Tustustun malleihin ja aioin autoa pelkästään itseni käyttöön. Vuode auton perässä näyttää monessa tapauksessa olevan kolmiosainen; jos halutaan käytävää vuoteen viereen, näyttää ratkaisuna olevan keskimmäisen osan poistaminen. Haluaisin nauttia unistani kahden hengen levyisessä sängyssä, mutta siihen kulkemisen kannalta tila sängyn sivulla olisi käytännöllisin (sen sijaan, että konttaa sänkyyn jalkapäädystä päin).
Oma rustaaminen on tietenkin aina yksi vaihtoehto, mutta tarjotaanko mihinkään merkkiin/malliin valmiina kahden hengen vuodetta (siis 2/3 sivuseinien välisestä etäisyydestä), joka jättäisi tilaa myös sivulleen?
Sänky retkeilyauton päädyssä, tila sivulle
10
172
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli rekeilyauto ja siinä on onkelma se että olin liian pitkä ja sänky lyhyt. Jaloille olisi pitänyt tehdä seinään reikä.
- Anonyymi
No miksi et tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et tehnyt?
Ei ollut työkalua, soitin ramirenttiin ei ne siellä tiennyt asiasta mitään.
- Anonyymi
Jatkopalat on helppo tehdä.
- Anonyymi
Mielestäni retkeilyauton perässä vedettävä heteka olisi paras ratkaisu!
T. Bertil.- Anonyymi
Hetekaan kannattaa laittaa pyörät alle, niin tulee mukavammin perässä. Kalustepyöriä saa edullisesti Puuilosta. https://www.puuilo.fi/tamforce-vaunupyora-50mm-kaantyva-max-27kg?srsltid=AfmBOorDBG-_AbXzSfmvZtB7qWtjC07HRMuBVUi_v15MA-MoUu8FQlG3
- Anonyymi
Ja minä en Puuiloon mene koskaan. Todella huijareita .
- Anonyymi
Entäs ReijonDiesel
- Anonyymi
5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
- Anonyymi
Palstavahdin ei kannattaisi Reijon dieselissä kaveerata . Aina siellä Palstavahtia petetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030