Ja tämä on fakta. Itse koettu tosiasia.
Tosin eivät ne tytöt aina mitään missejä ole, eikä mistään kestävästä suhteesta voi useinkaan puhua, mutta kuitenkin joka kesäksi on tyttöystävä löytynyt.
"pääseeks kyytiin" on yleinen iskurepliikki ja mä siihen että "OK jos mäkin pääsen". Ja elli hymyilee ja hyppää lautasille.
Mistä tämä johtuu ? Ilmeisesti se on tytöille niin suuri itsetunnon kohotus kun voi tyttöporukassa kehuskella että mun hoito onkin HD-mies. Siis kovis ja naisia esineellistävä kapinnallinen sanan täydessä merkityksessä.
Eräs mun tyttöfrendi sanoi kerran että meille on kaikki sallittua. HD-mies voi huoletta olla läski, partainen, karvainen, täyteen tatuoitu hieltä/bensalta haiseva sika. HD-mies voi huoletta piereskellä kaupan kassajonossa tai ruveta kuselle keskellä parkkipaikkaa. Ja se on kaikki OK, jos ajaa HD:lla jä näytää HD:ta
Hyvää kesää kaikille
HD-mies
HD-mies saa aina naisen
33
12623
Vastaukset
- kesää
Pitänee harkita harrikan ostoa :D
- Nimetön
..homoja. t: adonis
- Playdude w/car
Olisi hienoa pitää auton sijasta isoa mopoa, mutta luulen että nykyisen Saabin kyytiin mahtuu enemmän tipuja kuin pyörän kyytiin. Epäilen, etteivät pyöräilijät nykyaikana jos milloinkaan ole iskeneet enemmän kuin me auto-elvistelijät :)
- tyroneracer
...automiehet ovat lukumäärisesti enemmän naisia kaataneet. Eihän meitä HD-miehiä läheskään joka tytölle riitä.
Mutta HD-miehen ja auto-miehen välinen ero onkin se, että automiesten välillä on kilpailua. Vaikka omistaisit kuinka coolin auton tahansa, niin aina voi käydä niin, että joku tulee vielä coolimmalla autolla ja vie tytöt.
Mutta Harley Davidsonia coolmpaa moottoripyörää ei ole olemassa. Honda ja Suzukimiehet jäävät aina kakkosiksi naisten silmissä kun HD-ukko tulee paikalle.
Ja lisäksi automiesten, autostaan huolimatta, pitää kantaa huolta ulkonäöstään. Vaikka ajaisit Porschella, mutta näytät joltain rillipäätietokonenörtiltä, niin jurrinenkin elli miettii tarkkaan kompensoiko Porschekyyti sen, että tulee nähdyksi nörtin seurassa.
Mutta HD äijä ei tarvitse muuta kuin hankkia massaa. Mieluimmin salilla mutta kalja lenkkimakkarakuurikin käy. Kädet täyteen taskoja sekä karvaa naamaan ja olet OK. - RULEZ
tyroneracer kirjoitti:
...automiehet ovat lukumäärisesti enemmän naisia kaataneet. Eihän meitä HD-miehiä läheskään joka tytölle riitä.
Mutta HD-miehen ja auto-miehen välinen ero onkin se, että automiesten välillä on kilpailua. Vaikka omistaisit kuinka coolin auton tahansa, niin aina voi käydä niin, että joku tulee vielä coolimmalla autolla ja vie tytöt.
Mutta Harley Davidsonia coolmpaa moottoripyörää ei ole olemassa. Honda ja Suzukimiehet jäävät aina kakkosiksi naisten silmissä kun HD-ukko tulee paikalle.
Ja lisäksi automiesten, autostaan huolimatta, pitää kantaa huolta ulkonäöstään. Vaikka ajaisit Porschella, mutta näytät joltain rillipäätietokonenörtiltä, niin jurrinenkin elli miettii tarkkaan kompensoiko Porschekyyti sen, että tulee nähdyksi nörtin seurassa.
