Ehdottomasti paras tämän vuoden UMK:ssa olin "Sanghain valot".
Finland 15 points.
UMK 2025: Sanghain valot
16
291
Vastaukset
- Anonyymi
Riitta Pukarin veto oli ylivoimaisesti paras biisi kuulluista. Olisi pitänyt lähettää edustamaan. Skibidijuontaja ei antanut ihmisten enää äänestää.
- Anonyymi
Jo juotajista lähtien ihan perse estä koko UMK. Ja valinta, esiintyjä tullut suoraan "Reberpaanilta" ei puutunut kuin punaiset lyhdyt.
- Anonyymi
Lähetystä seuratessa tuli pohdittua, että kaikkeen tuo Kurt Sjörooskin joutuu. Mutta itse kai on musiikkituotannolliset valintansa tehnyt. Indie-uskottavuudesta ja rokkipoliisienkin suosiosta viisuloungeille vilkuttelemaan lentosuukkoa kameralle. Yhyh...
- Anonyymi
UMK:n väliaikashowt olivat kautta linjan hyviä, mutta Shanghain valot oli kyllä mahtava veto leideiltä. Huomasi heti että Kerkko Koskisen sävellys Bond-tunnari viboineen. Silti hyvä että vuonna 2006 Lordi voitti Suomen karsinnat vaikka silloinkin marina oli melkoinen. Puhuttiin myötähäpeästä ja häpestä ihan Alexander Stubbia myöten, mutta mites sitten kävikään?
- Anonyymi
Biisi kestänyt hyvin aikaa. Hyvän kappaleen merkki sekin.
- Anonyymi
Siyä ei exytä seireenikään
- Anonyymi
Siis loistakoon...
Olin mukana liveyleisössä. Hel...i, mikä tunnelma. - Anonyymi
Queens of Fucking Lights of Sanghai.
Kruunasi illan. Milloin tulee näiden leidien Stadion konsertti? - Anonyymi
Täytyy tunnustaa pari kolme kertaa olen tuon esityksen areenasta ja youtubesta katsonut.
- Anonyymi
Oikeastiko? Ihan tylsä.
- Anonyymi
Kylläh, aikuisten oikeasti.
- Anonyymi
Kaikilla erilaiset asut, Bess sukkahousuissa, olisi rouvia vähän voitu stailata yhteen sopiviksi.
- Anonyymi
Ja yksi pinkissä, ruttuisessa housupuvussa tai oloasussa, osa pyntättyinä Linda tyylikkäin
- Anonyymi
Tuota ihmettelin minäkin. Oudosti kokoon kasattu kyhäelmä. Blessin asu, miten onneton, voi ei! Ei en halua enää tuollaisia nähdä enkä kuulla.
- Anonyymi
Kiva oli pitkästä aikaa nähdä Linda Lampeniuskin isossa roolissa kotimaan telkkarissa.
- Anonyymi
Kai nyt Lampenius noilla taidoillaan voisi pitää ihan omankin konsertin.
Ei hänen kannattaisi alentua tuollaisen älä mölö -porukan ohjelmiin mukaan ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813065Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911746Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831596- 1371452
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571344
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821217Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207- 831192