Pikkusen jos mustikkametsällä sattuu suteen, ilvekseen, joutseneen tai haukkaan osumaan, heti on vihervassarifemakot huutamassa. Olisivat vaan siellä kehä kolmosen sisällä hiljaa.
Hesari ja Ylekin revittelee hirveitä otsikoita, mitättömästä, mutta mitään ei kirjoiteta, kun Lontoossa islaminuskoinen on kännissä.
(sarkasmivaroitus)
Mitään ei saa sanoa tai tehdä enää
8
150
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei osaa edes ampua sitä mitä tarkoittaa, vaan "sattuu" muuten vain milloin mihinkin metsällä osumaan, niin on kyllä syytä välittömästi menettää aselupansa.
- Anonyymi
Pääasia että pääsee räiskimään :). "Omaan tussarin koska se on omaksi turvakseni. Voin sitä käyttämällä likvidoida toisen osapuolen ennenkuin hän likvidoi minut." Noin ne amerikkalaiset ajattelee. Niillä on aseita ja niinhän ne keksii yhden jos toisen tekosyyn päästä räiskimään niillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että pääsee räiskimään :). "Omaan tussarin koska se on omaksi turvakseni. Voin sitä käyttämällä likvidoida toisen osapuolen ennenkuin hän likvidoi minut." Noin ne amerikkalaiset ajattelee. Niillä on aseita ja niinhän ne keksii yhden jos toisen tekosyyn päästä räiskimään niillä.
Astua puoli askelta toisen omistaman private propertyn puolelle = PAM! The END 🙏.
- Anonyymi
Ei kai tuolla yokamiehellä voi olla ase lupaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tuolla yokamiehellä voi olla ase lupaa!
En minä oleta hänellä olevankaan, mutta ei se tietenkään poissuljettua ole. Hänhän sanoi viestinsä olevan sarkasmia ja kyllä mä voin ihan hyvin siihen mahdollisuuteen uskoa. Se ei kuitenkaan poista sitä, että aloituksessa kuvatulla tavalla ajattelevia henkilöitä, joilla on aselupa ja ase(ita) löytyy paljon tästäkin maasta.
- Anonyymi
Pitäisi olla niin kuin Venäjällä, et ku on rahaa paljon niin se mahdollistaa asioita? Ei mitään estoja millekään, jos pistää kättä taskuun? Raha on valtaa ja paljon kun on rahaa ja valtaa, se mahdollistaa asioita vähän kaikkeen. Tässäkin on sarkasmi varoitus. Laki on tarkoitettu vain demokratialle, se ei koske mm. auritaarisia maita, eikä ihmisiäkään siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla niin kuin Venäjällä, et ku on rahaa paljon niin se mahdollistaa asioita? Ei mitään estoja millekään, jos pistää kättä taskuun? Raha on valtaa ja paljon kun on rahaa ja valtaa, se mahdollistaa asioita vähän kaikkeen. Tässäkin on sarkasmi varoitus. Laki on tarkoitettu vain demokratialle, se ei koske mm. auritaarisia maita, eikä ihmisiäkään siellä?
Aika pitkältihän se käytännössä meillä on noin, että rahalla noista selviää. Pitää mennä riittävän järjestäytyneeksi touhuksi, ennen kun pelkkä raha ei pelasta.
- Anonyymi
Onko persutrolli noin epätoivoinen? Eikö persutrollikaan enää kehtaa hokea mutkusannaa?
Miksi suuret johtajanne on kasvissyöjiä ja hinteliä fillarikommunisteja? Miksi suuret johtajanne haaveilevat lasten ja homojen tappamisesta?
Milloin teillä hankkijalippispäillä on taas perusjuntti kokous Teboililla? Siellä ei sitten syödä muuta, kuin pupunruokaa. Aivan kuten psykoottiset idolinnekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876