Mutta HD äijä ei tarvitse muuta kuin hankkia massaa. Mieluimmin salilla mutta kalja lenkkimakkarakuurikin käy. Kädet täyteen taskoja sekä karvaa naamaan ja olet OK.Noooo ei se HD-mies aina naisia vie meiltä mitättömiltä japsi pyörien kuskeiltakaan...
Että eipäs siellä leuhkita!!!!!
Mut piähän henki yllä! PEACE!
- Kaunis blondi
Onko se joku high dick?
- high dick
Mutta ei se ole mikään "joku" high dick, vaan itse
- neito
En,en,en....noi kesäpelit ei vaan iske minuun. EI sitten millään saralla. Moni on yrittänyt ottaa kyytiin, mutta en ole suostunut.
- ole älyllisiä!
Jos olet aito HD-mies etkä mikään vastaherännyt (keski-iässä tajunnut HD:n olemassaolon), tiedät mitä foxileidit ovat ja tiedät, että joka puolella maailmaa, jossa HD-jengiä kokoontuu, on noita em. älyä vailla olevia mimmejä.
Ja tiedät myös, että paksu ja parrakas, huonosti käyttäytyvä ja haiseva HD-mies ei parempia saakaan... - zalmana
Hienoa HD-mies jos olet noin vähään tyytyväinen. Rehellisesti sanottuna onhan tämä jo nähty,mutta jos joku HD-mies ihan itse honaa asian, siitä pitää kyllä mainita. Siis että HD-mies saa aina naisen: taso ei välttämättä ole ihan just eikä melkein, mutta jos naiseksi luetaan että löytyy pillu ja jonkulaiset tissit, niin saahan noita. Ja jos tosiaankin jollekin naiselle sopii,että kulkee jonkun kuseksivan,röyhtäilevän,persettään kauppajonossa kaivelvan sianporsaan kanssa, niin ei siitä voi olla kateellinen.Ihan vapaasti:vakka kantensa valitsee. Jos yhtään katsoo millaisessa seurassa kulkee, niin ei ole mitkään likaiset,haisevat vitjat ja merkit kilisten kulkeva,isoksi kasvanut pikkupoika ihan ensimmäisenä listalla.
- yx tyttö
tuo teksti oli typerää luettavaa, mutta totisen totta. Ainakin käsityksen mukaan mitä itsekin olen näistä "tyttöystävä" jutuista kuullut ja nähnyt.Pääasia on just se et äijällä on se pyörä alla ja pimut elvistelee sit ympäriinsä missä pyörii ja millasen kanssa. No ei kyllä kaikki on niitä poikkeuksia, mut mites se heitto menikään tyttöystävä on hupi kierrätys tavaraa saa olla aivoton, kunhan jonkun hyödyn saa ja vaimo on sitten vaimo aivoilla oleva jota ei kierrätetä ja sen kanssa ei käyttäydytäkään sikamaisesti. Itse en kyllä tuommoisille rupeisi tyttöystäväksi ainakaan.
