Bensa-auto manuaalilaatikolla ilman hybridiä on edelleen

Anonyymi-ap

68

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en ole koskaan etsinyt sitä maailman luotettavinta tekniikkaa autosta. Mulle riittää että se että auton korjauskustannukset ovat nolla sen ensimmäisen kuuden vuoden aikana jota sillä ajan. Sa että auton hyvityshinta on hyvä kun vaihdan sen uuteen.

      Miksi ajaisin jollain käsihämmenteisellä karvalakki-autolla vain sen takia että paljon mukavammassa autossa voi tulla jotain teknisiä ongelmia kauan sen jälkeen kun minä olen vaihtanut se jo uudempaan?

      • Anonyymi

        Minä vaihdan autoa aina kun tupakkalokero täyttyy.


      • Anonyymi

        Tätä ei ihmiset ymmärrä että ei auton kuulukaan kestää kauempaa. Minä kun olen tällainen köyhä niin on pakko ostaa toisten vanhoja romuja niin silloin se on vain pakko hyväksyä että vikoja saattaa tulla ihan mihin vain. Suomessa kun joku myy jotain 10 vuotta vanhaa romua niin suomalainen myy sitä loistavana kun sivistysmaissa se on paalikuntoinen.


      • Anonyymi

        Juuri noin, sama ajatusmalli itselläkin.

        Toki ymmärrän sen että näkökulma voi olla täysin eri jos on sen uuden/uudehkon auton sijaan ostamassa jotain 10-15 vuotiasta autoa. Todennäköisesti itsekin, jos pitäisi hankkia 15v auto, niin päätyisin manuaalibensaan, vaikka uutena en tuolla voimalinjalla olevaa autoa ostaisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaihdan autoa aina kun tupakkalokero täyttyy.

        Eihän se täyty ikinä. Ei kai joku vielä tupakoi ja haise pahalle. Autokin haisee niin, että sen voi paalata jo hajun perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaihdan autoa aina kun tupakkalokero täyttyy.

        Uusissa autoissa ei ole tuhkakuppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusissa autoissa ei ole tuhkakuppia.

        Tuhkakuppi on nykyisin maksullinen lisävaruste, mikä pitää erikseen ruksia varustelistalta. Harva sitä enää tarvitsee, kuten ei tupakan sytytintäkään, vaikka pistoke toki löytyy. Minulla on siinä alkuperäinen muovitulppa suojana.


    • Anonyymi

      Köyhällä on aina pakottava tarve kertoa ja perutella miksi halpa ja vanha romu on halvinta ja parasta, hauskaa.
      Mille tasolle ihmiskunta olisikaan jäänyt jos alkujaan ihmisellä olisi ollut vain tuollainen tarve säästää ja tyytyä helpoon ja halpaan kaikessa tekemisessään?
      Asuisimmeko edelleen luolissa ja maakuopissa, Suomessa emme ainakaan asuisi sään takia. Miten saisimme aikamme kulumaan kun ei olisi Suolta ja Somea?

      • Anonyymi

        Ei ole tarve perustella yhtään mitään. Totesin vain että jos ei oo varaa tai halua laittaa rahoja kalliisiin hybridi tai sähköautoon voi ajella vanhalla passkalla joka toimii ku junan vessa säässä kuin säässä.

        Ja jos joku hajoo sen voi korjata melkeimpä jeesusteipillä, vasaralla ja nauloilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarve perustella yhtään mitään. Totesin vain että jos ei oo varaa tai halua laittaa rahoja kalliisiin hybridi tai sähköautoon voi ajella vanhalla passkalla joka toimii ku junan vessa säässä kuin säässä.

        Ja jos joku hajoo sen voi korjata melkeimpä jeesusteipillä, vasaralla ja nauloilla...

        Miten korjaat lämmityslaitteen tai ilmastoinnin teipillä tai nauloilla? Ei taida moottori tai vaihdelaatikkokaan tulla niillä kuntoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten korjaat lämmityslaitteen tai ilmastoinnin teipillä tai nauloilla? Ei taida moottori tai vaihdelaatikkokaan tulla niillä kuntoon?

