan hyvin älykäs nykymittapuussa.
      Sinä vain et himoita millään tavalla.
      Voin olla työkaverisi.
      ps. Vaihda sinä työpaikkaa tai kouluttaudu eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      71
      6237
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      133
      5614
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      473
      3489
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      111
      1872
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      383
      1293
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      38
      1286
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1091
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      994
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      932
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      54
      900
    Aihe