- toinen HD-mies
Mun pyörässä ei oo takasitsiä laisinkaan. Olen sen itelle rakentanut, en mikskää ämmän kyöraykskameliksi. Mun vaimolle olen tehny oman pyörän, se ajaa sillä jos jonnekin mennään. Enkä ole lihava, enkä partanenkaan. Suihkussa käyn päivittäin, ja saunas jos oon ollu tallilla pyörää rakentamassa. En myöskää kuseksi enkä piere julkisilla paikoilla, enkä laske itteeni miksikää kovikseksi. Minulle parasta on HD-hommissa kun reissussa voi olla aina yötä eri klubien talleilla, silloin jutellaa pyöräjutut ja juodaa jokunen bisseki. Joskus järjestävät bileet, ja niissä sitä roikkuu noita hoitoja, ikinä en ole niihin koskenut, oli ulkonäkö niillä mitä tahansa. Kokoontumisajoissa on kans äijillä mukana monenlaista luuskaa, jotka on just ollu mukaan tyrkyllä. Eipä niitä kukaa arvosta juuri muina kun hoitoina. HD-hommissa jokainen voi taaplata tyylillään, niinku muussakin elämässä. Toi on sellanen myytti kanssa, mikä pyörii ainavaan HD-maailmassa, ja onhan siinä totta toinen puoli, vaan jos mitää itsekritiikkiä, niin näkee kyllä että niistä hoidoista on suuriosa aika säälittäviä tapauksia. Vaan kun aina mainostetaan että ole villi ja vapaa, onhan sekin yksi tehtaan myyntivaltti. Ilman joka kaupungis olevia kerhoja, ei ainakaa mun pyörällä uskaltais kauaa olla villi ja vapaa, strokattu kone kun ei taho kestää kovin pitkii matkoja ilman roplaamista. Kyllä siinä jäis moni bööna äkkiä kyydistä jos takalokkarin päällä nypäkkähanska pehmusteena mukaan lähtis,heh. Että tällästaki voi olla HD-elämä.
- tyroneracer
Oltiin kerran kaverien kanssa kyydittämässä erästä blondikolmikkoa kun kohta paikalle päristeli kolme Helvetin Enkeliä. Juteltiin ja katseltiin siinä toistemme pyöriä. Ihan mukavia äijiä, mutta tekivät sen sanomattakin selväksi, että he ovat kuninkaita ja älä vahingossakaan vittuile meille.
Aikamme siinä juteltua yksi Enkeli vinkkasi blondeille että hypätkääs kyytiin ja hetkessä me oltiin ilman kyyditettäviä. Naisen armoton logiikka toimi jälleen. On coolia tulla nähdyksi HD-miehen kyydissä. Mutta on sata kertaa coolimpaa, jos HD-mies on Helvetin Enkeli tai Bandiitti. - se toinen HD-mies
tyroneracer kirjoitti:
Oltiin kerran kaverien kanssa kyydittämässä erästä blondikolmikkoa kun kohta paikalle päristeli kolme Helvetin Enkeliä. Juteltiin ja katseltiin siinä toistemme pyöriä. Ihan mukavia äijiä, mutta tekivät sen sanomattakin selväksi, että he ovat kuninkaita ja älä vahingossakaan vittuile meille.
Aikamme siinä juteltua yksi Enkeli vinkkasi blondeille että hypätkääs kyytiin ja hetkessä me oltiin ilman kyyditettäviä. Naisen armoton logiikka toimi jälleen. On coolia tulla nähdyksi HD-miehen kyydissä. Mutta on sata kertaa coolimpaa, jos HD-mies on Helvetin Enkeli tai Bandiitti.Hienot on jutut sulla, asuuko sams talos joku HD-mies, vai mistä tota ammennat?
Laitampa nyt sun iloks vastausta.
Aikanaan kun prosenttikerhot rantautui tännekin, oli siitä monenlaista harmia HD-elämälle. Ne kun ovat luokiteltu rikollisjärjestöiksi, ja niilä on omat hommansa. Virkavalta kiinnostui kiusallisen paljon kaikista amerikan pyörillä ajavista. Ei siinä muuten mitään, mutta meidän lait pyörän rakentamisen suhteen ovat syvältä. Näin ollen, oli vaikea ajaa rakennetulla pyörällä, kun joka konsta oli tavaillut sääntökirjaaa ja kilpien menetys uhkasi aina ajaessa. Toiseksi joka kylän nakkarilta alkoi löytyä joku paikallinen elvis, joka halusi näyttää "sinkomiehille".
Monet kerhot luopuivat väreistään, ja ylimääräiset batsit otettiin pois, jotta saatiin hajurakoa näihin prosenttikerhoihin. Itsekin pahimpana aikana jo suunnittelin siirtymistä ajamaan vain varttimailia, mutta ei olis rahat riittäny jatkuvaan rakentamiseen, missä kone pahimmillaan paukahtaa ekalähdössä.