        No tarkoitin tuolla lähinnä sitä että edullisia manuaali bensa autoja on paljon halvempi korjata jos niihin joku vika tulee. Kytkin pakoputki ym rempat on halvempia kuin ajoakkujen hybridiyksoiköiden lämmönvaihtimien jnee korjaus..


      • Anonyymi

        Pahimpia ovat itseasiassa katkerat ja happamat ihmiset joilla sitä rahaa on tilillä hakea vaikka käteisellä uusi auto. He ajavat vanhalla paskalla ja viljelevät näitä perusteita miksi sillä ajavat sekä russuttavat kaikista ihmisistä joilla on se uusi hieno auto. Sama pätee muihinkin asioihin, ei uskalleta tai kehdata nauttia elämästä ja kokea uutta. Raha siellä tilillä kiusaa koska sitä ei uskalleta tai kehdata käyttää. He kai luulevat että sillä rahalla tekee jotain sitten tuonpuoleisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarve perustella yhtään mitään. Totesin vain että jos ei oo varaa tai halua laittaa rahoja kalliisiin hybridi tai sähköautoon voi ajella vanhalla passkalla joka toimii ku junan vessa säässä kuin säässä.

        Ja jos joku hajoo sen voi korjata melkeimpä jeesusteipillä, vasaralla ja nauloilla...

        No ei toimi. Noita vanhoja romuja saa korjata jatkuvasti. Osta uusi ja myy juuri ennen takuun loppumista. Huoletonta ajoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten korjaat lämmityslaitteen tai ilmastoinnin teipillä tai nauloilla? Ei taida moottori tai vaihdelaatikkokaan tulla niillä kuntoon?

        Ilmastointi autossa on turhaa. Riittää kun on lämmityslaite joka puhaltaa talvella lämmintä ilmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastointi autossa on turhaa. Riittää kun on lämmityslaite joka puhaltaa talvella lämmintä ilmaa.

        No, huvinsa kullakin.


      • Anonyymi

        Nyt korkki kiinni köyhä et ole miljonääriSinimusta hallitus sosialisoi valtion vaurautta
        "Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta veronmaksajilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa.Kuinka kauan hallitus kehtaa jankuttaa valheitaan
        "Tämä on pakko tehdä". "Me tarvitsemme näitä uudistuksia, että saamme talouden nousuun" jne,
        Hallitus on kykenemätön mihinkään muuhun kuin pilaamaan koko ilmapiirin Suomessa ja romuttamaan ihmisten elämän ja työelämän.
        Edellisen hallituksen aikana talous nousi ilman minkäänlaista työväen
        orjuuutus- ja alistamisyritystä, vaikka oli pandemia, energiakriisi
        ja Venäjän hyökkäyssota alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarve perustella yhtään mitään. Totesin vain että jos ei oo varaa tai halua laittaa rahoja kalliisiin hybridi tai sähköautoon voi ajella vanhalla passkalla joka toimii ku junan vessa säässä kuin säässä.

        Ja jos joku hajoo sen voi korjata melkeimpä jeesusteipillä, vasaralla ja nauloilla...

        Kun sosialistihallitus tulee Orpon jälkeen hallitukseen, nousee vihermaksut kovalla aikataululla. Bensan litrahinta nousee taas 3 euroon.


    • Anonyymi

      "voi ajella vanhalla passkalla joka toimii ku junan vessa säässä kuin säässä.

      Ja jos joku hajoo sen voi korjata melkeimpä jeesusteipillä, vasaralla ja nauloilla..."

      Tuntuu niin hyvältä kun ei tarvitse elää tuollaista elämää.
      Paljon kivempi ajaa vähän fiksummalla autolla joka toimii kuin junan vessa säässä kuin säässä ja jota ei tarvii korjata ollenkaan.
      Kun ei tarvii ajaa vanhalla katiskalla.

