Kumpia on enemmän, niitä kirkon jäseniä, jotka eivät mene kirkon rippikouluun, vai niitä kirkon jäsenyyteen kuulumattomia, jotka menevät rippikouluun ja liittyvät siellä kirkon jäseniksi? Jälkimmäisistä on kirjoiteltu lehdissä, mutta ensin mainituista ei juuri. Miksi epätasapaino?
Rippikoulun skippaajat ja kirkkoon liittyjät
17
213
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ikäluokasta rippikoulun suorittaa noin 73,5 %. Noin 9 % ikäluokkaan kuuluvista kirkon jäsenistä ei mene rippikouluun. Kuinka suuri tämä ikäluokka on kirkon jäseniä ja kokonaisuudessaan? Noin 1400 liittyi kirkkoon rippikoulun kautta.
- Anonyymi
Ei noista pettureista pidä välittää!
- Anonyymi
Paljonko rippikouluun osallistuu kirkon jäseniä?
- Anonyymi
Noin 91 % kirkon jäsenistä osallistuu ikäryhmänsä kanssa rippikouluun. Mutta kuinka suuri osuus se on kaikista rippikoululaisista?
- Anonyymi
Koska Yle tekee juttua rippikoulun sippaajista. Onko 9 % paljon vai vähän?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Onko lähtenyt ehdotus Ylelle?
- Anonyymi
Skippajat eivät näy mediassa.
- Anonyymi
Pimennosta valokeilaan.
- Anonyymi
Tosi hyvä huomio.
- Anonyymi
Tämä on uutta tietoa ja nökökulmaa.
- Anonyymi
Mite tapetille.
Il.on voi peruakin. - Anonyymi
Ei ku kysymään ylen anta.
- Anonyymi
Skippaajia selvästi!
- Anonyymi
Tämä on mielenkiintoista.
- Anonyymi
Ai väliin jättäviä on!
- Anonyymi
Uutta minulle.
- Anonyymi
Onni on kätketty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381493Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252855Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis204693