Oikeesti en ole juuri tavannut HD-miehiä joille pyörä olis vain joku mulkun jatke, niinkuin koitat esittää. Edes 90-luvun mainospellet hienoine stokkipyörineen, eivät sitä niin tajunneet.
Ja jos oikein coolina haluut vain pillua pyörällä, niin oot käsittäny vähän väärin. Kyllä jos oikeesti haluis kromin varjolla päästä pukille, olis laji jenkkiautot. Niissä voi köyriä takapenkillä, ja on muutenkin parempi kruisailla kun musa soi, eikä tartte pitää huorapottaa mukana. Joten älä usko kaikkee mitä teidän talon HD-repa sulle kertoo.
Hyvää kesää sullekin, ja hommaa vaan pyörä itelles jos haluut harrastaa, jos nussia niin sitten hommaa jenkkirassi. - tyroneracer
se toinen HD-mies kirjoitti:
Hienot on jutut sulla, asuuko sams talos joku HD-mies, vai mistä tota ammennat?
Laitampa nyt sun iloks vastausta.
Aikanaan kun prosenttikerhot rantautui tännekin, oli siitä monenlaista harmia HD-elämälle. Ne kun ovat luokiteltu rikollisjärjestöiksi, ja niilä on omat hommansa. Virkavalta kiinnostui kiusallisen paljon kaikista amerikan pyörillä ajavista. Ei siinä muuten mitään, mutta meidän lait pyörän rakentamisen suhteen ovat syvältä. Näin ollen, oli vaikea ajaa rakennetulla pyörällä, kun joka konsta oli tavaillut sääntökirjaaa ja kilpien menetys uhkasi aina ajaessa. Toiseksi joka kylän nakkarilta alkoi löytyä joku paikallinen elvis, joka halusi näyttää "sinkomiehille".
Monet kerhot luopuivat väreistään, ja ylimääräiset batsit otettiin pois, jotta saatiin hajurakoa näihin prosenttikerhoihin. Itsekin pahimpana aikana jo suunnittelin siirtymistä ajamaan vain varttimailia, mutta ei olis rahat riittäny jatkuvaan rakentamiseen, missä kone pahimmillaan paukahtaa ekalähdössä.
Oikeesti en ole juuri tavannut HD-miehiä joille pyörä olis vain joku mulkun jatke, niinkuin koitat esittää. Edes 90-luvun mainospellet hienoine stokkipyörineen, eivät sitä niin tajunneet.
Ja jos oikein coolina haluut vain pillua pyörällä, niin oot käsittäny vähän väärin. Kyllä jos oikeesti haluis kromin varjolla päästä pukille, olis laji jenkkiautot. Niissä voi köyriä takapenkillä, ja on muutenkin parempi kruisailla kun musa soi, eikä tartte pitää huorapottaa mukana. Joten älä usko kaikkee mitä teidän talon HD-repa sulle kertoo.
Hyvää kesää sullekin, ja hommaa vaan pyörä itelles jos haluut harrastaa, jos nussia niin sitten hommaa jenkkirassi....mä näitä juttuja ammennan. Ei siihen enää naapurin repojen juttuja lisätä tarvitse.
Kaikki jotka oikeasti omistaa HD:n tietää mistä puhun. Joka ikinen kerta, kun lähden kruisailemaan, saan halutessani eukkon kyytiin. Ja näyttää muillakin olevan vastaavia tuntoja. Ei jää juuri mahdollisuuksia väärinkäsityksille.
Mutta voi olla ettei eukon saanti onnistu kaikilta, vaikka ajaakin HD:lla. Silloin kyllä pitää olla jo tosi luuseri. Mutta uskon että sinulla on jokin toinen syy että eukot karttaa juuri sinun pyörääsi. Mikä se sitten lieneekään.
