Ei menestystä naisten kanssa

Anonyymi-ap

Johtuuko siitä, että kaulatatuointi puuttuu?

189

1006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää vaan elää, kyllä se tulee kun on tullakseen. Kasvattaa itsetuntoa ja kerryttää elämänkokemusta☺️

• Anonyymi

Siitä se johtuu, korjaa puutos heti.

• Anonyymi

Se on iso puute.

• Anonyymi

No jos se tuosta syystä johtuu ni antasin asian olla kaulatatuointi taas monesti rajoittaa mahdollisuuksia työn saantiin ja jos käykin niin hyvätuuri että onnistuu saamaan töitä mitä todennäköisemmin joutuu tekemään kaksinverroin enemmän kuin muut alkuun että pystyy osoittamaan työnantajalleen osaamisensa

• Anonyymi

Ei saa senkään vertaa. Itse kierrän kaulatatuoidut kaukaa.

Jos liikut jossain epämääräisissä porukoissa ja ihailet itse niitä, niin sitten varmaan.

• Anonyymi

Nuoren panomiehen tunnistaa siitä, että sillä on fritsuja kaulassa.

Naiset taas kiinostuu sellaisesta miehestä, jota muut naiset ovat haluneet.

Hanki fritsuja. Jos äiti tai kaverit auttaisivat.

🎱

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ehdottomasti koko kroppa täyteen mustetta. Tytöt kuolaa...

• Anonyymi

Pääkalloja ehdottomasti ja ankkurin kuvia....

• Anonyymi

Ei, mutta.
      Voit testata lasten siirtokuvilla.
      Turhaa rahanmenoa, jos testi ei toimi.
      Voisimme sitten pohtia uudestaan, miten saada menestystä ja vaikutusvaltaa (hihhih) naisten maailmassa.
      Vilma

• Ei kannata, vaan jokaisella on se oma juttu, millä niitä naisia löytää. Ja se juttu pitää löytää ja mä oon sen löytäny, 50 vuotta siinä meni, mutta löyty.

Oon mä aatellu tatuoinnin ottaa, mutta en osaa päättää aihetta. Haluisin toiseen olkavarteen ja toiselle puolen nilkkaan, niin pysyy tasapaino. Mutta liika on aina liikaa.

• Anonyymi

Eiku, taisin tajuta. Ja ehkä jotain muutakin.

Kun miehet aina väittävät että hienoilla autoilla saa naisia, niin hehän tarkoittavat että se auto on heille sellainen itsetunnon kohotus juttu. Nostaa itsevarmuutta ja naiset saattavat huomata sen. Ei sitä autoa...

Jos sulla toimii itsetunnon psyykkajana uudet vaatteet, niin hyvä juttu! Ei kai sen väliä mistä sen buustin saa, kunhan se keino ei ole liian erikoinen tai tahattomasti mielipiteitä jakava, että sitä myötä karsisi hyvän kumppaniehdokkaan pois.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Eiku, taisin tajuta. Ja ehkä jotain muutakin.

Kun miehet aina väittävät että hienoilla autoilla saa naisia, niin hehän tarkoittavat että se auto on heille sellainen itsetunnon kohotus juttu. Nostaa itsevarmuutta ja naiset saattavat huomata sen. Ei sitä autoa...

Jos sulla toimii itsetunnon psyykkajana uudet vaatteet, niin hyvä juttu! Ei kai sen väliä mistä sen buustin saa, kunhan se keino ei ole liian erikoinen tai tahattomasti mielipiteitä jakava, että sitä myötä karsisi hyvän kumppaniehdokkaan pois.

xLiner

Mä ostin neljä vuotta sen bemarin, just kun aattelin että sillä saa naisia. Mutta sitten kun sain sen auton ja sehän oli mun eka uutena ostettu. Niin siinä kyllä naiset unohtu ja halus vaan päästä ajamaan. Kiersin monet paikat niin täällä suomessa kuin ruotsissakin.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mä ostin neljä vuotta sen bemarin, just kun aattelin että sillä saa naisia. Mutta sitten kun sain sen auton ja sehän oli mun eka uutena ostettu. Niin siinä kyllä naiset unohtu ja halus vaan päästä ajamaan. Kiersin monet paikat niin täällä suomessa kuin ruotsissakin.

No höh 😅

Tarvisit vaan hyvän fiiliksen niin sellainen mukava olo näkyy sinusta muillekin.

xLiner

• Minä kerron nyt teille palstan miehille sellaisen seikan, että te ette tarvitse yhtäkään tatuointia yhtään mihinkään naisia saadaksenne. Katsokaas, kun naisilla on eri mieltymyksiä, kuten miehilläkin. Kaikki asiat ja piirteet eivät viehätä kaikkia siinä mielessä. Joitain naisia ei kiinnosta tippaakaan, onko miehellä tatuointia vai ei. Esimerkiksi mulle itselleni se on ihan sama.

• Anonyymi

Olet väärässä maassa

• Anonyymi

joku ylikomiasqaeio näkww joku cxähäåh qikaa joku laswe-caloncälys jaq polvi jalkkia mewni... oohoho

• Anonyymi
      • Anonyymi

Naiset aika monet tykkää vähän wild child tyyppisistä miehistä, jotka ei paljon pingota ja näyttää miehille. Pitkä tukka on alkukantainen kuten partakin, se lyö hyvin läpi muualla kun seurakunnissa.

Jasu

• Anonyymi

Aika helvetin ällö mun mielestä, mutta aina osalle kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset aika monet tykkää vähän wild child tyyppisistä miehistä, jotka ei paljon pingota ja näyttää miehille. Pitkä tukka on alkukantainen kuten partakin, se lyö hyvin läpi muualla kun seurakunnissa.

Jasu

Viikingit hiustyyleineen kuuluu samaan genreen, kun nuo rokkarit pitkine hiuksineen ja partoineen. Maskuliinisuus on se juttu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isolle osalle kelpaa. Neitipojat sitten äijämäisemille naisille.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mille isolle osalle? Mä en ole ikinä henk.koht. tuntenut naista, joka tuollaisesta tykkäisi. Osalle joo, mutta ei se nyt niin kovin kummoisen iso osa ole.

Mun silmiini nuo ei ole miestä koskaan nähneetkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Joku Jone Nikulakin. Monet naiset kuolaa. 😂
        Tai vähän retku lookkinen Ellenin mies, pehmee mut retku lookkinen habitus, ei niin siisti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai vähän retku lookkinen Ellenin mies, pehmee mut retku lookkinen habitus, ei niin siisti.

Jasu

Jotkut kuolaa, toisten mielestä ulkonäöltään ikävä. Ei hän minkään naisten valtaosan makuun ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille isolle osalle? Mä en ole ikinä henk.koht. tuntenut naista, joka tuollaisesta tykkäisi. Osalle joo, mutta ei se nyt niin kovin kummoisen iso osa ole.

Kattele ympärillesi kun kuljet tuolla festareilla tms. Harvemmin rokkarit pyhäpuvussa tukka sliipattuna kulkee. Näkee jos tahtoo.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Mäkin koitan aina kattoo itteeni sellasen naisen silmin, joka vois muhun ihastua. Ja siihen ei kuulu pitkä tukka tai parta. Eli mun parta on aina ajettu ja tukka leikattu 3 mm koneella, siis sivulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmänhän se menee niin, että moni on valmis sietämään niitä turpakarvoja, vaikka ne ikävän näköset onkin, kun mies muuten on hyvä mies ja se ite tykkää karvoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kattele ympärillesi kun kuljet tuolla festareilla tms. Harvemmin rokkarit pyhäpuvussa tukka sliipattuna kulkee. Näkee jos tahtoo.

Jasu

Nördet on sitten oma lukunsa, joku aina niistäkin tykkää. Ei niin iso osa, mutta nörtit ja pelimimmit.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nördet on sitten oma lukunsa, joku aina niistäkin tykkää. Ei niin iso osa, mutta nörtit ja pelimimmit.

Jasu

Mun mies on enemmän just komeahko nörtti. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Niin? Valtaosa naisista ei ole rokkareiden perään. Rokkarit saavat kulkea missä haluavat. Rokkimimmejä tunnen kyllä monia, mutta ei heille tollanen karvapehko kelpaa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mäkin koitan aina kattoo itteeni sellasen naisen silmin, joka vois muhun ihastua. Ja siihen ei kuulu pitkä tukka tai parta. Eli mun parta on aina ajettu ja tukka leikattu 3 mm koneella, siis sivulta.

Kuulostaa huomattavasti paljon paremmalta. Ek se tietenkään tarkota, että aina pitäis olla naama sileä. Sen ymmärtää kyllä, että aina ei jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Hyvin vähän niitä nörttinaisia kuitenkin on. En juurikaan sellasia tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Valtaosa naisista ei ole rokkareiden perään. Rokkarit saavat kulkea missä haluavat. Rokkimimmejä tunnen kyllä monia, mutta ei heille tollanen karvapehko kelpaa.

No ei välttis valtaosa, mutta iso osa kelpuuttaa kyllä. Leikkaa tukan lyhyeksi, vaihtaa pyhäpaidan ja parta jää siinä on rokkari huollitellumpi versio. Ja taas naiset tykkää. Pikku juttuja lopulta. Maskuliinisuus vetoaa suureen osaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmänhän se menee niin, että moni on valmis sietämään niitä turpakarvoja, vaikka ne ikävän näköset onkin, kun mies muuten on hyvä mies ja se ite tykkää karvoistaan.

