Eduskunnan kyselytuntia katselen kun odotan uutisia. Kovin on väsyneen näkyisiä nuokkujia penkit piukassa ja osa räplää puhelinta kuin pahaiset teinit Tiktokkia. Ei mikään ihme, että politiikka on mitä on. Pitäisi lopettaa se yövalvominen ja jättää puhelin istunnon ajaksi pukukaappiin niin jaksaisi paremmin keskittyä siihen kansan edustamiseen. Jatkossa taidan jättää äänestämiset äänestämättä! Olkoon se ääni sille, että olen pettynyt politiikkaan perusteellisesti!
Eduskunnan kyselytunti
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä hyvä.
Itse en ole koskaan käyttänyt äänioikeuttani. Perustelut kirjoitit sinä. Käytännössä porukka on siellä nostamassa palkkaa, mutta toki ei laskemassa sitä.
Mies 65 Joskus aikoinaan, kun katsoin kyselytuntia, niin jotkut edustajat tosiaan nukkui penkeissään. Ainakin Ben Zyskowicz ja Erkki Tuomioja nuokkuivat pää painuksissa. Ja kyllä jotkut tosiaan näpräilee puhelimiaan, jopa jotkut ministereistä.
- Anonyymi
Millon se Turkan teatteri oikein toteutetaan? Heräisivät uniset siinä samalla.
- Anonyymi
Olen lievästi kade heille, jotka voivat/saavat nukkua/torkkua kustannuspaikallaan. Itselläni ei ole siihen mahdollisuutta. Koska seurauksena on yhteentörmäys!
Mies 65 - Anonyymi
kpli ksldss vsöjeofem odtimtip lio efdidlimmsm dik,iodtpe---
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942079
- 581233
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2261108Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095- 101046
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos65980IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91912Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175888Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42842