Kyllä tuntui hyvälle katkaista työnhaku 1.6.2021 kun sain työkyvyttömyyseläke päätöksen. Laskin että mulla on vielä 25 vuotta viralliseen eläkeikään mutta pääsin ikuiselle kesälomalle ja tulot nousi 900€ verrattuna työttömyyskorvaukseen. Täytyy sanoa että olen kiitollinen tälle psykoodisairaudelle 😍 katsellaan niitä töitä seuraavassa elämässä. Nyt en tee edes vapaaehtoistöitä
Pian olen ollut onnellisesti eläkkeellä 3 vuotta
Anonyymi-ap
4
236
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun neljä vuottahan ditä tulee täyteen
- Anonyymi
Juu, onnittelut vaan. Sun ei tartte enää perusrupurahalla kitua.
- Anonyymi
Yllättävän onnetonta vaikuttaa olevan kun pitää se tulla tänne suomi24 työttömien sivuille kertomaan kun elämässä ei ole mitään tekemistä?...
- Anonyymi
Sama tuli heti mieleen. Mahtaa olla elämä tylsää ja joutavanpäiväistä kun täällä pitää potaskaa jauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152762Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 741382
- 1461314
- 311178