Sivusta totean, että just noin se menee. Sellaset naiset, jotka tosta tykkäis, on munkin kokemuksen mukaan aika harvinaisia. Naiset on kuitenkin pääosin mukautuvia otuksia ja jos se ukko on muuten hyvä niin sen karvaturvan voi antaa anteeksi. Kyllähän se kuitenki menee niin, että sen mukaan mennään mistä se kumppani ite tykkää. Ei se niin toimi, että karvanatsi olis jatkuvasti vaatimassa ja vahtimassa. Jos mies ite tykkää, niin kyllä siihen pitää sopeutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei välttis valtaosa, mutta iso osa kelpuuttaa kyllä. Leikkaa tukan lyhyeksi, vaihtaa pyhäpaidan ja parta jää siinä on rokkari huollitellumpi versio. Ja taas naiset tykkää. Pikku juttuja lopulta. Maskuliinisuus vetoaa suureen osaan.

Jasu

Sitten on kaljupää fanit vielä. Kuula paljaana, ehkä vähän sänkeä enintään tai jopa partakin, farkut ja paitapusero. Perusjamppa, helppo löytää, helppo pitää kun ottajia ei oo jonoksi asti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Osa tykkää, useempi kelpuuttaa, vaikkei nyt tykkääkään. Ei ne karvat ja niiden määrä yleensä mikään ratkasevin asia ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Tästä sivusta kysyn, että mitä se nörttiys ja pelit nyt karvoihin liittyy? Ei kaikki pitkätukka partaveikot ole rokkareita, eikä läheskään kaikki gamerit ja nörtit ole sliipattuja tai siloposkia. Ja rokkarikin voi ihan hyvin olla nörtti ja nörtti olla rokkari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mä en ole ikinä tavannut nörttiä, joka kulkis pyhäpuvussa ja sliipattuna, jos ei lasketa joidenkin ohjelmistoyhtiöiden pomoja kokoustilanteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on kaljupää fanit vielä. Kuula paljaana, ehkä vähän sänkeä enintään tai jopa partakin, farkut ja paitapusero. Perusjamppa, helppo löytää, helppo pitää kun ottajia ei oo jonoksi asti.

Jasu

Harva sitä kuulaakaan fanittaa. Hyvin harvalle ne karvat on oikeesti mikään iso juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ja nää on nyt karrikoituja houkan stereotyyppisiä hahmoja. Mutta aika perusrunko naisten miesmausta. Aina joku tykkää sliipatuista slovakeistakin, mä taas en puku ukkoa huoli millään. Ruotsin prinsessojen ukot, niin joo ei.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä sivusta kysyn, että mitä se nörttiys ja pelit nyt karvoihin liittyy? Ei kaikki pitkätukka partaveikot ole rokkareita, eikä läheskään kaikki gamerit ja nörtit ole sliipattuja tai siloposkia. Ja rokkarikin voi ihan hyvin olla nörtti ja nörtti olla rokkari.

Niinpä. Melkein kaikki gamerit, jotka mä tunnen, on hevareita. Ainakin kaikki pohjoismaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nää on nyt karrikoituja houkan stereotyyppisiä hahmoja. Mutta aika perusrunko naisten miesmausta. Aina joku tykkää sliipatuista slovakeistakin, mä taas en puku ukkoa huoli millään. Ruotsin prinsessojen ukot, niin joo ei.

Jasu

Ei ole kyllä osunut yhteenkään juttuusi kenenkään tuttavani miehiä tai omaanikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että just noin se menee. Sellaset naiset, jotka tosta tykkäis, on munkin kokemuksen mukaan aika harvinaisia. Naiset on kuitenkin pääosin mukautuvia otuksia ja jos se ukko on muuten hyvä niin sen karvaturvan voi antaa anteeksi. Kyllähän se kuitenki menee niin, että sen mukaan mennään mistä se kumppani ite tykkää. Ei se niin toimi, että karvanatsi olis jatkuvasti vaatimassa ja vahtimassa. Jos mies ite tykkää, niin kyllä siihen pitää sopeutua.

Ei monikaan tunnu sietävän, kun muutosleikkiin on pakotettuja. 😖

Ja onhan miehissäkin niitä pyllyposkia, jotka ei partakarvoista tykkää. Vähän luonnotonta, kun karvat kasvaa. Naisen naama kövis heille ehkä paremmin jotka ei parrasta yhtään pidä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa tykkää, useempi kelpuuttaa, vaikkei nyt tykkääkään. Ei ne karvat ja niiden määrä yleensä mikään ratkasevin asia ole.

No niinhän mä oon tohon listannukkin vaan erilaisia juttuja.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stereotypia. Niillä osa hahmottaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva sitä kuulaakaan fanittaa. Hyvin harvalle ne karvat on oikeesti mikään iso juttu.

Kuule kaikilla on makunsa ja naisilla vasta onkin, se mun tyyppinen mies juttu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja onhan miehissäkin niitä pyllyposkia, jotka ei partakarvoista tykkää. Vähän luonnotonta, kun karvat kasvaa. Naisen naama kövis heille ehkä paremmin jotka ei parrasta yhtään pidä.

Jasu

Siksi se onkin hyvä, että naiset on näissä asioissa hyvinki mukautuvia. Harva nainen alkaa mitään hirveää vinkukonserttia pitämään, vaikkei se toisen parta niin miellytäskään. Sitten kuitenkin oikeestaan kaikki on ihan onnesta soikeena, kun mies kerrankin ajaa sen partansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stereotypia. Niillä osa hahmottaa.

Jasu

Mutta ei yhtään toimivia stereotypioita. Kuka ihme muka kuvittelee nörtin ja gamerin sliipatuksi? Wth, ihan ihme kuvitelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei yhtään toimivia stereotypioita. Kuka ihme muka kuvittelee nörtin ja gamerin sliipatuksi? Wth, ihan ihme kuvitelma.

Sanoinko mä niin, että ne on sliipattuja, en. Lue uudelleen, se on sun oma johtopäätelmä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi se onkin hyvä, että naiset on näissä asioissa hyvinki mukautuvia. Harva nainen alkaa mitään hirveää vinkukonserttia pitämään, vaikkei se toisen parta niin miellytäskään. Sitten kuitenkin oikeestaan kaikki on ihan onnesta soikeena, kun mies kerrankin ajaa sen partansa.

No ei kyllä ole kovin mukautuvia. Ollaa taaskin eri mieltä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyllä osunut yhteenkään juttuusi kenenkään tuttavani miehiä tai omaanikaan.

Olet sitten kavereinesi valtavirta poikkeus.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mä nyt mietin millasia meidän koodarit on, niin farkku, t-paita ja hupparipoikia, tennareissa. Ei tulis ikinä mieleen mikään pukuhemmo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä ole kovin mukautuvia. Ollaa taaskin eri mieltä.

Jasu

Valtaosa on tosi mukautuvia. Ei ne ukon turpakarvat kovin monelle mikään kynnyskysymys ole. Tietenkin muovibarbeja löytyy, mutta ne nyt ei ole mitään norminaisia ja toistaalta ei niille mikään karvaturpa koskaan pidemmän päälle kelpaa, jos ei sen mukana tule sitten muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sitten kavereinesi valtavirta poikkeus.

Jasu

Emme ole. Sun kokemukses ovat niitä valtavirrasta poikkeavia. En ole koskaan missään tavannut tollasia mistä sä selität. Ei tarvitse kuin ympärilleen katsoa niin huomaa, ettei sun jutut ihan pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mä nyt mietin millasia meidän koodarit on, niin farkku, t-paita ja hupparipoikia, tennareissa. Ei tulis ikinä mieleen mikään pukuhemmo.

Toi on muuten totta. Jos miettii ihan kaikkien vaikka meidän pelifirmojen isoja kihoja, niin ne on hupparipoikia. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Parta pitää tosiaan, joka päivä ajaa ja aamusta, koska muuten se jo iltapäivällä kasvaa. ja korvista nyppiä karvat samoin kattoo ettei kulmakarvat kasva yhteen ja muutenkin ylipitkiä kulmakarvoja pitää nyppiä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on muuten totta. Jos miettii ihan kaikkien vaikka meidän pelifirmojen isoja kihoja, niin ne on hupparipoikia. 😃

Muutenkin toi huppari on vähän sellanen peliporukan univormu. Kaikki kilpapelaajan, aina huppareissa jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ole. Sun kokemukses ovat niitä valtavirrasta poikkeavia. En ole koskaan missään tavannut tollasia mistä sä selität. Ei tarvitse kuin ympärilleen katsoa niin huomaa, ettei sun jutut ihan pidä paikkaansa.

No ei ole. 😂

Et vaan ymmärrä välttis mitä luet. Listaa toki omasi. Kun tykkäöt oikoa minua. Pääset niin helpommalla ellet nyt vasiten aina vängätä vaan haluakkin.

Jasu

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Parta pitää tosiaan, joka päivä ajaa ja aamusta, koska muuten se jo iltapäivällä kasvaa. ja korvista nyppiä karvat samoin kattoo ettei kulmakarvat kasva yhteen ja muutenkin ylipitkiä kulmakarvoja pitää nyppiä pois.

