Eduskunnan kyselytuntia katselen kun odotan uutisia. Kovin on väsyneen näkyisiä nuokkujia penkit piukassa ja osa räplää puhelinta kuin pahaiset teinit Tiktokkia. Ei mikään ihme, että politiikka on mitä on. Pitäisi lopettaa se yövalvominen ja jättää puhelin istunnon ajaksi pukukaappiin niin jaksaisi paremmin keskittyä siihen kansan edustamiseen. Jatkossa taidan jättää äänestämiset äänestämättä! Olkoon se ääni sille, että olen pettynyt politiikkaan perusteellisesti!
Eduskunnan kyselytunti
5
123
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä hyvä.
Itse en ole koskaan käyttänyt äänioikeuttani. Perustelut kirjoitit sinä. Käytännössä porukka on siellä nostamassa palkkaa, mutta toki ei laskemassa sitä.
Mies 65 Joskus aikoinaan, kun katsoin kyselytuntia, niin jotkut edustajat tosiaan nukkui penkeissään. Ainakin Ben Zyskowicz ja Erkki Tuomioja nuokkuivat pää painuksissa. Ja kyllä jotkut tosiaan näpräilee puhelimiaan, jopa jotkut ministereistä.
- Anonyymi
Millon se Turkan teatteri oikein toteutetaan? Heräisivät uniset siinä samalla.
- Anonyymi
Olen lievästi kade heille, jotka voivat/saavat nukkua/torkkua kustannuspaikallaan. Itselläni ei ole siihen mahdollisuutta. Koska seurauksena on yhteentörmäys!
Mies 65 - Anonyymi
kpli ksldss vsöjeofem odtimtip lio efdidlimmsm dik,iodtpe---
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154