Viihtyy ainoastaan leirintäalueella. Ei ole koskaan puskaparkeissa.
Heti leirintäalueelle saapumisen jälkeen naksahtaa eka olit tölkki auki. Sitten lähtee tutustumaan leirintäalueen alkoholitarjontaan ja illasta onkin sitten pakollinen sauna/olut hetki joka saunan jälkeen jatkuu väkevämmän alkoholin merkeissä.
On ne outoa sakkia nuo.
Millainen on perus karavaanari
23
752
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin napsahtaa sähköjohto tolppaan näin käy myös kerrostalon parkkiksella ilmaisella "parkki " latauksella
- Anonyymi
Ei varmasti napsahda johto sähkötolppaan, maksaa liikaa. Sillä rahalla saa jo muutaman tölkin kuparia s-marketista.
- Anonyymi
Alottaja unohti mainita kokonaan perinteiset parinvaihtobileet niinkuin Tuurissa . Ja Sihi-juoman aamukrapulaan!
- Anonyymi
Perus karavaanari käy matkailuautostaan ulkona ainoastaan silloin kun käy auton nurkalla kusella.
- Anonyymi
Älä kommentoi ! ! Karavaanari palsta nykyään pelkkää trollausta ! ! Tämä rumatikki seeekopää Jokinen pilannut palstan täysin ! ! Älä kommentoi ! ! Avaus melko varmasti Jokisen. .
- Anonyymi
Olen aloittaja mutta en Jokinen vaan Mäkinen.
- Anonyymi
PELOTTAAKO JOKIN ASIA?
- Anonyymi
Kyllä on huipputyperien palsta Muutama sekopää pilaa kaikki aloitukset
- Anonyymi
Palstavahdin Fiatin vikalistaa odotellessa.
- Anonyymi
Tuntuu noissa loistavassa mersuissa olen vikoja joita jatkuvasti huollossa korjataan ja puutteita varusteissa tai tekniikassa kun omistajan pitää alkaa täydentämään/vaihtamaan osia heti kun kaupasta ulos ajaa. ” Vinkit”saa vielä mersua kehuvien omilta videoilta.
- Anonyymi
paskanjauhajat tullut ilmi
- Anonyymi
Kuopion Palstavahti on taas alkanut vetää viinaa naamariin.
Odotamme mielenkiintoisia juttuja Jokisesta ja Elnakistaan. - Anonyymi
Perusvaanari viettää aikaa paljon fiiatin alla maaten.
Hän on perehtynyt erittäin hyvin pakoputken kumilenkkeihin. - Anonyymi
Ja oikea karavaanari osaa purkaa ja kokoaa rumatikin. vaikka silmät peitettynä
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Mutta ei osaa käyttää leivänpaahdinta
- Anonyymi
Millainen on peruskaravaanarin rouva?
- Anonyymi
Ei ole enkä tarvitse naista ,miulle riittää virolaiset punaposkipojat ,merikaupungissa miulla kun on se vakituinen kerrostalo-asuntoni .
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Meillä se on lakimies, siis lakinainen. Ei olla persaukisia, mutta kun ollaan hommattu aika arvokas matkailuauto, niin pärjätään aika pitkälle omillamme.
- Anonyymi
tyhmä aloittaja ensin kysyy ja itse vastaa
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Väärin meni, minä kysyin ja joku muu vastasi.
- Anonyymi
Köyhät menee paskapurkilla puskaparkkiin.
- Anonyymi
Millainen on ....
Noh
Perus on paras !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3874373Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032715Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152259Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521930Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit141347