Pitää pitää ellei halua olla ZZ Toppi. 😜

Jasu

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mä leikkaisin ne ylipitkät kulmakarvat, en nyppis, mutta ei kai sillä niin väliä ole miten ne käsittelee 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole. 😂

Et vaan ymmärrä välttis mitä luet. Listaa toki omasi. Kun tykkäöt oikoa minua. Pääset niin helpommalla ellet nyt vasiten aina vängätä vaan haluakkin.

Jasu

Haluaa vängätä:-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole. 😂

Jasu

Jos sä tarkotat mitä kirjotat, niin ei noissa sitten mitään sen kummempaa ymmärtämistä ole. Siihen enntietenkään voi ottaa kantaa, jos kirjottelet jotain ihan muuta kuin tarkotat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niihän Jasu aina tahtoo. Sellanen se on. Koita ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin toi huppari on vähän sellanen peliporukan univormu. Kaikki kilpapelaajan, aina huppareissa jne.

Mä en nyt puhunukkaan mistään ammattilaisista. Munkin mies pelaa, edellinenkin pelasi eikä ne ole mitään huppari hemmoja. Se on teidän parikymppisten ja nuorempien juttu. Ei vanhempien.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, olen kyllä huomannut. Palava halu inttää aina vastaan. Viilata pilkkua, vissiin tylsistyny.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en nyt puhunukkaan mistään ammattilaisista. Munkin mies pelaa, edellinenkin pelasi eikä ne ole mitään huppari hemmoja. Se on teidän parikymppisten ja nuorempien juttu. Ei vanhempien.

Jasu

Voi höpsö. Mä puhuin ihan gamereistä yleensä. Ei ole mikään nuorten juttu se huppari, vaan myös yli nelikymppisten peruskamaa. Ja siis yli nelikymppisiähän nyt ylipäänsä pelaajien perusporukka on.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Heh, toivottavasti. Jotain toivoa meillä muillakin kirveelläveistetyillä 🙂. Jonella on kyllä apuna itsevarmuus ja verbaliikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Menet mihin vaan, missä on gamereitä, messut pelitapahtuma what ever, niin farkut ja huppari siellä on päällä vähintään kaheksallakytä prosentilla. Joka pelifirmalla on omat hupparit, jokaisella isommalla pelillä on omat hupparit jne. Huppareita kaikkialla ja kaikilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi höpsö. Mä puhuin ihan gamereistä yleensä. Ei ole mikään nuorten juttu se huppari, vaan myös yli nelikymppisten peruskamaa. Ja siis yli nelikymppisiähän nyt ylipäänsä pelaajien perusporukka on.

Nii eli ammattilaisista, mistä en höpsö puhunut, jos luit. 😃

Mikset pelaa, olis sulle mukavempi ilta?

Jasu

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Heh, toivottavasti. Jotain toivoa meillä muillakin kirveelläveistetyillä 🙂. Jonella on kyllä apuna itsevarmuus ja verbaliikka

Ja Jonehan on saanut kuitenkin itselleen rakennettua sellasen ihan mukavan tyypin imagon ja fiksunkin. Se vetoaa kyllä, vaikka ei ulkonäkö niin nappaisi.

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ja julkisuus. 😊

Kotoa ei osaa kukaan hakea.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ei kun ihan peruspulliaisista, jotka hakkaa kotona omalla koneella, omaksi huvikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Sulla on tosi erikoinen käsitys peliammattilaisista. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menet mihin vaan, missä on gamereitä, messut pelitapahtuma what ever, niin farkut ja huppari siellä on päällä vähintään kaheksallakytä prosentilla. Joka pelifirmalla on omat hupparit, jokaisella isommalla pelillä on omat hupparit jne. Huppareita kaikkialla ja kaikilla.

Jaa no oonko mäkin sitten joku vatun gamer, kun huppari ja farkut löytyy. Hupparin ymmärrän, siinä on liikkumatilaa ja kiva päällä. Mua taas pelimaailma evvk, joten en ikinä menis mihkään halliin niitä tsekkaamaan. Mun laosuudessa ei ollu mitään pelejä, oltii ulkona ja ravattiin yötämyöte, ei istuttu perseellään pelien edessä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on tosi erikoinen käsitys peliammattilaisista. 😃

Varmaan kun en ole yhtään niistä kiinnostunu. Inhoan pelimaailmaa ja koko hommaa. Kiitos pelihullun mieheni. 😑

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no oonko mäkin sitten joku vatun gamer, kun huppari ja farkut löytyy. Hupparin ymmärrän, siinä on liikkumatilaa ja kiva päällä. Mua taas pelimaailma evvk, joten en ikinä menis mihkään halliin niitä tsekkaamaan. Mun laosuudessa ei ollu mitään pelejä, oltii ulkona ja ravattiin yötämyöte, ei istuttu perseellään pelien edessä.

Jasu

Miksi olisit, jos et pelaa? Saahan surffikuteitakin käyttää myös muut kuin surffarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kun en ole yhtään niistä kiinnostunu. Inhoan pelimaailmaa ja koko hommaa. Kiitos pelihullun mieheni. 😑

Jasu

Harvalla 70 lukulaisella mitään pelikoneita oli pentuna, liian kalliita muille kun rikkaitten lapsille. Perseaukiset ei koneita saanu. Vasta kasarilla yleistyny toikin homma. Pennut nysvää päivät pitkät silmät kierossa pelien kimpussa ja sama meno jatkuu yhä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvalla 70 lukulaisella mitään pelikoneita oli pentuna, liian kalliita muille kun rikkaitten lapsille. Perseaukiset ei koneita saanu. Vasta kasarilla yleistyny toikin homma. Pennut nysvää päivät pitkät silmät kierossa pelien kimpussa ja sama meno jatkuu yhä.

Jasu

Rasittavinpia harrastuksia ikinä, näin pelihullun kumppanin näkökulmasta joka ei piittaa peleistä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Onhan se nyt aika outoa kuvitella johonkin messuille asiakkaaksi menevän olevan ammattilainen. Voihan sinne ammattilaisetkin mennä, mutta kyllä kaikkien messujen asiakkaista suurin osa on ihan muuten vaan omaksi ilokseen siellä pyörimässä. Kun tuossa koiramessuilla pyörähdin, niin tokkopa siellä kaikille edes oli koiraa, kunhan haaveilivat, saati että olisivat olleet jotain ammattikoiraihmisiä. Kai ne ammattilaiset on enemmän siellä näytteilleasettajien puolella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Silti valtaosa pelaajista on reilusti yli nelikymppisiä. Taitaa se kaikkein suurin massa olla siellä jo vähän viidenkympin molemmin puolin. Näin muistelisin viimeksi kun graaffeja katselin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisit, jos et pelaa? Saahan surffikuteitakin käyttää myös muut kuin surffarit.

Toivottavasti kukaan ei uniformujenne takia erehdy luulemaan, tarkoitan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se nyt aika outoa kuvitella johonkin messuille asiakkaaksi menevän olevan ammattilainen. Voihan sinne ammattilaisetkin mennä, mutta kyllä kaikkien messujen asiakkaista suurin osa on ihan muuten vaan omaksi ilokseen siellä pyörimässä. Kun tuossa koiramessuilla pyörähdin, niin tokkopa siellä kaikille edes oli koiraa, kunhan haaveilivat, saati että olisivat olleet jotain ammattikoiraihmisiä. Kai ne ammattilaiset on enemmän siellä näytteilleasettajien puolella?

Niin en viitti aina täsmentää, pilkun viilaus ei oo mun juttu. Mutta selvä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei uniformujenne takia erehdy luulemaan, tarkoitan.

Jasu

Mitä sä moista omistusmuotoa siihen tunget? Et pistä minkään pelin tmv. logolla varustettua päällesi, niin etköhän sä ihan turvassa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mut joo, jos ikinä pitäisi valita uus kumppani, niin tarkistaisin ettei vaan ole ollenkaan pelaamisesta kiinnostunut. Ulkoilusta ja pihanrakentelusta yms. mieluiten. Ei ikinä enää pelikoneita ja pelihulluja mun pariksi. Koko suhde kärsii siitä addiktiosta. Kuten juopoilla juopottelusta..

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Täsmentää mitä? Että asiakas ei ole ammattilainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut joo, jos ikinä pitäisi valita uus kumppani, niin tarkistaisin ettei vaan ole ollenkaan pelaamisesta kiinnostunut. Ulkoilusta ja pihanrakentelusta yms. mieluiten. Ei ikinä enää pelikoneita ja pelihulluja mun pariksi. Koko suhde kärsii siitä addiktiosta. Kuten juopoilla juopottelusta..

Jasu

Addiktio on varmaan ikävä seuralainen. Onneksi kaikkea elämässä on mahdollista tehdä kohtuudellakin. Voi ulkoilla, tehdä pihatöitä ja vaikka sitten myös pelata, mutta jos ei balanssia ole niin kyllä se elämää varmasti häiritsee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja julkisuus. 😊

Kotoa ei osaa kukaan hakea.

Jasu

Ei niin, on huomattu 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä moista omistusmuotoa siihen tunget? Et pistä minkään pelin tmv. logolla varustettua päällesi, niin etköhän sä ihan turvassa ole.

