Ateistisuus on ihmistekoista mölinää,!

Anonyymi-ap

Ateismissa on lähinnä se, että samaan aikaan tuli markkinoille useita uskontokriittisiä puheenvuoroja.
Suuret kustantamot julkaisivat ateistista materiaalia tunnetuilta henkilöiltä, ja näitä teoksia lukivat miljoonat ihmiset.
Dawkins ja muut kirjoittajat onnistuivat siinä, että ateismi nousi julkisen keskustelun kohteeksi 2000-luvulla.
Samanaikainen internetin yleistyminen maailmassa auttoi ateismin leviämistä ja ateistien verkostoitumista.

33

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Ateistisuus" perustuu siihen, että jumalista ei ole mitään todisteita. Eli ateismi perustuu todellisuuteen!

Uskovaisuus perustuu ihmisten kuvittelemille tarinoille, joilla ei ole mitään tekemistä tai yhteyttä todellisuuden kanssa. Uskovaiset elää mielikuvitusmaailmassa.

• Anonyymi

Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman PH:ta, Palli Hikeä
        sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
        Netissä surffaaminen on niin out.

Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
        Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
        Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.

ELLEIVÄT ARVOSTA MINUN TAPAANI OTTAA PH:TA, PALLI HIKEÄ VASTAAN HE OVAT SLAGISSANI ATEISTEJA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman PH:ta, Palli Hikeä
        sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.

Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
        Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
        Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.

ELLEIVÄT ARVOSTA MINUN TAPAANI OTTAA PH:TA, PALLI HIKEÄ VASTAAN HE OVAT SLAGISSANI ATEISTEJA

Sekaisin sinä olet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekaisin sinä olet...

Avaus pyydetty poistoon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Ei siinä ole mitään omituista, tavallista typerää uskovaisten höpötystä...

• Anonyymi

Ateistit elää Jumalan luomassa maailmankaikkeudessa!
        Mutta ei voi mitään, kun heidän älykkyys ei riitä siihen!
        Älykkyys riittää vain samaan hokemaan: jumalaa ei ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitset ympäri vrk hoitoa!
        Mutta hoitelet hyvin sen puolen mihin yksinkertaisuuteen ateistisuus perustuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetin presidentille postia, ateistit karkotettava gonggoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateistit elää Jumalan luomassa maailmankaikkeudessa!
        Mutta ei voi mitään, kun heidän älykkyys ei riitä siihen!
        Älykkyys riittää vain samaan hokemaan: jumalaa ei ole!

Oletko jokin trolli? Uskovaisuus perustuu älyttömyyteen ja järjenkäyttämättömyyteen. Ei uskontoja muuten voisi olla olemassakaan. Ei kukaan voi oikeasti uskoa joihinkin luomisiin kuin pelleilymielessä.

• Anonyymi

Ateistit keksii juttuja, ettei tarvitse alkaa uskomaan, muuhun omaan huuhaaseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet idiootti ja hyvä osoitus millaisia ateistit ovat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jokin trolli? Uskovaisuus perustuu älyttömyyteen ja järjenkäyttämättömyyteen. Ei uskontoja muuten voisi olla olemassakaan. Ei kukaan voi oikeasti uskoa joihinkin luomisiin kuin pelleilymielessä.

Olet aasi omasta tahdostasi!

• Anonyymi

Ei ateismi perustu joihinkin 2000-luvulla kirjoitettuihin kirjoihin.
      Ateismi on tuhansia vuosia vanha asia.

Minäkin olin ateisti kymmeniä vuosia ennen kuin olin kuullutkaan Dawkinsista. Ei ateistiksi tulla kirjoja lukemalla, vaan omalla järjellä ajattelemalla.

Uskonnot perustuvat toisilta kuultuihin huhupuheisiin.

• Anonyymi

Avaaja hihhuli on sekaisin....
        – On suunnaton suru ja ikävä, kun Jeesusta ei voi nähdä...

• Anonyymi

hehehehehe tuhansia vuosia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaaja hihhuli on sekaisin....
        – On suunnaton suru ja ikävä, kun Jeesusta ei voi nähdä...

Jeesus nähtiin 33 v ajan maan päällä Jumalan poikana!

Ateistit ovat lukutaidottomia vesseleitä!

• Anonyymi

Ateistisuus tyhmentää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hehehehehe tuhansia vuosia!

Mitä niin naurettavaa tuossa oli? Osaatko selittää käsityksesi järjellisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus nähtiin 33 v ajan maan päällä Jumalan poikana!

