Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harrastuksista vai mistä vai täytyykö mennä nettiin?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/kuinka-loytaa-uusi-rakas-rinnalle-yli-60-vuotiaana-naisena-avuksi-tinder-vai-mika?s24
Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?
19
816
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
eipäs yleistetä ei kaikki tahdo rakastaa
- AnonyymiUUSI
Itse vähän alle 60 mies vielä, koen et tuolla ulkona, kauppakeskuksissa, kirjastoissa, kaupoissa katseiden vaihtoa kohdannut, vaatisi vain puhumista? Harvat uskaltavat tehdä aloitteita ja siksi moni lupaavakin kohtaaminen kaatuu vain pelkojen vuoksi.
Miehillä on pelot siitä, että voi tulla helposti väärin ymmärretyksi ja naisilta puuttuu se usko omiin mahdollisuuksiin, kun ottavat kaikenlaiset haukkumiset henkilökohtaisina somessakin? Olettavat, et tuskin tuntemus on toinen irl?
Onhan meitä miehiäkin, jotka voivat olla saamattomia, toisilla ei ole sitä tarvittavaa uskoa hyvään omalla kohdalla? Ajattelevat vain, et ne hyvät asiat tapahtuvat aina vain muille, koska kokevat riittämättömyyttä itsessä?
- AnonyymiUUSI
Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin. Yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot. Tämän olen minä 66 v Ukki hyväksynyt.
- AnonyymiUUSI
No olet liian vanha alle 100-vuotiaille miehille.
- AnonyymiUUSI
Oon 62v ukko. Minulle sais olla aika erikoinen yli 60v nainen ennen kuin kelpaisi.
Tupakkaa ei saisi polttaa
Alkoholia ei saisi juoda
Tatskoja ei saa olla
Eikä silikoneja
Eikä tehtyjä kulmakarvoja (luomut pitää olla)
Alle 165 pitkä
Ei pitkiä, suoria hiuksia.
Pitää olla räväkkä ja spontaani
Siinä muutama kriteeri pitkästä listasta.- AnonyymiUUSI
entäs se alapää,,
- AnonyymiUUSI
Minä täytän nuo kaikki kriteerit, paitsi räväkkä en ole. Siihenkö tämä nyt kaatui.
- AnonyymiUUSI
Nuoremmat naisethan ovat hyvin usein juuri tuota kaikkea mitä pidät listassasi huonona, mutta odotat kuitenkin löytäväsi nuoremman.
- AnonyymiUUSI
Säärien muodolla ei ole väliä, sillä syrjäänhän ne heitetään.
- AnonyymiUUSI
mine voi kyle otte sinut
minule kelpe suominaine
mike vaan
jos sine makse lasku
azis - AnonyymiUUSI
Pitäisi löytää alle 6-kymppinen, vanhat miehet ovat ällöttäviä
- AnonyymiUUSI
Niin ja iäkkäät nirppanokka akat kans ällöttäviä.
- AnonyymiUUSI
Ulos ja lenkille, harrastuksiin (lautapelikerho, luontoretki, tanssi ....)
- AnonyymiUUSI
Hankalaa se on, miehet kuolaa vaan nuorempien perään vaikkeivät niitä saakaan. Sitten valitellaan kuinka kurjaa on olla yksin, mutta oman ikäiset naiset ei miehille kelpaa, miehet luulevat itsestänsä jotain mitä eivät ole. Luulisi että kun vuosia yrittää sitä nuorempaa saada, eikä onnistu, niin siitä sen verran viisastuisi, että alkaisi katsella ikäisiään naisia, mutta niin ei käy. Siitä seuraa sitten yksinäinen tai ainakin parisuhteeton vanhuus niin miehille kuin naisille.
- AnonyymiUUSI
Mine haluan kaksikymmentävuotta vanhemman naisen äidiksi itselleni.
- AnonyymiUUSI
En huolis miestä pilaamaan hyvää elämääni. Haluavatko naiset passattavan ukkelin vielä riesaksi, kun vihdoin on omaa aikaa?
- AnonyymiUUSI
Miehet eivät vanhoja naisia halua, vaan nuoria, siten nuortuvat itsekkin.
- AnonyymiUUSI
........tai huomaavat kuinka vanhoja ovatkaan, kun eivät nuoremman vauhdissa pysy......
- AnonyymiUUSI
Mistähän syystä naiset tuomitaan jos he ottavat 20 vuotta nuoremman kumppanin, mutta miehille sama on ihan hyväksyttävää? Tosin tuomitsevat ovat yleensä juurikin vanhoja miehiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14716706
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi908248Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni327612Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va314665- 1301366
- 881238
- 86885
Olisiko hetki aikaa puhua sumin miehistä?
Liekkö vapaalla jalalla ainuttakaan täysjärkistä joka ei ois vielä ihan viimestä päiväystään ylittänyt?41827Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?
Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras19806- 91783