      • Anonyymi

        Monilla tuntuu olevan varmuus, että rahat ja omaisuuden voi ottaa mukaansa, kun lähtö tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla tuntuu olevan varmuus, että rahat ja omaisuuden voi ottaa mukaansa, kun lähtö tulee.

        Tuo on jo toimen juttu. Nämä toimilla ajavat ja siitä intoilevat eivät omaisuutta saa kerrytettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla tuntuu olevan varmuus, että rahat ja omaisuuden voi ottaa mukaansa, kun lähtö tulee.

        Siksi onkun parempi nauttia tästä ainoasta elämästä, kun vielä voi. Vaikka vaihtamalla autoa useammin kuin kerran 20 vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla tuntuu olevan varmuus, että rahat ja omaisuuden voi ottaa mukaansa, kun lähtö tulee.

        MInä sovin kriteereihisi muuten, mutta en tiedä, mitä rahoillani tekisin. Tienattu ja säästetty muun työajan lisäksi yli 30 v kolmivuorotyöllä. Minulla on kaikki, mitä tarvitsen ja tiölillä noi 300 000 euroa sekä arvopapereissa noin 800 000. Mitä niillä tekisin?
        Hyväntekeväisyyteen olen viime vuosian antanut noin 150 000 euroa vain huomatakseni, että huijareille meni. Siis mitä tekisin rahoillani? Pummeille en niitä kuitenkaan jakele.


    • Anonyymi

      Onhan se hyvä, että jotkin ajaa kalliit km pois.

    • Anonyymi

      Tonnin kipossa on yleensä kytkin loppu ynnä muuta isompaa remppaa tiedossa. Katsastettua kunnossa olevaa autoa ei kukaan myy tonnilla.

      • Anonyymi

        Älä sinä köyhä patteripelle puhu PSSSKAA.


        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä köyhä patteripelle puhu PSSSKAA.


        HEH HEH

        No siitä vaan myyntipalstoja seuraamaan. Ei ole mikään helppo tehtävä löytää max. 1000 euron hintaan autoa, joka on ajokuntoinen ja katsastettu, ja ilman että on heti tiedossa jotain isompaa kunnostustarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitä vaan myyntipalstoja seuraamaan. Ei ole mikään helppo tehtävä löytää max. 1000 euron hintaan autoa, joka on ajokuntoinen ja katsastettu, ja ilman että on heti tiedossa jotain isompaa kunnostustarvetta.

        Citroen C3.siisti hyväkuntoinen Kats voim 30.09.25 täysin toimiva. 390€.
        https://www.nettiauto.com/citroen/c3/14855628


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citroen C3.siisti hyväkuntoinen Kats voim 30.09.25 täysin toimiva. 390€.
        https://www.nettiauto.com/citroen/c3/14855628

        Vaatimuksiin kuului myös tämä:

        " ja ilman että on heti tiedossa jotain isompaa kunnostustarvetta."

        Mikä ei taida toteutua kyseisen sitikan kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citroen C3.siisti hyväkuntoinen Kats voim 30.09.25 täysin toimiva. 390€.
        https://www.nettiauto.com/citroen/c3/14855628

        En halua mitenkään dissata tätä yksilöä kun en autoa tarkemmin tunne. Mutta nyt puhtaasti yleisellä tasolla ajateltuna tietyt asiat herättävät epäilyksiä. Esimerkkinä tällaisista asioista vaikkapa että autosta ei ole kuvia joka puolelta, viimeisimmän katsastuksen kilometrilukemat eivät täsmää myynti-ilmoitukseen tai että autosta on avoin luovutusilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citroen C3.siisti hyväkuntoinen Kats voim 30.09.25 täysin toimiva. 390€.
        https://www.nettiauto.com/citroen/c3/14855628

        Tuohan on joku mus-ta-lais-ten auto nimen perusteella juu-u kyllä kiertäisin pirun kaukaa varmasti veroja rästissä jne ja ei näkyvät kohdat lommoilla ja naarmuilla.