Ateistit ovat lukutaidottomia vesseleitä!

Ja kuka näki? Jotkin satuolennot? Tuosta näkemisestä ei ole kuin kuulopuheita...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateistisuus tyhmentää!

Uskovaiset eivät pysty kuin typeriin mölähdyksiin. Argumentit puuttuu.

Luuletko, että tuollaisilla mölähdyksillä on jotain merkitystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka näki? Jotkin satuolennot? Tuosta näkemisestä ei ole kuin kuulopuheita...

Siitä on todisteena Raamattu ja arkeologia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on todisteena Raamattu ja arkeologia!

Raamattu on vain yksi ihmisten kirjoittamista kirjoista. Eli ihmistekoista niin kun "jehova" sanoisi.

Arkeologia ei todista uskontojen sisältöä todeksi. Kerro jokin esimerkki jos osaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on vain yksi ihmisten kirjoittamista kirjoista. Eli ihmistekoista niin kun "jehova" sanoisi.

Arkeologia ei todista uskontojen sisältöä todeksi. Kerro jokin esimerkki jos osaat.

On talvi, kevät, kesä, syksy!

• Anonyymi

jumala on mielisairaiden kuiskailua 🤣

• Anonyymi

"Ateistisuus on ihmistekoista mölinää,!"

Ateistit eivät vain usko ihmistekoisiin kansansatuihin. Joten se on nimen omaan sen vastakohta.

"Ateismissa on lähinnä se, että samaan aikaan tuli markkinoille useita uskontokriittisiä puheenvuoroja."

Ateismia on ollut yhtä pitkään kuin teismiä.

Uskonkritiikin laajuus ei ole vain ateistejen juttu, vaan aivan samalla lailla teistejen juttu. Etkö tiedä uskontoja olevan lukemattomia, jotka ovat keskenään ristiriidassa?

"Suuret kustantamot julkaisivat ateistista materiaalia tunnetuilta henkilöiltä, ja näitä teoksia lukivat miljoonat ihmiset."

Samoin kuin teistisien teosten kanssa?

"Dawkins ja muut kirjoittajat onnistuivat siinä, että ateismi nousi julkisen keskustelun kohteeksi 2000-luvulla."

Olet selvästi ottanut tämän roskan jostain Yhdysvaltalaisesta fundamentalistisesta valhe farmilta.

Ei. Dawkins ei ole ollut oikein yhdysvaltojen ulkopuolella kovinkaan tunnettu.

Teismi on puhuttanut aina. Ja niistä on väännetty kättä niin pitkään kun niitä on ollut. Välillä sen väittely on ollut haastavempaa, koska siitä on saanut kuolemantuomion. Varsinkin kristinusko ja islamin uskossa on murhattu vastaan sanojia.

"Samanaikainen internetin yleistyminen maailmassa auttoi ateismin leviämistä ja ateistien verkostoitumista."

Joka toinen päivä ateismi leviää ja verkostoituu, ja joka toinen ei. Jospa te hihhulit keskenänne ensin kävisitte nämä asiat läpi, ennenkuin tulette muille uhoamaan?

Kyllä minä väitän koulutuksen tason nousua Suomessa tuohon ateismin kasvuun.
      Nyt on alkanut vanhan kansan väki kuolemaan vanhuuteen, joilla ei ole välttämättä kuin nimellinen koulutus 1-3 vuotta kansakoulua takana.

Toki internet on helpottanut tiedon hakua, joka on kuin myrkkyä valheellisella agendalla toimiville uskonnoille. Google on kummasti auttanut tutkimuksien löytämistä, jotka kumoavat teistisiä väitteitä.
      Ihan turha itkeä ateismin kasvua, kun se oma teistinen nurkkaus ei ole kunnossa ja kestä päivänvaloa.

• Anonyymi

Jumala on olemassa
        Sekoile mitä haLuat

• Anonyymi

Ateismi=vapaus!!!

• Anonyymi

Totta haastat, karttakaa sellaista ateistien kanssa.
      Jumala on kaiken luoja!

• Anonyymi

Totta haastan, tässä faktat:

Jumala on Luonut esim:
        -2. maailmansotaa
        -Putinin
        -Hitlerin
        - Tsunamin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta haastan, tässä faktat:

Jumala on Luonut esim:
        -2. maailmansotaa
        -Putinin
        -Hitlerin
        - Tsunamin

Saatanan aikaan SAANNOSTA sama kuin ateistisuuS

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lääkkeet voisi auttaa

• Anonyymi

Todellakin typerää mölinää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe