Viihtyy ainoastaan leirintäalueella. Ei ole koskaan puskaparkeissa.
Heti leirintäalueelle saapumisen jälkeen naksahtaa eka olit tölkki auki. Sitten lähtee tutustumaan leirintäalueen alkoholitarjontaan ja illasta onkin sitten pakollinen sauna/olut hetki joka saunan jälkeen jatkuu väkevämmän alkoholin merkeissä.
On ne outoa sakkia nuo.
Millainen on perus karavaanari
23
491
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin napsahtaa sähköjohto tolppaan näin käy myös kerrostalon parkkiksella ilmaisella "parkki " latauksella
- Anonyymi
Ei varmasti napsahda johto sähkötolppaan, maksaa liikaa. Sillä rahalla saa jo muutaman tölkin kuparia s-marketista.
- Anonyymi
Alottaja unohti mainita kokonaan perinteiset parinvaihtobileet niinkuin Tuurissa . Ja Sihi-juoman aamukrapulaan!
- Anonyymi
Perus karavaanari käy matkailuautostaan ulkona ainoastaan silloin kun käy auton nurkalla kusella.
- Anonyymi
Älä kommentoi ! ! Karavaanari palsta nykyään pelkkää trollausta ! ! Tämä rumatikki seeekopää Jokinen pilannut palstan täysin ! ! Älä kommentoi ! ! Avaus melko varmasti Jokisen. .
- Anonyymi
Olen aloittaja mutta en Jokinen vaan Mäkinen.
- Anonyymi
PELOTTAAKO JOKIN ASIA?
- Anonyymi
Kyllä on huipputyperien palsta Muutama sekopää pilaa kaikki aloitukset
- Anonyymi
Palstavahdin Fiatin vikalistaa odotellessa.
- Anonyymi
Tuntuu noissa loistavassa mersuissa olen vikoja joita jatkuvasti huollossa korjataan ja puutteita varusteissa tai tekniikassa kun omistajan pitää alkaa täydentämään/vaihtamaan osia heti kun kaupasta ulos ajaa. ” Vinkit”saa vielä mersua kehuvien omilta videoilta.
- Anonyymi
paskanjauhajat tullut ilmi
- Anonyymi
Kuopion Palstavahti on taas alkanut vetää viinaa naamariin.
Odotamme mielenkiintoisia juttuja Jokisesta ja Elnakistaan. - Anonyymi
Perusvaanari viettää aikaa paljon fiiatin alla maaten.
Hän on perehtynyt erittäin hyvin pakoputken kumilenkkeihin. - Anonyymi
Ja oikea karavaanari osaa purkaa ja kokoaa rumatikin. vaikka silmät peitettynä
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Mutta ei osaa käyttää leivänpaahdinta
- Anonyymi
Millainen on peruskaravaanarin rouva?
- Anonyymi
Ei ole enkä tarvitse naista ,miulle riittää virolaiset punaposkipojat ,merikaupungissa miulla kun on se vakituinen kerrostalo-asuntoni .
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Meillä se on lakimies, siis lakinainen. Ei olla persaukisia, mutta kun ollaan hommattu aika arvokas matkailuauto, niin pärjätään aika pitkälle omillamme.
- Anonyymi
tyhmä aloittaja ensin kysyy ja itse vastaa
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Väärin meni, minä kysyin ja joku muu vastasi.
- Anonyymi
Köyhät menee paskapurkilla puskaparkkiin.
- Anonyymi
Millainen on ....
Noh
Perus on paras !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748