        Jos budjekti hintainen auto pitää löytää niin siltikin unohtaisin alle 3tonnin autot vaikka nekin on halpoja ja ovat mitä ovat ja OSTA AINA auto ison konsernin autoliikkeestä. Siinä voi olla joo vähän ilmaa hinnassa mutta tod näk. Auto on sitten huollettu niinkuin merkkiliikkeissä huolletaan ja on vähän sitä vastaantuloa myyjän puoleltakin jos jotain ihan yllättävää sattuu. Tietenkin hinta pitää huomioida ja halvalla ei saa uutta mutta tuo lienee turvallisin konsti ostaa edullinen käyttöauto.

        VÄLTÄ pikku jobbareita autoja ei ole kunnolla huollettu ja joka paikassa yritetty säästää myyvät siis suoraan sanoen 💩 sitä itseään. Esim. Maalipintoja korjattu kynsilakalla jne. Räikein esimerkki mitä itselle on tullut esille kun mielenkiinnosta selannut jobbarien autoja joku kehui että jakopää justiin tehty... Noh 🫤 kolme vuotta sitten ja sitten oli kuitti tehdystä työstä niin remmi oli vaihdettu EI vesipumppua siinäkin ehkä se 50e säästetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citroen C3.siisti hyväkuntoinen Kats voim 30.09.25 täysin toimiva. 390€.
        https://www.nettiauto.com/citroen/c3/14855628

        Trafin mukaan erääntyviä laskuja maksamatta. Saattaa 390 muuttua hieman kalliimmaksi 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trafin mukaan erääntyviä laskuja maksamatta. Saattaa 390 muuttua hieman kalliimmaksi 😆

        Kannattaa kuitenkin huomioida että hinta on edullinen. Kenties tuossa hintapyynnössä on jo huomioitu maksamattomat verot ym ongelmat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatimuksiin kuului myös tämä:

        " ja ilman että on heti tiedossa jotain isompaa kunnostustarvetta."

        Mikä ei taida toteutua kyseisen sitikan kohdalla.

        Myyjän mukaan täysin toimiva . Tulevaisuutta on vaikea ennustaa , mutta jos tuolla vuodenkin pärjää , niin halpaa on ajelut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitä vaan myyntipalstoja seuraamaan. Ei ole mikään helppo tehtävä löytää max. 1000 euron hintaan autoa, joka on ajokuntoinen ja katsastettu, ja ilman että on heti tiedossa jotain isompaa kunnostustarvetta.

        Joo
        https://www.nettiauto.com/opel/astra/14823936


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä köyhä patteripelle puhu PSSSKAA.


        HEH HEH

        DX Corollapoju on pieraissut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjän mukaan täysin toimiva . Tulevaisuutta on vaikea ennustaa , mutta jos tuolla vuodenkin pärjää , niin halpaa on ajelut .

        Pärjäämiseen tarvitaan ensimmäiseksi lailliset renkaat.


    • Anonyymi

      Eipä noita tonnin kippoja voi kauhean luotettavina pitää, eikä mukavina.
      Mutta jos ei ole varaa, niin saahan niilläkin ajaa toistaiseksi.

    • Anonyymi

      Onko veivikin varmempi kuin starttimoottori ja kaasutin parempi kuin nykyiset suihkutusjärjestelmät puhumattakaan virranjakajasta.

      • Anonyymi

        Virranjakaja on oikein 'pirun' keksintö (aina renklaa), onneksi se on viime vuosituhannen juttuja.


    • Anonyymi

      No kyllä tuollanen aloituksen skoda fabia on luotettavampi auto kuin nykyiset sähkö tai hybridiautot.

      12v akut ei tyhjene kuten tojotan hybrideissä eikä ole mitään patteriautojen lataushuolia. Ja noihin pystyy tekemään normihuollot öljyt, tulppien vaihdot itsekkin.. Todennäköisesti liikenteessä vielä 20 vuoden päästäkin.

    • Anonyymi

      Herkästi särkyvä TSI-moottori vielä herkemmin särkyvällä DSG-vaihteistolla on aikamoinen pommi ja satavarma rahareikä.

