Kumpia on enemmän, niitä kirkon jäseniä, jotka eivät mene kirkon rippikouluun, vai niitä kirkon jäsenyyteen kuulumattomia, jotka menevät rippikouluun ja liittyvät siellä kirkon jäseniksi? Jälkimmäisistä on kirjoiteltu lehdissä, mutta ensin mainituista ei juuri. Miksi epätasapaino?
Rippikoulun skippaajat ja kirkkoon liittyjät
23
346
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ikäluokasta rippikoulun suorittaa noin 73,5 %. Noin 9 % ikäluokkaan kuuluvista kirkon jäsenistä ei mene rippikouluun. Kuinka suuri tämä ikäluokka on kirkon jäseniä ja kokonaisuudessaan? Noin 1400 liittyi kirkkoon rippikoulun kautta.
- Anonyymi
Ei noista pettureista pidä välittää!
- Anonyymi
Paljonko rippikouluun osallistuu kirkon jäseniä?
- Anonyymi
Noin 91 % kirkon jäsenistä osallistuu ikäryhmänsä kanssa rippikouluun. Mutta kuinka suuri osuus se on kaikista rippikoululaisista?
- Anonyymi
Koska Yle tekee juttua rippikoulun sippaajista. Onko 9 % paljon vai vähän?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Onko lähtenyt ehdotus Ylelle?
- Anonyymi
Skippajat eivät näy mediassa.
- Anonyymi
Pimennosta valokeilaan.
- Anonyymi
Tosi hyvä huomio.
- Anonyymi
Tämä on uutta tietoa ja nökökulmaa.
- Anonyymi
Mite tapetille.
Il.on voi peruakin. - Anonyymi
Ei ku kysymään ylen anta.
- Anonyymi
Skippaajia selvästi!
- Anonyymi
Tämä on mielenkiintoista.
- Anonyymi
Ai väliin jättäviä on!
- Anonyymi
Uutta minulle.
- Anonyymi
Onni on kätketty.
- Anonyymi
Hyvä välikysymys!
- Anonyymi
Tästä ei puhuta!
- Anonyymi
Rippikouluun ilmoittautumisen voi ja kannattaa perua.
- Anonyymi
Jos lapsi ei ole edes kirkon jäsen, ei ole fiksua lähteä kirkon aivopesuleirille. Peerhe voi keksiä paljon paremman vaihtoehdon.
- Anonyymi00023
Mediavalikoi ja ohittaa kirkon pillin mukaan.
- Anonyymi00026
Kysypä medialta. Entä tekoälyltä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213