Kun ostin 10 vuotta sitten tuon Clion niin sain kuulla siitä. Osa suorastaan alkoi vihaamaan minua. Kun se on tuossa työpaikan parkkipaikalla niin uusimmatkin työkaverit jotka tulevat Mersulla tai Volvolla tai muulla ns. merkkiautolla, hekin vihaavat sitä ja oikein kiukkuisesti puhuva siitä minulle kuinka huono se on.
Sitä ei ole milloinkaan pitänyt korjata isommin, kallistuksen vakaaja tai joku sellainen sellainen vaihdettiin 5 vuotta sitten ja jarrupalat on kai vaihdettu muutaman vuoden välein. Se on aina läpäissyt katsastuksen. Se vie työmatkalla noin 5 litraa sadalla ja vakuutus on halpa.
En ymmärrä tätä. Meidän taloudessa on ollut myös Fiat ja Peugeot eikä niissäkään mitään vikaa ole ollut mutta nekin keräävät haukkumista. Näiden haukkujien Mersut ja Volvot taas on jatkuvasti korjaamolla. Työkaverit joilla on mersu, sanovat että pitää olla aina olla touhutonni varoilla. Aivan kauheaa jos huolto maksaa niin paljon.
Miksi autoilu ja eri merkit herättää niin paljon vihaa?
18
261
Vastaukset
- Anonyymi
no joo...kunhan kaverit täyttää 55 ja yli niin asenteet muuttuu..alkaa sairaudet raistta,firman yt neuvottelut....aina on potkittu vanhempi pellolle...ensin on lakko ja sitten yt neuvottleu,näin se on aina mennyt.. päivärahalle ei kannata jäädä.leikkurit leikka melkein heti tuloista osan.. ei kannata olla huolissasi.dupaissa ja monacossa on auto mulkunjatke isolla äänellä..käydään vain näyttäytymässä ja sitten piiloon...elämää se on sekin..
- Anonyymi
Autoilu ja autot ovat Suomessa pyhän lehmän asemassa, joten suomalaisten tyhmyys ja idiotismi näkyy auton ja autoilun kautta.
- Anonyymi
Minullakin on Relluja ollut ja on edeleenkin. On piinattu Rellu tai Rellunpippana arvostelijoiden mielestä. Nykyinen lie piuhakka Tce 130 hv.
- Anonyymi
Oijoi. Mulla on Tce 90.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi. Mulla on Tce 90.
Miula vaan SCe 75
- Anonyymi
Mulla 220 hv Techno
- Anonyymi
Katsotaan miten paljon sanomista tulee kun kävin koeajamassa -22 vuoden Sanderon ja jos ostan sen. Ihan kauhulla odotan niitä oikeiden automiesten kommentteja. Nuohan on haukuttu kahvihuoneessa jo valmiiksi ja itse kokematta.
- Anonyymi
Erikoinen työpaikka?
- Anonyymi
Noo, joillakin tarkkasilmäisillä voi ottaa silmään sekin, ettei juuri tuo ostettu automerkki, väri ja malli "pue" autolla ajavaa. Totta onkin että auto, oli hintaluokka mikä tahansa, voi saada ihmeitä aikaan: joko tehdä autolla ajavasta tyylikkään, menestyjän, rahattoman, ..., höpsön, aidon taukin, ikälopun, ikiteinin... mitä tahansa!
- Anonyymi
Aika lapsellinen on firman työilmapiiri jos kenen tahansa kottero tai kotteron omistaja joutuu siellä työyhteisön silmätikuksi.
No itsekin ihmettelen välillä aurinkonpaisteessa yhden työkaverin metallinhohto-paskanruskeaa autoa, mutta olen pitänyt ihmettelyt omana äänettömänä hymynä. Enkä kyllä ole kenenkään kuullut sitä ääneen moittineen. Eikä ole syytä itselläkään, sehän on vain iloinen piristys aurinkoisena päivänä...paskanruskeus näkyy vain paisteessa, lonkeron värisenä päivänä auto näyttää mustalta.
- Anonyymi
Clio oli viime vuonna Euroopan toiseksi eniten myynyt automalli Dacia Sanderon jälkeen. Harmi ettei sitä saa enää farkkuna.
- Anonyymi
Ilmeisesti haukkuvat takaisin kun sinäkin haukut niiden autoja.
- Anonyymi
En missään nimessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En missään nimessä.
Täällä ainakin.
- Anonyymi
Tämä autojen "haukkuminen" ei kylläkään aina ole niin vakavaa.
99-Saabit olivat takavuosina vähintääkin vähän "eliittiä", koska niitä
koottiin Suomessa.
Muistan aivan hyvässä mielessä työpaikalla laskeneeni leikkiä, että
postinkantaja tuli, viitaten hänen käytettynä ostamaansa postinkeltai-
seen autoon.
Itselläni oli huonompana pidetty auto.
Hän piti autoa muutaman vuoden, vaihtoi uudempaan punaiseen.
Nyt sanoin, että Palopäällikkö tuli!
Asiasta muodostui melkein sanaharkka, kun näköjään aina on valittamista! - Anonyymi
Itse jouduin nuorena vaihtamaan autoni eri väriseen kun erityisesti täysin vieraat ihmiset inhosivat sen hetkistä autoani niin. Ja kun punainen väri katosi elämästäni, tuli rauhallista, josta olen saanut nauttia siitä lähtien.
- Anonyymi
Väitän, että asennevammaiset kuskit ja töpeksijät sitä harmitusta ja vihaa aiheuttavat.
- Anonyymi
Eri asia. Toki esiintyy. Jätetään auto miten sattuu ja minne sattuu. Auotaan ovia että viereiseen tulee kolhu, kuljetaan autojen välistä oma laukku raapien muita. Joku ei pese autoaan koskaan, tupakoi vieressä tai autossaan päivittäin. Tyhjä käyttää käryävää ja vuotavaa autoaan parkissa. Liikenteessä näkee jatkuvasti kun ei osata ennakoida risteyksiä, toisten ajoa ruuhkassa, poukkoillaan, vaihdetaan kaistaa, ajetaan pimeänä, tööttäillään, aivan kuin muita ei olisi... jne. jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525350- 854042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3422383Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671952Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171818Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571410Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190