Tustustun malleihin ja aioin autoa pelkästään itseni käyttöön. Vuode auton perässä näyttää monessa tapauksessa olevan kolmiosainen; jos halutaan käytävää vuoteen viereen, näyttää ratkaisuna olevan keskimmäisen osan poistaminen. Haluaisin nauttia unistani kahden hengen levyisessä sängyssä, mutta siihen kulkemisen kannalta tila sängyn sivulla olisi käytännöllisin (sen sijaan, että konttaa sänkyyn jalkapäädystä päin).
Oma rustaaminen on tietenkin aina yksi vaihtoehto, mutta tarjotaanko mihinkään merkkiin/malliin valmiina kahden hengen vuodetta (siis 2/3 sivuseinien välisestä etäisyydestä), joka jättäisi tilaa myös sivulleen?
Sänky retkeilyauton päädyssä, tila sivulle
10
348
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli rekeilyauto ja siinä on onkelma se että olin liian pitkä ja sänky lyhyt. Jaloille olisi pitänyt tehdä seinään reikä.
- Anonyymi
No miksi et tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et tehnyt?
Ei ollut työkalua, soitin ramirenttiin ei ne siellä tiennyt asiasta mitään.
- Anonyymi
Jatkopalat on helppo tehdä.
- Anonyymi
Mielestäni retkeilyauton perässä vedettävä heteka olisi paras ratkaisu!
T. Bertil.- Anonyymi
Hetekaan kannattaa laittaa pyörät alle, niin tulee mukavammin perässä. Kalustepyöriä saa edullisesti Puuilosta. https://www.puuilo.fi/tamforce-vaunupyora-50mm-kaantyva-max-27kg?srsltid=AfmBOorDBG-_AbXzSfmvZtB7qWtjC07HRMuBVUi_v15MA-MoUu8FQlG3
- Anonyymi
Ja minä en Puuiloon mene koskaan. Todella huijareita .
- Anonyymi
Entäs ReijonDiesel
- Anonyymi
5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
- Anonyymi
Palstavahdin ei kannattaisi Reijon dieselissä kaveerata . Aina siellä Palstavahtia petetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891