Huh. 😅

Helpotti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmentää mitä? Että asiakas ei ole ammattilainen?

Joka virkettä kun oon tottunu juttelee ihmisten kaa jotka osaa lukiessa täydentää itsekin jotain oikein. Ilman että joka sana ja asia teroitetaan erikseen alleviivattuna vielä. Autistin kirjoille pitää yleensä tehä noin pikkutarkkaa selontekoa, että ne ymmärtää oikein.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Addiktio on varmaan ikävä seuralainen. Onneksi kaikkea elämässä on mahdollista tehdä kohtuudellakin. Voi ulkoilla, tehdä pihatöitä ja vaikka sitten myös pelata, mutta jos ei balanssia ole niin kyllä se elämää varmasti häiritsee.

Tottakai. Se on selvä. Pelit osaa addiktoida kuten päihteetkin, pihatöitä taas ei kukaan jaksa samassa määrin. Loppuu kovemmaltakin kunto.

Jasu

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ei niin, on huomattu 😁

Nonii ukkonen, pistäs ittesi esille johonkin. 😃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai. Se on selvä. Pelit osaa addiktoida kuten päihteetkin, pihatöitä taas ei kukaan jaksa samassa määrin. Loppuu kovemmaltakin kunto.

Jasu

Mun kanssa taas voi vituttaa mun jyrsijä hulluus, olen henkeen ja vereen jyrsijä addikti. Ja puutarhahullu, olisin moottoripyöräily hullukin, jos olisi crossi bike. Menis takuulla munkin kanssa hermot tyypillä joka ei siedä tai ymmärrä, että akka halailee hiiriä jne. Lässyttää kun lapsille, persr pystyssä lärvi märkänä tonkii puutarhaa joka vitun vuosi ja olisi aina päristelemässä, kun muut velvollisuudet on hoidettu. 😅

Eipä oikeen luut asiat addiktoi. Pystyn lopettaa ja olee irti jos haluan, mutta noi 3 asiaa on vaikeimmat.

Kaikilla jotain..

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka virkettä kun oon tottunu juttelee ihmisten kaa jotka osaa lukiessa täydentää itsekin jotain oikein. Ilman että joka sana ja asia teroitetaan erikseen alleviivattuna vielä. Autistin kirjoille pitää yleensä tehä noin pikkutarkkaa selontekoa, että ne ymmärtää oikein.

Jasu

Ikävä en ole lainkaan kirjolla. Sorppa. Riittäisi ihan jos jos kirjottaisit järjellistä tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Juu, toiset ihmiset addiktoituu helpommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kanssa taas voi vituttaa mun jyrsijä hulluus, olen henkeen ja vereen jyrsijä addikti. Ja puutarhahullu, olisin moottoripyöräily hullukin, jos olisi crossi bike. Menis takuulla munkin kanssa hermot tyypillä joka ei siedä tai ymmärrä, että akka halailee hiiriä jne. Lässyttää kun lapsille, persr pystyssä lärvi märkänä tonkii puutarhaa joka vitun vuosi ja olisi aina päristelemässä, kun muut velvollisuudet on hoidettu. 😅

Eipä oikeen luut asiat addiktoi. Pystyn lopettaa ja olee irti jos haluan, mutta noi 3 asiaa on vaikeimmat.

Kaikilla jotain..

Jasu

Onhan elokat söpöjä, mutta en mä niiden keräilemistä ymmärrä. Enkä mä kyllä jaksa muiden elukoita lutustella jne. Omista koiristani tykkäsin, mutta muiden koirat nyt on lähinnä vain rasittavia. Siis ihan kivoja ja ihan ok, mutta en mä niitä jaksa sen enempää huomioida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä en ole lainkaan kirjolla. Sorppa. Riittäisi ihan jos jos kirjottaisit järjellistä tekstiä.

En mä meinannu, että omisitkaan. Mutta yleensä noin, harvoin joutuu vääntää muille kun sulle tai tolle kaverilles. Ehkä vaan niin erilaiset järjenjuoksut meillä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä meinannu, että omisitkaan. Mutta yleensä noin, harvoin joutuu vääntää muille kun sulle tai tolle kaverilles. Ehkä vaan niin erilaiset järjenjuoksut meillä.

Jasu

Eipä mun tule juurikaan sulle kirjoteltua, vaikka aika jatkuvasti sulla vaikuttaa täällä jotain vääntöä olevan, mutta sovitaan nyt vaikka sitten noin. Jos sulle vaikka tulee siitä hyvä mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan elokat söpöjä, mutta en mä niiden keräilemistä ymmärrä. Enkä mä kyllä jaksa muiden elukoita lutustella jne. Omista koiristani tykkäsin, mutta muiden koirat nyt on lähinnä vain rasittavia. Siis ihan kivoja ja ihan ok, mutta en mä niitä jaksa sen enempää huomioida.

Keräily vähän omalla kohallani liittyy rescue juttuuni. Otan usein rescue tapauksia, koska se on lähellä mun sydäntäni. Pidän tärkeenä ettei eläimiä vaan heivata pois, kun esineitä ja oteta aina uusia, pentuja jne.

Mun adoptio juttu. Eläimet. Jyrsijät tarkemmin vain. Koiraa ja kissaa en omaa kotiin enää ottas. Toisella saa kyllä olla vaikka lehmiä tai sika. 😜

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keräily vähän omalla kohallani liittyy rescue juttuuni. Otan usein rescue tapauksia, koska se on lähellä mun sydäntäni. Pidän tärkeenä ettei eläimiä vaan heivata pois, kun esineitä ja oteta aina uusia, pentuja jne.

Mun adoptio juttu. Eläimet. Jyrsijät tarkemmin vain. Koiraa ja kissaa en omaa kotiin enää ottas. Toisella saa kyllä olla vaikka lehmiä tai sika. 😜

Jasu

Ei mua toisten eläimet häiritsis saa olla ja tykkään takuulla, vaikka liskoista kun eläimet on ihania. Yksikään eläinrakas ei voi olla täysin sysipaska ihminen. 😛 Muut kyllä voi olla.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Rescuetouhussakin on omat riskinsä, mutta onhan se tietysti parempi. Kokonaiskysyntää se tosin kasvattaa ja sitten niitä uusia aina teetetään kuitenkin. On se niille kyseisille yksilöille tietenki parempi vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua toisten eläimet häiritsis saa olla ja tykkään takuulla, vaikka liskoista kun eläimet on ihania. Yksikään eläinrakas ei voi olla täysin sysipaska ihminen. 😛 Muut kyllä voi olla.

Jasu

Eikä häiritsis toisen lapsetkaan. Edes silloin kun ne menee mun edelle. Tottakai pitääkin mennä. Niin hyvä isä ja äiti toimii. Lapset ensin, rakastajat yms. vasta sitten. Joka ei kestä voi lähtee vetään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ei ne muakaan häiritse. En vaan ole niistä yhtään kiinnostunut ja monilla on ikävä tapa yrittää niitä elikoitaan tuputtaa. Mä annan elukoiden mieluiten ihan vain olla. Ei niitä ole mitään tarvetta jatkuvasti lääppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä häiritsis toisen lapsetkaan. Edes silloin kun ne menee mun edelle. Tottakai pitääkin mennä. Niin hyvä isä ja äiti toimii. Lapset ensin, rakastajat yms. vasta sitten. Joka ei kestä voi lähtee vetään.

Jasu

Ei tietenkään häiritse, mutta jokaisen lapset ovat ensisijaisesti sen vanhempansa lapsia. Mulle riittää tukitoimet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rescuetouhussakin on omat riskinsä, mutta onhan se tietysti parempi. Kokonaiskysyntää se tosin kasvattaa ja sitten niitä uusia aina teetetään kuitenkin. On se niille kyseisille yksilöille tietenki parempi vaihtoehto.

Toki. Ja rajahan mullakin vastaan tulee, että hoito ja huolenpito pystytään takaamaan. Poikkeuksetta aina. Oikeanlainen kattava ravinto, vesi, hygienia, olosuhteet ja terveydenhuolto. Vastuu on kuin lapsista konsanaan. Mutta se tuntuu hyvälle ja tärkeelle sitoutua. Palkitsee kun nään hyvinvoivan onnellisen eläimen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään häiritse, mutta jokaisen lapset ovat ensisijaisesti sen vanhempansa lapsia. Mulle riittää tukitoimet.

Jep. Mutta on paljon lapsista mustasukkaisia, jotka ei ymmärrä tunnesiteitä ja vastuuta. Pitäs olla joku ässä ja lapset heittää helvettiin, kun ässä tulee näkyviin. Sitä en pysty ymmärtää ikinä, enkä kyllä oikeen eläimillekkään mustasukkaisuutta, rinnastan nekin lapsiin ja tiiän tunnesiteet.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki. Ja rajahan mullakin vastaan tulee, että hoito ja huolenpito pystytään takaamaan. Poikkeuksetta aina. Oikeanlainen kattava ravinto, vesi, hygienia, olosuhteet ja terveydenhuolto. Vastuu on kuin lapsista konsanaan. Mutta se tuntuu hyvälle ja tärkeelle sitoutua. Palkitsee kun nään hyvinvoivan onnellisen eläimen.

