Jos työnantajakin käyttää tekoälyä, niin tietokoneet
päättävät kokonaan koko henkilöstönkin,.
Henkilöstöpäällikkö on tarpeeton -> potkut heti.
Työhakemukset tehtävä aina tekoälyllä.
8
129
Vastaukset
- Anonyymi
Työnhakijan kannattaa aina ensin laittaa useampikin tekoäly analysoimaan se yhtiö ja kaikki sen työntekijät läpikotaisin, ennen hakemuksen lähettämistä.
- Anonyymi
Monien työntekijöiden terveystiedotkin ovat saatavilla, jotka on syytä tietää ennen hakemuksen lähettämistä, kiitos hakkerit ja Elon MUsk!
- Anonyymi
kokemuksesta voin kertoa että mitä lyhempi hakemus ja ytimekkäämpi niin sitä paremmin vastataan...hakemukseen vaan koulut mitä on käynyt ja työpaikat jotka on alalle sopivia ja harrastukset... ei muuta... joskus olen saanut vastauksen muutamalla lauseella ...ihan hupasaa toimintaa työhakeminen.... naamataulua siisti ,selvä puhe ja katse silmiin haastatteluissa..näillä pärjää..menee ohi tekoälyn..eli lyhyt ja ytimekäs hakemus on paras .. liirum laarum .. olen ahkeraja.reipas ,rehellinen ....ihan tyhjänpäivästä kun kaikki kirjoittaa näin ja vie aikaa työnantajalta...jottai järkeä tähän työn hakemiseen valtiolta,,,usein parempiin ammateihin on hakemus englanniksi...näin erottuu jyvät akanoista..
- Anonyymi
firman varallisuus kannattaa tarkistaa jos on mahdollisuus....
- Anonyymi
Tuollaisellako kielelläkö kirjoitat hakemukses? Ei käy ainakaan minun alallani, jossa oikeakielisyys tärkeä asia
Kerran sain työpaikan, kun olin ainoa, jonka työhakemuksessa ei ollut yhtään kirjoitusvirhettä.- Anonyymi
niimpä kaikki riippuu ammatista... nykyään kaikki ammatit vaatii englannin osaamiset...kiitos siitä tietotekniikan.,,pelkällä ammatikoululla ei pärjää missään..eikä edes töihin oteta
- Anonyymi
Tekoälyllä tehdyt hakemukset on älyttömiä hakemuksia!...
- Anonyymi
ei taida joutoväen äly riittää tekoälyn käyttöön....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3073199- 1051688
- 351506
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921430- 1171201
- 921075
- 62964
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t205963- 49961
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.68928