Minua tässä mietityttää että kun pariskunta eroavat, minulla on sellainen tunne että jotkut perheitten erot voivat johtua sittenkin lapsista. Otetaan esimerkiksi näin; alkoholistiset pariskunta riitelevät koko ajan ja tyttölapsi istuu lattialla telkkarin äärellä peloissaan kuunnellessaan aikuisten riitelyä ja mies jättää tyttärensä ja tämän äitipuolensa olemaan kahdestaan eikä miehestä ole kuulunut enää ollenkaan. Äitipuoli puhuu vihaisesti tytärpuolelleen syyttäen siitä, että tyttö saapui kuvioihin. Eikä kukaan aikuisista halunnut lapsia. Tytön ajatus on näin; "Äitipuoli on oikeassa. Se on minun syyni."
Entäs jos todellisesti erot liittyvät lapsista joissain perheissä? Perheen tyypit voivat olla esim. päihteiden käyttöä, teiniraskaudet, ei ole tarpeeksi kypsä vanhemmiksi jne.
Nimimerkki Tekeekö ihmisestä paremman
Entäs jos ero onkin todellisesti lapsen vika?
Anonyymi-ap
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Noissakaan tilanteissa ero ei johdu lapsesta. Ero voi johtua aikuisten vääristä valinnoista, mutta ei lapsesta itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424363
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222485Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk972039Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3961690Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1871538- 371505
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263341496Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä321467- 2501335
- 861287