Jasu

Palkitsee toki sekin, kun nään hyvinvoivan onnellisen kumppanin. Mutta se onkin jo paljon vaikeampaa, kun eläinten onni. Ainakin mulle.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkitsee toki sekin, kun nään hyvinvoivan onnellisen kumppanin. Mutta se onkin jo paljon vaikeampaa, kun eläinten onni. Ainakin mulle.

Jasu

Mut hyvät yöt. Täytyy mennä äkkiä, kun uni tulee muuten menee uni ohi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Jyrsijöissä tuskin ihan samaa on, mutta rescuekoirissa on vähän tota ongelmaa. Joku ottaa useamman rescuen, niin sitten taas onkin jossain niitä, jotka kyselee uusia pentuja, kun sitä sopivaa ei ehkä löydykään ja kierre jatkuu. Se on vähän suo siellä ja vetelä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jyrsijöissä tuskin ihan samaa on, mutta rescuekoirissa on vähän tota ongelmaa. Joku ottaa useamman rescuen, niin sitten taas onkin jossain niitä, jotka kyselee uusia pentuja, kun sitä sopivaa ei ehkä löydykään ja kierre jatkuu. Se on vähän suo siellä ja vetelä täällä.

Juu, totta. Marsut, kanit, chillat, sokerioravat jne. Ne on pitkäikäisiäkin. Vaatii pitkäikäistä sitoutumista. Itse oon marsu ihminen, vaikka rakastan noita muitakin ötömöllejä. En vaan itse osaa niitä niin hyvin kun marsut.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, totta. Marsut, kanit, chillat, sokerioravat jne. Ne on pitkäikäisiäkin. Vaatii pitkäikäistä sitoutumista. Itse oon marsu ihminen, vaikka rakastan noita muitakin ötömöllejä. En vaan itse osaa niitä niin hyvin kun marsut.

Jasu

Erilaiset hiiret ja hamsterit, hyppyritat, kesyrotat on niitä mun kohderyhmää. Niistä ymmärrän niin paljon, että osaan pitää hyvin huolta ja huomioida tarpeet. Nuo muut on sitten jonkunmuun alaa. Ja vaatii tilaakin jota ei nyt olis tarjotakkaan tarpeeksi liikkumiseen.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Nonii ukkonen, pistäs ittesi esille johonkin. 😃

Jasu

Noh jos kevään tullen sitten, tämä on prseestä koko helmikuu. Kiekonheittokelit kyllä lähestyvät ja kohta pääsee päristelemään muutakin kuin partaansa 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Huonohampainen, Kallion deekujengin näköinen tyyppi muka naisten mieleen?

Pahoittelut, mutta itse valitsen mieluummin pukuun sonnustautuneen kravattimiehen tai jonkun Elviksen reinkarnaation....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Tietenkin sun lapsuudessa oli pelejä. Korttipakka, Kimble, Afrikan Tähti monopoli, Mustapekka kortit, yatsy...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ei tuossa pelikoneista mitään sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Keksit taas kaiken ihan omasta päästäsi. Pelikoneista ei ole puhunut muut kuin sinä.

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Noh jos kevään tullen sitten, tämä on prseestä koko helmikuu. Kiekonheittokelit kyllä lähestyvät ja kohta pääsee päristelemään muutakin kuin partaansa 🙂

Silloin kun ittestäs hyvälle tuntuu, sittenhän se toimiikin paremmin koko "haku". 😃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonohampainen, Kallion deekujengin näköinen tyyppi muka naisten mieleen?

Pahoittelut, mutta itse valitsen mieluummin pukuun sonnustautuneen kravattimiehen tai jonkun Elviksen reinkarnaation....

Sä et olekkaan ne naiset, joihin noi miehet puree. En ole minäkään, silti näkee mitä naisilla käsipuolissa kulkee.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin sun lapsuudessa oli pelejä. Korttipakka, Kimble, Afrikan Tähti monopoli, Mustapekka kortit, yatsy...

En mä pelannu niitä, en ole ollu ikinä perseelläni nysväävää tyyppiä. Mä oon ollu liikkuja ja touhunnu menee pitkin maita ja mantuja. Mua ei noi pelit kiinnosta edes lautapelinä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa pelikoneista mitään sanottu.

Pelikone on taskukokoinen nintendokin. Järkee saat käyttää säkin, ei ole kielletty.

Jasu

• Anonyymi

Laita nyt ensiksi joku siirtokuva kaulaasi, ennen kun menet tikkauttamaan pysyvää. Katsot että alkaako naisia tunkemaan ovista ja ikkunoista sen kuvan myötä.

• Anonyymi

Joku tribaalikuvio :D

• Anonyymi

Ei kaulaa kannata sotkea, kuva kuluu kaulasta äkkiä rumaksi. Semmonen ihoalue joka on jatkuvasti hankauksessa ja pehmee joustava iho.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaulaa kannata sotkea, kuva kuluu kaulasta äkkiä rumaksi. Semmonen ihoalue joka on jatkuvasti hankauksessa ja pehmee joustava iho.

Jasu

Joku missä on jämäkkä ihoalue, eikä veny ja vanu. Tai ole jatkuvassa hankauksessa, kuluu. Kädenselkä, jalan päällinen, kaula, naama huonot paikat jos haluaa siistinä pysyvän piempään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku missä on jämäkkä ihoalue, eikä veny ja vanu. Tai ole jatkuvassa hankauksessa, kuluu. Kädenselkä, jalan päällinen, kaula, naama huonot paikat jos haluaa siistinä pysyvän piempään.

Jasu

Menee suttuiseksi nopsaa, jopa kuluu osa "pois".

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Siirtokuvan nyt voi halutessaan laittaa vaikka joka päivä uusiksi. Ei ole iso homma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirtokuvan nyt voi halutessaan laittaa vaikka joka päivä uusiksi. Ei ole iso homma.

Toki mutta siitä näkee heti, että on feikki ja sillee vähän lapsellinen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Muksujen juttu noi siirtokuvat pikemminkin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Siirtokuvista tässä nyt kuitenkin puhuttiin. "Laita nyt ensiksi joku siirtokuva kaulaasi, ennen kun menet tikkauttamaan pysyvää. Katsot että alkaako naisia tunkemaan ovista ja ikkunoista sen kuvan myötä." Miksi ihmeessä sä tulet tähän vänkäämään kun ei kerta siirtokuva kelpaa? Helvetin paljon järkevämpi mun mielestä alottajan laittaa ensiksi sellanen, jos kerta kaulatatuointi niin himottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirtokuvista tässä nyt kuitenkin puhuttiin. "Laita nyt ensiksi joku siirtokuva kaulaasi, ennen kun menet tikkauttamaan pysyvää. Katsot että alkaako naisia tunkemaan ovista ja ikkunoista sen kuvan myötä." Miksi ihmeessä sä tulet tähän vänkäämään kun ei kerta siirtokuva kelpaa? Helvetin paljon järkevämpi mun mielestä alottajan laittaa ensiksi sellanen, jos kerta kaulatatuointi niin himottaa.

Nojoo, jos sen noin ajattelee. Ja tarvii visuaalista varmistelua, miksipä ei.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojoo, jos sen noin ajattelee. Ja tarvii visuaalista varmistelua, miksipä ei.

Jasu

Mä sain aloituksesta sen käsityksen, että hän pikemmin kuvittelee sen houkuttavan naisia, kuin että itse siitä viehättyisi. Varsinkin kun ei mitä ilmeisimmin itse edes halua sellaista, niin tuo naisten houkuttaminen kannattaa kyllä ensin testata vaikka nyt sitten sillä siirtokuvalla. Kyllä niitäkin laadukkaita löytyy. Eivät ne vähänkään asiasta tietävän silmissä toki lähietäisyydellä aidosta mene, mutta kyllä niillä sen saa hyvin testattua, että alkaako niitä naisia tunkea lähietäisyydelle aitoutta tutkimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sain aloituksesta sen käsityksen, että hän pikemmin kuvittelee sen houkuttavan naisia, kuin että itse siitä viehättyisi. Varsinkin kun ei mitä ilmeisimmin itse edes halua sellaista, niin tuo naisten houkuttaminen kannattaa kyllä ensin testata vaikka nyt sitten sillä siirtokuvalla. Kyllä niitäkin laadukkaita löytyy. Eivät ne vähänkään asiasta tietävän silmissä toki lähietäisyydellä aidosta mene, mutta kyllä niillä sen saa hyvin testattua, että alkaako niitä naisia tunkea lähietäisyydelle aitoutta tutkimaan.

Niin, visuaalista varmistelua muilta tai itseltäänkin jopa. Itse en kyllä kehtaisi siirtokuvaa laittaa, sen äkkää niin helposti siirtokuvaksi, että sitten vasta saakin pikkupojan maineen, joka leikkii "tarroilla" Jos siis ei haluakin naurattaa ihmisiä, niin ei kannata. Katu-uskottavuus kärsii.

Ainakin olis edes hyvä olla vahva itsetunto, jos kohtaa naureskelua asiasta siirtokuvahan se olikin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, visuaalista varmistelua muilta tai itseltäänkin jopa. Itse en kyllä kehtaisi siirtokuvaa laittaa, sen äkkää niin helposti siirtokuvaksi, että sitten vasta saakin pikkupojan maineen, joka leikkii "tarroilla" Jos siis ei haluakin naurattaa ihmisiä, niin ei kannata. Katu-uskottavuus kärsii.

