itse teen työttömänä pihatyöt äidille ,, polttopuut, siivoukset ,kaupassa käynnit ,laitan ruoat ,jne,,, sitten kun saan palkkatuen kaupungille töihin tai vaaditaan niin minun pitää tehdä samaa työtä palkkatuella kaupungin asukkaille...on vähän hassua.
no joo..asiaa vaan
13
247
Vastaukset
- Anonyymi
Äitin uuninpankkopoika, asuu vielä kolmekymppisenä vanhempiensa nurkissa :D
- Anonyymi
Normaali ihminen pariutuu tuohon ikään mennessä
Työttömät eivät kykene parisuhteeseen tai osaa muodostaa sosiaalisia suhteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömät eivät kykene parisuhteeseen tai osaa muodostaa sosiaalisia suhteita.Mikä laki sanoo että on normaalia ottaa riesakseen ukko tai akka ????????
Mitä toikin kuuluu työttömyyteen?
Kuka määrittää mihin asti saa asua vanhemmallaan?
Ei mikään.
Yhtä lailla työtön kuin työllinen osaa pariutua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä laki sanoo että on normaalia ottaa riesakseen ukko tai akka ????????
Mitä toikin kuuluu työttömyyteen?
Kuka määrittää mihin asti saa asua vanhemmallaan?
Ei mikään.
Yhtä lailla työtön kuin työllinen osaa pariutua.Totuus on että työttömät Miehet eivät seurustele, vaan pelaavat pleikkarin ääressä ja runkkaavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on että työttömät Miehet eivät seurustele, vaan pelaavat pleikkarin ääressä ja runkkaavat
No parempi se kuin jäkättävä eukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on että työttömät Miehet eivät seurustele, vaan pelaavat pleikkarin ääressä ja runkkaavat
Terapia on osa kuntoutusta. Rakennetaan eheä minuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömät eivät kykene parisuhteeseen tai osaa muodostaa sosiaalisia suhteita.meillä varakkaat ukot pariutuu 60-80 vuotiaina 25-39 vuotiaan kans...äippä on vihainen
- Anonyymi
"vaaditaan" ?
- Anonyymi
teet äiteelles pimeätä työtä. Oo varovainen tahi menetät perintösi.
- Anonyymi
Tai työttömyysturvasi?
Et ole työtön jos noin paljon teet äitilles hommia ?
Sinähän olet tukien väärinkäyttäjä.
- Anonyymi
Noita asioita itse teen itselleni työttömänä ansiosidonnaisella ja lisäksi kestävyysliikuntaa, seuraan jännää maailman menoa. Streitti tällä hetkellä ja aina hetero
- Anonyymi
Onhan se hassua. Ainoa, joka minutkin pystyy työllistämään on sukulainen, mutta kun ei käy.
- Anonyymi
Kannattaa olla varovainen, koska voivat tulkita että teet niin paljon työtä ilman palkkaa, kuten vapaaehtoinen työ että et ole kokoaikaisesti työtön ja voivat evätä työttömyyskorvauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853