Kumpia on enemmän, niitä kirkon jäseniä, jotka eivät mene kirkon rippikouluun, vai niitä kirkon jäsenyyteen kuulumattomia, jotka menevät rippikouluun ja liittyvät siellä kirkon jäseniksi? Jälkimmäisistä on kirjoiteltu lehdissä, mutta ensin mainituista ei juuri. Miksi epätasapaino?
Rippikoulun skippaajat ja kirkkoon liittyjät
21
286
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ikäluokasta rippikoulun suorittaa noin 73,5 %. Noin 9 % ikäluokkaan kuuluvista kirkon jäsenistä ei mene rippikouluun. Kuinka suuri tämä ikäluokka on kirkon jäseniä ja kokonaisuudessaan? Noin 1400 liittyi kirkkoon rippikoulun kautta.
- Anonyymi
Ei noista pettureista pidä välittää!
- Anonyymi
Paljonko rippikouluun osallistuu kirkon jäseniä?
- Anonyymi
Noin 91 % kirkon jäsenistä osallistuu ikäryhmänsä kanssa rippikouluun. Mutta kuinka suuri osuus se on kaikista rippikoululaisista?
- Anonyymi
Koska Yle tekee juttua rippikoulun sippaajista. Onko 9 % paljon vai vähän?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Onko lähtenyt ehdotus Ylelle?
- Anonyymi
Skippajat eivät näy mediassa.
- Anonyymi
Pimennosta valokeilaan.
- Anonyymi
Tosi hyvä huomio.
- Anonyymi
Tämä on uutta tietoa ja nökökulmaa.
- Anonyymi
Mite tapetille.
Il.on voi peruakin. - Anonyymi
Ei ku kysymään ylen anta.
- Anonyymi
Skippaajia selvästi!
- Anonyymi
Tämä on mielenkiintoista.
- Anonyymi
Ai väliin jättäviä on!
- Anonyymi
Uutta minulle.
- Anonyymi
Onni on kätketty.
- Anonyymi
Hyvä välikysymys!
- Anonyymi
Tästä ei puhuta!
- Anonyymi
Rippikouluun ilmoittautumisen voi ja kannattaa perua.
- Anonyymi
Jos lapsi ei ole edes kirkon jäsen, ei ole fiksua lähteä kirkon aivopesuleirille. Peerhe voi keksiä paljon paremman vaihtoehdon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728461KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527630Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521623696Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211811