Ainakin olis edes hyvä olla vahva itsetunto, jos kohtaa naureskelua asiasta siirtokuvahan se olikin.

Jasu

Hänen housuissaan en siis kehtaisi, täsmennän. Kun tuntuu olevan muutenkin vaikeeta uskottavuuden kanssa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mä olen nähnyt todella oikeankin näköisiä. Ei niitä vähänkään kauempaa huomaa lainkaan siirtokuviksi ja lähempääkin saa tosissaan tarkastella. Tosin ne eivät sitten tietenkään ole mitään halpaa tavaraa, vaan samoja mitä mm. elokuvissa on käytetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen nähnyt todella oikeankin näköisiä. Ei niitä vähänkään kauempaa huomaa lainkaan siirtokuviksi ja lähempääkin saa tosissaan tarkastella. Tosin ne eivät sitten tietenkään ole mitään halpaa tavaraa, vaan samoja mitä mm. elokuvissa on käytetty.

Aa, varakkaampien siirtokuvia. En ole törmännyt ja yleensä en edes kattele kenenkään tatuointeja, jollei nyt ihan mun silmieni edessä kävele kuva minuun päin. Ei kauheesti kiinnosta kenenkään tatuoinnit. Mutta mitä oon siirtokuviin ihmisillä törmänny, niin heti on nähnyt, että on ihoon siirretty, ei aito. Vaan eipä se minua haittaa, lähinnä mietin ap hermoa, kestääkö jäädä kiinni.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa, varakkaampien siirtokuvia. En ole törmännyt ja yleensä en edes kattele kenenkään tatuointeja, jollei nyt ihan mun silmieni edessä kävele kuva minuun päin. Ei kauheesti kiinnosta kenenkään tatuoinnit. Mutta mitä oon siirtokuviin ihmisillä törmänny, niin heti on nähnyt, että on ihoon siirretty, ei aito. Vaan eipä se minua haittaa, lähinnä mietin ap hermoa, kestääkö jäädä kiinni.

Jasu

Mitä vaihtoehtoja hänellä sitten on, jos hän todella kuvittelee jonkun tatuoinnin ketään houkuttavan? Siirtokuva, vaikka sitten kalliimpikin versio, on silti aina oikeaa tatuointia halvempi vaihtoehto. Eikä sinä muutenkaan mitään järkeä ole lähteä testaamaan pysyvällä kuvalla, että ovat olettamat totta vai harhaa. Tuskinpa hän tuosta kuvitelmastaan eroonkaan pääsee, vaikka me tässä kuinka hänelle kerromme, ettei kaulatatuointi sen kummemmin naisia puoleensa vedä. Parempi kun testaa ihan itse miten käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vaihtoehtoja hänellä sitten on, jos hän todella kuvittelee jonkun tatuoinnin ketään houkuttavan? Siirtokuva, vaikka sitten kalliimpikin versio, on silti aina oikeaa tatuointia halvempi vaihtoehto. Eikä sinä muutenkaan mitään järkeä ole lähteä testaamaan pysyvällä kuvalla, että ovat olettamat totta vai harhaa. Tuskinpa hän tuosta kuvitelmastaan eroonkaan pääsee, vaikka me tässä kuinka hänelle kerromme, ettei kaulatatuointi sen kummemmin naisia puoleensa vedä. Parempi kun testaa ihan itse miten käy.

No rehellisesti minusta hänellä ei ole mitään syytä edes testata. Ei ole hänen juttu tatuointi, jos se täytyy testata. Parempi ilman.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No rehellisesti minusta hänellä ei ole mitään syytä edes testata. Ei ole hänen juttu tatuointi, jos se täytyy testata. Parempi ilman.

Jasu

Jos on niin epävarna, niin jättää kuvat ottamatta ja keskittyy muihin juttuihin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on niin epävarna, niin jättää kuvat ottamatta ja keskittyy muihin juttuihin.

Jasu

Ei niitä muutenkaan toisten takia pitäisi ottaa. Minun mielestä siis. Toki saa olla eri mieltäkin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä muutenkaan toisten takia pitäisi ottaa. Minun mielestä siis. Toki saa olla eri mieltäkin.

Jasu

Sama periaate, kun lastenkin kanssa, ei niitä pidä tehdä siksi kun niitä on muillakin. Pysyvät asiat pitää miettiä itsestään ei muista lähteviksi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Vaan kun ei kuvitelmistaankaan noin vain eroon pääse. Ihmiset kuvittelevat kaikenlaista. Yksi kuvittelee isojen tissien tuovan onnen ja toinen kuvittelee samaa kaulatatuoinnista. Ihan samalla tavalla sanoisin, että isoista tisseistä haaveilevan kannattaa ensiksi elellä vaikka puoli vuotta haluamansa kuppikoon täytettävien liivien kera. Sitten tajuaa myös sen mitä ne halutut hinkit painavat jne. ennen kun menee ne implantit laitattamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Kun jokin ajatus on päässyt muodostumaan pakkomielteeksi, kuten nyt muutamilla selvästi on käynyt tuon kanssa, että kaikki naiset tykkäisivät kaulatatuoinneista, niin ei siitä pakkomielteestä pääse eroon tuolla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun jokin ajatus on päässyt muodostumaan pakkomielteeksi, kuten nyt muutamilla selvästi on käynyt tuon kanssa, että kaikki naiset tykkäisivät kaulatatuoinneista, niin ei siitä pakkomielteestä pääse eroon tuolla tavalla.

No kyllä ne sitten uskaltaa sen aidon kuvankin ottaa, jos noin. Eihän siinä sitten muu enää auta, jos kerran pakkomielle.

Jasu

• Anonyymi

siihen tulokseen määkin olen päätynyt
      terveisin päätön ratsumies

• Anonyymi

Miksi et tatuoi kaulaasi kun tiedät että siten naiset hyppisi kaulaasi? Vai etkö oikeasti tahdokkaan naista?? 🤷‍♀️

• Anonyymi

Pelkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään

Mitä pelkäät. Sitäkö että tatuointi sattuu,vaan sitä että yhtäkkiä naisia tunkee ovista ja ikkunoista ja et ehdi tyydyttämään heistä ensimmäistäkään kun kämppä on nii täys että hyvä kun henkeä saat? Sitäkö?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pelkäät. Sitäkö että tatuointi sattuu,vaan sitä että yhtäkkiä naisia tunkee ovista ja ikkunoista ja et ehdi tyydyttämään heistä ensimmäistäkään kun kämppä on nii täys että hyvä kun henkeä saat? Sitäkö?🤷‍♀️

Vai pelkäätkö sitä että luulottelusi paljastuu pelkiksi valheiksi ja naiset ei aidosti pidäkkään kaulatatuoinneista vaan jostakin ihan muusta. Ja niitä kumpaakaan sinä et omista?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai pelkäätkö sitä että luulottelusi paljastuu pelkiksi valheiksi ja naiset ei aidosti pidäkkään kaulatatuoinneista vaan jostakin ihan muusta. Ja niitä kumpaakaan sinä et omista?🤷‍♀️

Taidat omine kaulattomuuksine olla aika ulkonäkökeskeinen. Arvostat ulkonäköä jota et edes omassa peilissäsi näe. Mutta odotat että muiden pitäisi nähdä? Arvotat ja mollaat pulleita tai iäkkäitä nostaaksesi statustustasi jonka arvot on omassa huonossa itsetunnossasi. Sinun väärissä arvoissasi. Kunhan kerroin. Ei oo pakko ymmärtää👎🤷‍♀️

• Anonyymi

moom åsarer,åo pöös otde sos'toöpodds lim mstpm iåseerot stsellaascsr åwqollpka---

• Anonyymi

Tytöt luulis mua Nakiksi jos ottasin kaulatatskan🤔

• Anonyymi

Nakkikin poistaa tatskojaan senkun ehtii🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nakkikin poistaa tatskojaan senkun ehtii🤷‍♀️

Nakki yritti mua joskus matkaansa. Ei kaulatatatskat olleet tarpeeksi vetävät👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nakki yritti mua joskus matkaansa. Ei kaulatatatskat olleet tarpeeksi vetävät👎🤷‍♀️

Hyii, alkoi äklöttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyii, alkoi äklöttään.

Ai mikä? Sekö ettei kaulatatskat kiihottaneet?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mikä? Sekö ettei kaulatatskat kiihottaneet?🤷‍♀️

Nakki ja joku nainen pussailemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nakki ja joku nainen pussailemassa.

Nakki lie montaakin naista pussaillut. Varmaan olisi ilman kaulatatskojakin. Se lienee se asenne. Tietty itsevarmuus. Jonkinlainen karisma. Hyvässä tai pahassa. Mikä nyt keneenki vetoaa.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nakki lie montaakin naista pussaillut. Varmaan olisi ilman kaulatatskojakin. Se lienee se asenne. Tietty itsevarmuus. Jonkinlainen karisma. Hyvässä tai pahassa. Mikä nyt keneenki vetoaa.🤷‍♀️

Kyllähän niitä seikkailunhaluisia naisia on paljon kuten miehiäkin mutta äklöttää silti.