- Jasca
näinä liimalettien ja ruipeloiden ns. metroseksuaalien aikana. Ylistystä prätkämiehille.
Tässä on sellasia prätkiä, jollaisen vielä joskus tilaan.
http://www.indianmotorcycle.com/ - 4ever84
Tais olla hieman provoiluakin seassa. Tuli kuitenkin hymy huulille, oli jotenkin huvittavasti kirjoitettu...
No itse olen kans HD mies, enkä kyllä pyörää pillurysäksi hommannu. Itse asiassa alko vaan vituttaan, kun kaiken maailman bimbot kinus kyytiin koko ajan. Teimpähän pyörästä yhden istuttavan laittamalla siihen solo satulan. Vinkuminen loppu siihen.
Pyörän laitto ja ajaminen mukavaa hommaa. Ja yleensäkin tallin jätkien kanssa on mukava hengailla. Onhan tuo tavallaan tommonen päiväkerho, jossa vähän pääsee jätkien kans ukkoileen. Mutta on tuo vastapainoa nykymaailman elämälle, jossa kaikki on niin saatanan ryppyotsaista. Ja tämä ei ole tosiaankaan minulle harrastus vaan elämäntapa.
Ja sitä paitti vaikka sinkku oonki, niin ei mulla mitään tarvetta oo pillua vongata, pikkupoikien hommia... Kyllä seksi on parasta ihmisen kanssa, jota rakastaa! Toisin kuin joku puolivillainen kännipano. Onhan nuo rallit mukavia sosiaalisia tapahtumia, joisse tulee heitettyä läppää kaikenlaisten ihmisten kanssa. Ja mistä sen tietää, vaikka sen oman tulevan rakkaani jostain tuommoisesta tapahtumasta bongaisi...- tyroneracer
"No itse olen kans HD mies, enkä kyllä pyörää pillurysäksi hommannu. Itse asiassa alko vaan vituttaan, kun kaiken maailman bimbot kinus kyytiin koko ajan."
Mitä minä sanoin. Kun olet HD-mies sinun ei tarvitse kuin olla vaan ja ellit ryntää sun luo. HD-miehenä sinäkin tiedät mistä puhun.
Siitä lähtien kun olen omistanut HD:n( ja näyttänyt HD:lta), kaikki on ollut niin yksinkertaisempaa. Riittää kun vain kiertää baarikorttelien ympäri kerran, ja jää sitten ikään kuin vahingossa pyörän luo hegaillemaan, niin heti on joku tytteli kysymässä kyytiin. Harvoin ehdit edes nortin poltaa.
Sen jälkeen juttu yleensä kehittyykin nopeaa tahtia. Yleensä ellille riittää vain pari kiekkoa startegisten korttelien ympäri. Ne haluaa kaikkien kaverien ja tuttavavien näkevän uuden seikkailunsa, että voivat sitten maanantaina töissä tai koulussa nauttia huomion keskipisteenä olemisesta kun muut ellit kysyy "no millainen se oli ?" "Kova jätkä ?" "onko niillä jatkuva seisokki?" ...ja niin edelleen.
..ja sen jälkeen tyttö kysyykin että olisko nyt sun vuoro saada kyytiä. - custom_female
tyroneracer kirjoitti:
"No itse olen kans HD mies, enkä kyllä pyörää pillurysäksi hommannu. Itse asiassa alko vaan vituttaan, kun kaiken maailman bimbot kinus kyytiin koko ajan."
Mitä minä sanoin. Kun olet HD-mies sinun ei tarvitse kuin olla vaan ja ellit ryntää sun luo. HD-miehenä sinäkin tiedät mistä puhun.
Siitä lähtien kun olen omistanut HD:n( ja näyttänyt HD:lta), kaikki on ollut niin yksinkertaisempaa. Riittää kun vain kiertää baarikorttelien ympäri kerran, ja jää sitten ikään kuin vahingossa pyörän luo hegaillemaan, niin heti on joku tytteli kysymässä kyytiin. Harvoin ehdit edes nortin poltaa.