      Toinen on sitten nämä polttomoottorikauden viimeiset urea-dieselit ja hiukkassuodattimet. Valmistajien oli pakko tehdä autoja, jotka eivät kestä ajoa, koska ei ollut muuta tapaa läpäistä päästörajat.

      • Anonyymi

        Tojotan hybridit helposti särkyviä ja tielle jättäviä. 12v. Akut sippaa jo heti uutena, releet, ja lämmönvaihtimet porsii. Ei kiitos.

        Tsi koneissa ei ole enää ollu yli 10 vuoteen ongelmia. Varmoja pelejä. Tsi-dsg moottoreilla ajaa helposti yli 300 000km ilman suurempia remontteja.
        https://www.nettiauto.com/skoda/octavia/14540659


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotan hybridit helposti särkyviä ja tielle jättäviä. 12v. Akut sippaa jo heti uutena, releet, ja lämmönvaihtimet porsii. Ei kiitos.

        Tsi koneissa ei ole enää ollu yli 10 vuoteen ongelmia. Varmoja pelejä. Tsi-dsg moottoreilla ajaa helposti yli 300 000km ilman suurempia remontteja.
        https://www.nettiauto.com/skoda/octavia/14540659

        Totta, Toyotat paalataan alle 200tkm ajettuina ruosteisina ja vikaisina kun niitä ei enää kannata korjata ja teko hengittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotan hybridit helposti särkyviä ja tielle jättäviä. 12v. Akut sippaa jo heti uutena, releet, ja lämmönvaihtimet porsii. Ei kiitos.

        Tsi koneissa ei ole enää ollu yli 10 vuoteen ongelmia. Varmoja pelejä. Tsi-dsg moottoreilla ajaa helposti yli 300 000km ilman suurempia remontteja.
        https://www.nettiauto.com/skoda/octavia/14540659

        TDI koneet on vasta "sisäänajettu" 300 tkm:ssa. Suurimmat rempat tulee noin 450-500 000km kohdalla. Turbon joutuu vaihtamaan ehkä n. 480-500 000 km paikkeilla.
        https://www.nettiauto.com/volkswagen/caddy-maxi/14799718


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TDI koneet on vasta "sisäänajettu" 300 tkm:ssa. Suurimmat rempat tulee noin 450-500 000km kohdalla. Turbon joutuu vaihtamaan ehkä n. 480-500 000 km paikkeilla.
        https://www.nettiauto.com/volkswagen/caddy-maxi/14799718

        Näitä TDI-koneitakin kun on niin moneen lähtöön...autolla ajettu 420 tkm ja jo toinen koneenvaihto edessä:

        https://www.youtube.com/watch?v=IIFZyuPApww

        Ja kokonaisuutena rempalla hintaa enemmän kuin täyssähköautoon vähän käytetyn (uudenveroisen) akkupaketin vaihto (saman liikkeen tekemä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä TDI-koneitakin kun on niin moneen lähtöön...autolla ajettu 420 tkm ja jo toinen koneenvaihto edessä:

        https://www.youtube.com/watch?v=IIFZyuPApww

        Ja kokonaisuutena rempalla hintaa enemmän kuin täyssähköautoon vähän käytetyn (uudenveroisen) akkupaketin vaihto (saman liikkeen tekemä).

        Kuten Haapala totesi volkkarin 2 litraset koneet ovat kestäviä lukuunottamatta tuplaturbomalleja eli niitä kaikkein tehokkaimpia. Tuossakin koneessa turbo hajonnu ja rikkonu samalla moottorin. Huoltamalla tai vaihtamalla ajoissa turbon olisi selvinny 10 x halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten Haapala totesi volkkarin 2 litraset koneet ovat kestäviä lukuunottamatta tuplaturbomalleja eli niitä kaikkein tehokkaimpia. Tuossakin koneessa turbo hajonnu ja rikkonu samalla moottorin. Huoltamalla tai vaihtamalla ajoissa turbon olisi selvinny 10 x halvemmalla.