• Anonyymi

Pidän samaa spiderman paitaa koko loppuelämän.

• Anonyymi

m'om fröödodrm imrmlom ryy' liom kpli Lstjöerrem Tirmrr kpli mastypm msomrm ,eöleo ytsååpo kpmlom vowttp,swm---

• Anonyymi

Onneksi on niin eripituisia ja -näköisiä miehiä. Olisi todella tylsää ja silmät kyllästyisivöt, joskaikki olisivat samasta muotista.
      Tyylistä tärkein on siisteys.
      Vilma

• Anonyymi

Minulla taas päinvastainen mielipide asiaan. Ottaisin mielelläni miehen, jolla ei ole yhtään tatuointeja, kuten itselläkään ei ole. Ei taida sellaista miestä löytyä nykyään.

• Anonyymi

Minulla ei ole yhtäkään tatuointia, eikä tule.
        Enkä tykkää niistä myöskään naisella.
        En edes pienistä eikä edes käsivarren sisäsyrjällä tai paidan alla.

Sori siitä.
        Terveisin Mies

• Mikä toi kaulatatuointi juttu nyt on. Miks kukaan noin hankalaan paikkaan haluaisi? Tai tatuoihan jotkut jopa silmiä, vaikka siinä on vaara menettää näkö.

Mulla ei oo, mutta pari haluaisin. Tossa ylempänä jo selostinkin. Yks sukulainen noita piirtää. Mikähän aihe sopis mulle?

• Anonyymi

Sanon nyt tähän heti kärkeen, että ei, mä en kehota kopiomaan tai apinoimaan kenenkään toisen tatuointia. Siltikin toisten tatuointien katselu livenä, erilaisten katalogien ja videoiden katselu voi tuoda sen vision siitä millasesta sä tykkäisit. Sit kun sulla on se visio tai vähän hajua siitä millasesta tykkäisit, sä voi mennä niiden ajatustesi kanssa juttelemaan sille piirtäjälle. Se voi hyvin olla, ettei se just oikee kuva synny siinäkään heti, mutta pikkuhiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon nyt tähän heti kärkeen, että ei, mä en kehota kopiomaan tai apinoimaan kenenkään toisen tatuointia. Siltikin toisten tatuointien katselu livenä, erilaisten katalogien ja videoiden katselu voi tuoda sen vision siitä millasesta sä tykkäisit. Sit kun sulla on se visio tai vähän hajua siitä millasesta tykkäisit, sä voi mennä niiden ajatustesi kanssa juttelemaan sille piirtäjälle. Se voi hyvin olla, ettei se just oikee kuva synny siinäkään heti, mutta pikkuhiljaa.

Ja siis niinkin voi käydä, että kun sä viimein tiedät mitä haluisit ja sit sitä kuvaa piirretään ja mietitään, niin sen prosessin jälkeen sä ehkä enää halua koko tatuointia. Siinä voi käydä niinkin, että se koko toive/haave/ajatus on sit purettu pois ja se riittääkin sulle. Sen takia mä suosittelen ihan kaikille, että kävisivät sen prosessiin läpi, mikä just se mun kuva olis ja että sitä suunnitellaan ja piirretään omaksi, eikä vaan napata katalogista nopeesti, vähän hetken mielijohteessa, että hei tikkaa toi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään apinoida. mitä nyt alempana puhuin käsityöopettajan saksitatuoinnista. Niin en mä todellakaan omaan käsivarteen mitään hitsikonetta aio tatuoida. Mun kiinnostuksen kohteet on jotenkin vaikee muuttaa kuvaksi, vaikka kuvausta muuten harrastankin.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei tietenkään apinoida. mitä nyt alempana puhuin käsityöopettajan saksitatuoinnista. Niin en mä todellakaan omaan käsivarteen mitään hitsikonetta aio tatuoida. Mun kiinnostuksen kohteet on jotenkin vaikee muuttaa kuvaksi, vaikka kuvausta muuten harrastankin.

Just siksi kannaattaakin katsella niitä muiden tatuointeja. Ehkä joku on jo muuttanut kuvaksi jotain vähän samankaltaista, joka sit herättää sussa ajatuksia.

• Anonyymi

Ikäraja voisi olla 30 vuotta tatuoinneille siihen asti aivot vielä kehittyvät ja järkeä tulee päähän.

• Anonyymi

Juu, mä olin 32, kun otin tatuointini. Järkeä oli päässä, on yhä. Tatuointi ei vaan ole kaikille miellyttävä juttu.

Jasu

• Joo järki kyllä lisääntyy, mutta prosessori hidastuu eikä muistikaan riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mä olin 32, kun otin tatuointini. Järkeä oli päässä, on yhä. Tatuointi ei vaan ole kaikille miellyttävä juttu.

Jasu

Että ei kannata ottaa yhtään tatuointia, jos on riippuvainen muitten mielipiteistä niitten suhteen. Sitä tarkoitan.

Eikä hetken mielijohteesta ikinä muutenkaan. Ne on keljuja poistaa, jos kaduttaakin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Yli 30 tuskin hetken päähänpistosta ottaa kaulatatuointia vaan harkinnan jälkeen. Ja eihän niissä mitään pahaa ole, jokainenhan sen itse kantaa.

• Anonyymi

Omasta päästäsi. Mieti ensin miksi haluat ylipäänsä tatuoinnin ja sitten mitä sillä haluat viestiä ja haluatko ylipäänsä viestiä sillä mitään. Vai otatko sen siksi, että pidät aihetta tai kuvaa itse kauniina ja hyvänä, niin kun minä tein. Minulle ne on ikään kuin koru jollekin toiselle. Mutta ne on harkittu itseni sisimpää kuvastamaan. Elämääni. Mulla se on ehkä henkisen minuuden ihokoriste. Eikä sen muille tartte merkitä yhtään mitään.

Jollekin ne on silkkaa paskaa ja hölmöä. Eikä se saa haitata tuollanen mielipide, jos tatuoinnin ottaa. 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omasta päästäsi. Mieti ensin miksi haluat ylipäänsä tatuoinnin ja sitten mitä sillä haluat viestiä ja haluatko ylipäänsä viestiä sillä mitään. Vai otatko sen siksi, että pidät aihetta tai kuvaa itse kauniina ja hyvänä, niin kun minä tein. Minulle ne on ikään kuin koru jollekin toiselle. Mutta ne on harkittu itseni sisimpää kuvastamaan. Elämääni. Mulla se on ehkä henkisen minuuden ihokoriste. Eikä sen muille tartte merkitä yhtään mitään.

Jollekin ne on silkkaa paskaa ja hölmöä. Eikä se saa haitata tuollanen mielipide, jos tatuoinnin ottaa. 😄

Jasu

Että jos yhtään on taipuvainen pahoittamaan mielensä tai epäröimään, niin ei kannata ottaa tatuointia, edes pientä saati suurta. Sitten on hyvä tietty muistaa, että voit olla allerginen ja saada rajujakin oireita väriaineista. Ihan vakavia. Se on terveydellä leikkimistä, tietoinen riski.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että jos yhtään on taipuvainen pahoittamaan mielensä tai epäröimään, niin ei kannata ottaa tatuointia, edes pientä saati suurta. Sitten on hyvä tietty muistaa, että voit olla allerginen ja saada rajujakin oireita väriaineista. Ihan vakavia. Se on terveydellä leikkimistä, tietoinen riski.

Jasu

Ja minusta tatuointia ei kannata ottaa silloinkaan, jos sillä yrittää vaan tehdä muihin vaikutusta. Tyyliin ne merkkivaatteet jne. Toki moni varmaan niin tekee, mutta on hyvä ymmärtää että samalla rajaat ne ihmiset pois, jotka tatuointeja vihaa ja kuvittelee jotenkin huonoksi sut niitten takia.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minusta tatuointia ei kannata ottaa silloinkaan, jos sillä yrittää vaan tehdä muihin vaikutusta. Tyyliin ne merkkivaatteet jne. Toki moni varmaan niin tekee, mutta on hyvä ymmärtää että samalla rajaat ne ihmiset pois, jotka tatuointeja vihaa ja kuvittelee jotenkin huonoksi sut niitten takia.

Jasu

Tyyliin Erikan lateksi puntit. Töpön näköiset, mutta viesti on selvä. Seksuaalinen. Mikä herättää närää ja väärinkäsityksiä. Etenkin jos toitottaa, että me kaikki naiset tai tatuoidut ollaa täällä tämmösiä. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyyliin Erikan lateksi puntit. Töpön näköiset, mutta viesti on selvä. Seksuaalinen. Mikä herättää närää ja väärinkäsityksiä. Etenkin jos toitottaa, että me kaikki naiset tai tatuoidut ollaa täällä tämmösiä. 😅

Jasu

Miksi ihmeessä sä edelleen keuhkoat ja vääntelet sitä lausuntoa? Hänhän sanoi tarkalleen ottaen: "Olen suomalainen, ronski nainen." Eli siis hän itse on, sekä suomalainen, että ronski nainen. Hän ei sanonut kaikkien suomalaisten olevan tai edes kaikkien suomalaisten naisten olevan ronskeja. Hän sanoi itsensä olevan noita. Sitten hän sanoi: "Ja siitä meidän pitää olla ylpeitä." Siis hänestä ja siitä mitä hän sanoi itse olevansa, ilmeisesti. No ei tietenkään kenenkään ole pakko olla ylpeä, mutta tietysti hän saa aivan vapaasti olla sitä mieltä, että hänestä tulisi olla ylpeä. Ei hän silti sanonut, että kaikki suomalaiset tai kaikki suomalaiset naiset olisivat ronskeja. "Olemme tällaisia täällä." Hän ei tässä enää sen ihmeemmin sano millaisia me nyt sitten täällä olemme. Anteeksipyytekemättömiä nyt ainakin. Tuossa saa kuitenkin jo tosissaan harrastaa tarkoituksellista ylitulkintaa, jos väittää hänen väittäneen kaikkien suomalaisten naisten olevan kuten hän. Loppu oli sitten: "Joissakin maissa naiset laitetaan vielä ahtaisiin muotteihin, mutta Suomessa ollaan jo vähän edistytty näissä asioissa." Tuohan on ihan totta.

