Kumpia on enemmän, niitä kirkon jäseniä, jotka eivät mene kirkon rippikouluun, vai niitä kirkon jäsenyyteen kuulumattomia, jotka menevät rippikouluun ja liittyvät siellä kirkon jäseniksi? Jälkimmäisistä on kirjoiteltu lehdissä, mutta ensin mainituista ei juuri. Miksi epätasapaino?
Rippikoulun skippaajat ja kirkkoon liittyjät
16
187
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ikäluokasta rippikoulun suorittaa noin 73,5 %. Noin 9 % ikäluokkaan kuuluvista kirkon jäsenistä ei mene rippikouluun. Kuinka suuri tämä ikäluokka on kirkon jäseniä ja kokonaisuudessaan? Noin 1400 liittyi kirkkoon rippikoulun kautta.
- Anonyymi
Ei noista pettureista pidä välittää!
- Anonyymi
Paljonko rippikouluun osallistuu kirkon jäseniä?
- Anonyymi
Noin 91 % kirkon jäsenistä osallistuu ikäryhmänsä kanssa rippikouluun. Mutta kuinka suuri osuus se on kaikista rippikoululaisista?
- Anonyymi
Koska Yle tekee juttua rippikoulun sippaajista. Onko 9 % paljon vai vähän?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Onko lähtenyt ehdotus Ylelle?
- Anonyymi
Skippajat eivät näy mediassa.
- Anonyymi
Pimennosta valokeilaan.
- Anonyymi
Tosi hyvä huomio.
- Anonyymi
Tämä on uutta tietoa ja nökökulmaa.
- Anonyymi
Mite tapetille.
Il.on voi peruakin. - Anonyymi
Ei ku kysymään ylen anta.
- Anonyymi
Skippaajia selvästi!
- Anonyymi
Tämä on mielenkiintoista.
- Anonyymi
Ai väliin jättäviä on!
- Anonyymi
Uutta minulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722