Sen jälkeen juttu yleensä kehittyykin nopeaa tahtia. Yleensä ellille riittää vain pari kiekkoa startegisten korttelien ympäri. Ne haluaa kaikkien kaverien ja tuttavavien näkevän uuden seikkailunsa, että voivat sitten maanantaina töissä tai koulussa nauttia huomion keskipisteenä olemisesta kun muut ellit kysyy "no millainen se oli ?" "Kova jätkä ?" "onko niillä jatkuva seisokki?" ...ja niin edelleen.
..ja sen jälkeen tyttö kysyykin että olisko nyt sun vuoro saada kyytiä.Taitaa olla kahta sorttia näitä HD-miehiä. Toiset kuskaa pikkutyttöjä ja toiset todella harrastavat pyöriä. Omaan tuttavapiiriin kuuluu ainoastaan näitä jälkimmäisiä. Itseäni kiinnostavat nämä pyörät ja seuraava pyöräni on mahdollisesti HD.
Jos käyn ihailemassa jonkun Harrikkaa, niin se johtuu tasan tarkkaan kiinnostuksesta pyörään. Ja on mukava vaihtaa ajatuksia kuskinkin kanssa ilman sen kummempia sekstisiä ajatuksia.
- niiin
entäs miehet joilla ei ole edes pyörää? Saavatko tällaiset pillua?
- saa aina!
Ennen piti olla jenkkirassit, nyt riittää mikä tahansa tuning car.
Meikäläisen nuoruudessa jenkkiraseja sanottiin huora-ambulansseiksi koska siellä ko."potilas" makoili aina vaan "hoidettavana." - kjkjk
saa aina! kirjoitti:
Ennen piti olla jenkkirassit, nyt riittää mikä tahansa tuning car.
Meikäläisen nuoruudessa jenkkiraseja sanottiin huora-ambulansseiksi koska siellä ko."potilas" makoili aina vaan "hoidettavana."saako sellaset joilla ei ole edes pyörää?
- expensive ho'
Olen tavannut tämän HD-lajin edustajia..Ihan kivoja, suurisydämisiä "bernhardilaisia" ne ovat. Kaljaa ja makkaraa on aina tarjolla niiden läheisyydessä. Tosin itse syön vain soijamakkaraa, että se siitä..
En sekaannu shexisuhteeseen HDn kanssa, koska olen fyysisesti aika hennomman puoleinen, mutta kyllä huomattavasti rasittavampia ihmisä on olemassa kuin harmittomat HD-äijät. Kuten jo todettu, he juovat kaljaa ja syövät makkaraa.
Ne, joita oikeasti joutuu pakenemaan henkensä uhalla, ovat kaikenmaailman vaihtoehtomiehet joilla on pienet lihakset mutta suuret käsitykset itsestään.- albakka
Sulla on tainnut jäädä jotain huomaamatta niitten bernhardilaisten läheisyydessä. Nimittäin ne ottavat hyvin paljon muutakin kuin kaljaa ja makkaraa. Eräitä suosittuja nautittavia on mm.salmiakkikossu,pilvi ja spiidi. Harmittomuus kaatuu melko usein turhanpäiväiseen känni/ainepäissä uhoamiseen, kun ei ole tolkkua lopettaa ottamista jos vähänkin on vitaalitoimintoja jäljellä. Uhoaminen kääntyy helposti väkivaltaisuudeksi,kun ei muuten saa toisia uskomaan miten suuri ja mahtava mies on kyseessä. Tappelua tulee mitä olemattomimmista asioista ja vastapuoleksi kelpaa vaikka nainen. Hetki ennen totaalisammumista,joka ei paljon kuolemasta näytä poikkeavan laatoitetaan lähitienoot suorilta jaloilta oksentaen.