        Vai puhuiko alle 2litraisista turbokoneista?
        Sehän näissä jutuissa on pielessä kun ihmiset eivät raaski huollattaa autojaan ajoissa ja säästävät öljyjen laadussa jne...ja sitten kun auto kosahtaa, niin se onkin valmistajan vika.
        Nykyiset moottorit ovat sellaisia ettei huoltoja saisi laiminlyödä ja säästää sitä kymppiä paria vuodessa vaihtamalla halpaan öljyyn, se voi tulla kovin kalliiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä TDI-koneitakin kun on niin moneen lähtöön...autolla ajettu 420 tkm ja jo toinen koneenvaihto edessä:

        https://www.youtube.com/watch?v=IIFZyuPApww

        Ja kokonaisuutena rempalla hintaa enemmän kuin täyssähköautoon vähän käytetyn (uudenveroisen) akkupaketin vaihto (saman liikkeen tekemä).

        Kun moottori alkaa olla paljon ajettuja, niin huollot ja käyttäjän ajotapa ja käyttö tulee esiin siinä, että toinen kone kestää ja toinen ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä TDI-koneitakin kun on niin moneen lähtöön...autolla ajettu 420 tkm ja jo toinen koneenvaihto edessä:

        https://www.youtube.com/watch?v=IIFZyuPApww

        Ja kokonaisuutena rempalla hintaa enemmän kuin täyssähköautoon vähän käytetyn (uudenveroisen) akkupaketin vaihto (saman liikkeen tekemä).

        "..Näitä TDI-koneitakin kun on niin moneen lähtöön...autolla ajettu 420 tkm ja jo toinen koneenvaihto edessä.."

        Ei tojotoope jaksanu sitten kattoa videota loppuun. Ei tuossa videossa puhuttu mistään toisesta koneenvaihdosta. !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..Näitä TDI-koneitakin kun on niin moneen lähtöön...autolla ajettu 420 tkm ja jo toinen koneenvaihto edessä.."

        Ei tojotoope jaksanu sitten kattoa videota loppuun. Ei tuossa videossa puhuttu mistään toisesta koneenvaihdosta. !

        Videon kommenteissa tekijä kertoo että autoon on jo kertaalleen vaihdettu kone ja on siis noin 200 tkm/kone päästy tähän saakka.


    • Anonyymi

      Autoilussahan onkin kaikkein tärkeintä, että se on kokonaisuutena kaikkein halvinta, vaikka se olisikin epämukavaa ja tuskaa.

      • Anonyymi

        Autoilussa tärkeintä on se että naapuri tuntee kullinsa pieneksi.


      • Anonyymi

        Tosimiehet ajavat vain alle 1000 euron autoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoilussa tärkeintä on se että naapuri tuntee kullinsa pieneksi.

        Onko sinusta noin? Sinulla taitaa olla kompleksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosimiehet ajavat vain alle 1000 euron autoilla.

        Totta, kaikki tosimiehet ovat köyhiä yhteiskunnan elättejä.


    • Anonyymi

      jep...itse ajelen kia riolla... ihan hyvä kauppakassi kaupunkiin ...jos sitten lähden pitemmälle matkalle niin vuokraan isomman dieselin..

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa sinun ajosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa sinun ajosi?

        sellainen joka haluaa ajaa luotettavalla autolla kaupunkioloissa halvalla..


    • Anonyymi

      Nyt kun asia on tullut selväksi, niin minä ainakin hankin ensitilassa alle tonnin hintaisen auton manuaalina ja ilman turboa ja lähden kiertämään Eurooppaa ja palaan onnellisena ja ilman ongelmia joskus syksyllä.

    • Anonyymi

      Ajakoot kaikki millä haluaa mutta tosiasia on se että------
      - sähköautoilla ajaa homot

      -hybrideillä ajaa vajakit

      -kaasulla ajaa jotku hörhöt jotka on kaikkien kanssa erimieltä.

      -bensa ja diesel autoilla ajaa heterot

      -v8 bensa ja dieseleillä ajaa ultimaattiset 4k alfa urokset oikein tosimiehet!