En muista olenko joutunut pakenemaan henkeni uhalla ketään. En, mutta mieleni ja sieluni säästämiseksi olen etsiytynyt muualle kuin HD-miehet joitakin kertoja.
- Ensin
Mopo poijaat on luuseria koko sakki.
Tärinä vienyt potenssin ja muijat on ku ladon seinästä revästy.
Hyi helvetti.
No panee kai jotku elukoitaki.- bulletti
mul ei tarvinnut olla kun -00 vm. Honda KEVYTMOOTTORIPYÖRÄ niin kyllä sitä aina hyviä löysi ja sai.
Tosin nyt rakennan tuning autoja kaksin kappalein ja odotan innolla että saan kortin ja pääsen herättää huomioo tyttöjen keskuuteen upeilla, tyylikkäillä ja voimakkailla -70luvun takavetoisilla urheiluautoilla. Itse olen 178cm 90kg raskasrakenteinen äijä uros ja kaiken lisäksi kalju (passaa loistavasti)ja käytän kulutuspestyjä farkkuja, siistejä kenkiä valkoisia aika tiukkoja sponsori teepaitoja.
Miltä kuulostaa tytöt??? mielipiteitä olen vailla.
Tarkoitus ei siis ollu lesoilla, en ole luonteeltani "leso" tyyppi, vaan että saatte käsityksen millaisesta tyypistä on kyse.
Itse olen hyvin käyttäytyvä, puhelias, kohtelias, tyylikäs ja muutaman kaljan jälkeen aika rohkeakin tyyppi.
kirjoitelkaa ja kommentoikaa naiset!!! - bulletti
mul ei tarvinnut olla kun -00 vm. Honda KEVYTMOOTTORIPYÖRÄ niin kyllä sitä aina hyviä löysi ja sai.
Tosin nyt rakennan tuning autoja kaksin kappalein ja odotan innolla että saan kortin ja pääsen herättää huomioo tyttöjen keskuuteen upeilla, tyylikkäillä ja voimakkailla -70luvun takavetoisilla urheiluautoilla. Itse olen 178cm 90kg raskasrakenteinen äijä uros ja kaiken lisäksi kalju (passaa loistavasti)ja käytän kulutuspestyjä farkkuja, siistejä kenkiä valkoisia aika tiukkoja sponsori teepaitoja.
Tarkoitus ei siis ollu lesoilla, en ole luonteeltani "leso" tyyppi, vaan että saatte käsityksen millaisesta tyypistä on kyse.
Itse olen hyvin käyttäytyvä, puhelias, kohtelias, tyylikäs ja muutaman kaljan jälkeen aika rohkeakin tyyppi.
kirjoitelkaa ja kommentoikaa naiset!!! - haiseva mies?
bulletti kirjoitti:
kirjoitelkaa ja kommentoikaa naiset!!!kuulostat siltä että olet konsepti, joka vilahtaa ihmisten näköpiirissä ja katoaa jonnekin. kun vedät kaljaa, kaikki ymmärtää pysyä loitolla.
- Iso A
oikeessa oot
- 16
Luulin, että kyse oli keskittymishäiriöisistä miehistä :D HD viittaa myös keskittymishäiriöön.
- Kova-Suiza
Jokaisen Hoodeen olen valoissa ja muuallakin jättänyt. Pillun jakeluhan tapahtuu puhumalla ei ajamalla.
- silloin joskus...
No motoristijutut alkaa olla jo vähän vanhanaikaisia... Varmaan silloin 70-luvulla oli kovinkin coolia ajaa harrikalla ja naisia riitti...
- jeppisjuujepulis
Tää on niin totta! Aiemmin ajelin nelipuolikkaalla yama wr supermotolla, kaikki muijat luuli sitä mopoks tai kevariks ja vaa naureskeli, mut antakaas olla ku ostin harrikan nii alko muijaa löytymää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757