      • Anonyymi

        Tuossa olisi paljonkin korjattavaa, mutta aloitetaan loppupäästä.
        V8 bensa ja diesel autoilla ajaa nuoruuttaan etsivät ja lapseksi jääneet takatukkaiset kyläbaarissa öyhöttävät Persujen äänestäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa olisi paljonkin korjattavaa, mutta aloitetaan loppupäästä.
        V8 bensa ja diesel autoilla ajaa nuoruuttaan etsivät ja lapseksi jääneet takatukkaiset kyläbaarissa öyhöttävät Persujen äänestäjät.

        En tiedä yrititkö "loukata" tuolla mutta minusta tuo on jees tulee ihan jenkkimeininki mieleen baareissa käydään ja ajetaan komeasti ja mitä väärää olla nuorekas ainakin omasta mielestään? Toki sitä saa olla masentunut ja olla mieleltään vanha kun ikääntyy jne mutta minä en ole semmoinen. Mielellään oisin joku takatukkainen baarissa kahvilla käyjä jne. Totuus on ettei minulla kasva hiuksia ollenkaan. 😆 Texas on minun maailmani! Ehkä sinun maailma on sienisalaatti ja woke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yrititkö "loukata" tuolla mutta minusta tuo on jees tulee ihan jenkkimeininki mieleen baareissa käydään ja ajetaan komeasti ja mitä väärää olla nuorekas ainakin omasta mielestään? Toki sitä saa olla masentunut ja olla mieleltään vanha kun ikääntyy jne mutta minä en ole semmoinen. Mielellään oisin joku takatukkainen baarissa kahvilla käyjä jne. Totuus on ettei minulla kasva hiuksia ollenkaan. 😆 Texas on minun maailmani! Ehkä sinun maailma on sienisalaatti ja woke.

        Älä loukkaannu, mutta tuo juttusi on jo naurettava ja kovin sekavaa tekstiä.
        Minä ajelen terhakkaa bensaturbolla ja elän aktiivista elämää, enkä tuomitse ketään ellei jutut ole kovin sairaita, kuten tuo avaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä loukkaannu, mutta tuo juttusi on jo naurettava ja kovin sekavaa tekstiä.
        Minä ajelen terhakkaa bensaturbolla ja elän aktiivista elämää, enkä tuomitse ketään ellei jutut ole kovin sairaita, kuten tuo avaus on.

        Millä autolla ajat?


      • Anonyymi

        Minä olen sitten tosimies,alfa uros ja homo koska tallista löytyy lexus ls400 jossa v8 moottori ja Tesla model y.


    • Anonyymi

      Mitä saa tänä päivänä tonnilla? Surkean ruosteisen ritsan jossa on varmasti vikoja ja ongelmia ja haisee mädälle ja kusiselle.

    • Anonyymi

      Skodalle hatunnosto tekee normaaleita bensa autoja manuaali askilla. Monilla muilla ei ole tarjota kuin varsin epäilyttävää hybridi tekniikkaa. 0,5-1l säästää satasella bensaa niin kauan kuin akku pelaa. Sitten kun akku sippaa menetät siihen asti karttuneet "voitot" korkojen kera ja hybridi on tullut pitkässä juoksussa kalliimmaksi. Sitten on ne länkyttäjät jotka haluaa olla kokoelämän velkavankeudessa ja paskathousussa vaihtaa autoa 3:n vuoden välein ettei kerkeä akku sipata järkevää ja ympäristö ystävällistä? 🤔 Jaa,a...

    • Anonyymi

      jep... alkaa vaan olla kokojan harvemmassa... itse ostin vm 2022 bensiini manuaalin ,,,20 vuotta mennää että heilahtaa halavalla

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      83
      3014
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      305
      2657
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

      ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      189
      1486
    4. Voi kulta rakas

      Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1182
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

      Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1078
    6. Miksi haluat satuttaa

      Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1001
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

      Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    8. Ketä sinä

      Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      940
    9. Toivotko vielä et

      Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      920
    10. Sano nyt mitä

      Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      904
    Aihe