Koko juttu oli siis: "Olen suomalainen, ronski nainen. Ja siitä meidän pitää olla ylpeitä. Olemme tällaisia täällä. Joissakin maissa naiset laitetaan vielä ahtaisiin muotteihin, mutta Suomessa ollaan jo vähän edistytty näissä asioissa."

Mä ymmärrän, että sä et pidä hänen nykyisestä imagostaan ja tuo esitys risoo sinua ja koet hänen kommenttinsa jotenkin loukanneen sinua. Miksi sä kuitenkin haluat ihan tarkoituksellisesti vääristellä mitä hän edes on sanonut? Mitä sä saat siitä irti, paitsi itsesi lietsomista vielä lisää ja uudestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä sä edelleen keuhkoat ja vääntelet sitä lausuntoa? Hänhän sanoi tarkalleen ottaen: "Olen suomalainen, ronski nainen." Eli siis hän itse on, sekä suomalainen, että ronski nainen. Hän ei sanonut kaikkien suomalaisten olevan tai edes kaikkien suomalaisten naisten olevan ronskeja. Hän sanoi itsensä olevan noita. Sitten hän sanoi: "Ja siitä meidän pitää olla ylpeitä." Siis hänestä ja siitä mitä hän sanoi itse olevansa, ilmeisesti. No ei tietenkään kenenkään ole pakko olla ylpeä, mutta tietysti hän saa aivan vapaasti olla sitä mieltä, että hänestä tulisi olla ylpeä. Ei hän silti sanonut, että kaikki suomalaiset tai kaikki suomalaiset naiset olisivat ronskeja. "Olemme tällaisia täällä." Hän ei tässä enää sen ihmeemmin sano millaisia me nyt sitten täällä olemme. Anteeksipyytekemättömiä nyt ainakin. Tuossa saa kuitenkin jo tosissaan harrastaa tarkoituksellista ylitulkintaa, jos väittää hänen väittäneen kaikkien suomalaisten naisten olevan kuten hän. Loppu oli sitten: "Joissakin maissa naiset laitetaan vielä ahtaisiin muotteihin, mutta Suomessa ollaan jo vähän edistytty näissä asioissa." Tuohan on ihan totta.

Koko juttu oli siis: "Olen suomalainen, ronski nainen. Ja siitä meidän pitää olla ylpeitä. Olemme tällaisia täällä. Joissakin maissa naiset laitetaan vielä ahtaisiin muotteihin, mutta Suomessa ollaan jo vähän edistytty näissä asioissa."

Mä ymmärrän, että sä et pidä hänen nykyisestä imagostaan ja tuo esitys risoo sinua ja koet hänen kommenttinsa jotenkin loukanneen sinua. Miksi sä kuitenkin haluat ihan tarkoituksellisesti vääristellä mitä hän edes on sanonut? Mitä sä saat siitä irti, paitsi itsesi lietsomista vielä lisää ja uudestaan?

Ja koska kyseessä on suullinen haastattelu, eikä edes hänen kirjoittamansa kirjallinen kannanotto, niin mitä ihmeen järkeä sitä on ylitulkita ja väittää, että juuri nämä ei edes peräkkäin sanotut asiat tarkoittavat, että hän väittää nyt kaikkien suomalaisten naisten olevan jotakin? Tuo ihan tarkoituksellista ja tarkoitushakuista ylitulkitsemista, että saisi oikein luvan kanssa enemmän loukkaantua. Eihän tokikaan kukaan ihminen koskaan haastatteluissa sano mitään yhtään väärin ja niin että sen voi halutessaan tulkita miten sattuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mulla tuolla ylempänä saatto saada vaikutuksen, mutta mulla ei tosiaan oo tarve tehdä vaikutusta kehenkään. Vaan vähän samaan malliin kuin oli lehdessä siitä käsityöopettajasta jolla oli tatuoitu sakset käsivarteen, se oli tosi somaa mun mielestä.

Puhuit noista merkkivaatteista ja niistä mulla oli puhetta toisessa ketjussa, niin joo myönnän, että niillä nyt on tarkotusta tehdä vaikutusta naisiin. Mutta oikeestaan viime vuosi oli jo välivuosi, en oikeestaan mitään pariutumisia ees aatellu, vaan keskityin opiskeluun. Mutta nyt tuli taas ostettua vaatteita kesää varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja koska kyseessä on suullinen haastattelu, eikä edes hänen kirjoittamansa kirjallinen kannanotto, niin mitä ihmeen järkeä sitä on ylitulkita ja väittää, että juuri nämä ei edes peräkkäin sanotut asiat tarkoittavat, että hän väittää nyt kaikkien suomalaisten naisten olevan jotakin? Tuo ihan tarkoituksellista ja tarkoitushakuista ylitulkitsemista, että saisi oikein luvan kanssa enemmän loukkaantua. Eihän tokikaan kukaan ihminen koskaan haastatteluissa sano mitään yhtään väärin ja niin että sen voi halutessaan tulkita miten sattuu.

Tämmöisiä me täällä olemme. Eli mimmoisia me olemme?

Jasu

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mulla tuolla ylempänä saatto saada vaikutuksen, mutta mulla ei tosiaan oo tarve tehdä vaikutusta kehenkään. Vaan vähän samaan malliin kuin oli lehdessä siitä käsityöopettajasta jolla oli tatuoitu sakset käsivarteen, se oli tosi somaa mun mielestä.

Puhuit noista merkkivaatteista ja niistä mulla oli puhetta toisessa ketjussa, niin joo myönnän, että niillä nyt on tarkotusta tehdä vaikutusta naisiin. Mutta oikeestaan viime vuosi oli jo välivuosi, en oikeestaan mitään pariutumisia ees aatellu, vaan keskityin opiskeluun. Mutta nyt tuli taas ostettua vaatteita kesää varten.

Jeps. Mä luulen, että kuka susta tykkää, tykkää susta kaikenlaisissa vaatteissa. Oikeestaan itse en näe ideaa yrittää hurmata ketään vaatteillakaan. Mutta se nyt on vaan mun näkemys, eikä sen tarvi olla mikään validi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmöisiä me täällä olemme. Eli mimmoisia me olemme?

Jasu

Ja miksi meidän pitää olla ronskista naisesta ylpeitä? Joka on hiton huono julkisuuskuva ihmisistä, jotka ei ronskiudesta pidä.

Ja joo, en ole ikinä Erikan elämää seurannu enkä juttuja lukenut, toi vaan tökkäs että jakelee kehnoa mielikuvaa maailmalle. Jos hän ei ittestään piittaa muutoin kun ronskina ja riettaana, niin kestää nyt sitten senkin ettei muut ole siitä otettuja tai halua samaistua häneen. Eli tömmöisiä ronskeja ja siitä ylpeitä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi meidän pitää olla ronskista naisesta ylpeitä? Joka on hiton huono julkisuuskuva ihmisistä, jotka ei ronskiudesta pidä.

Ja joo, en ole ikinä Erikan elämää seurannu enkä juttuja lukenut, toi vaan tökkäs että jakelee kehnoa mielikuvaa maailmalle. Jos hän ei ittestään piittaa muutoin kun ronskina ja riettaana, niin kestää nyt sitten senkin ettei muut ole siitä otettuja tai halua samaistua häneen. Eli tömmöisiä ronskeja ja siitä ylpeitä.

Jasu

Eikä muiden tarvi siedättyä hänenlaisiin esiintyjiin. Saa olla tykkäämättä. Yhtään ei pakotus auta eikä edistä tykkäämisessä.

Eikä myöskään ihmisten ole mikään pakko ilahtua siitä, että viisut jotka joillekin on ihan muuta kun seksishow, sinne lähdetään seksit edellä. Kaikilla ON oikeus mielioiteeseen biisistä ja hänen habituksestaan, olkoon ihmisenä ihan mitä on. Itseään etsivä aikuinen lapsi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä muiden tarvi siedättyä hänenlaisiin esiintyjiin. Saa olla tykkäämättä. Yhtään ei pakotus auta eikä edistä tykkäämisessä.

Eikä myöskään ihmisten ole mikään pakko ilahtua siitä, että viisut jotka joillekin on ihan muuta kun seksishow, sinne lähdetään seksit edellä. Kaikilla ON oikeus mielioiteeseen biisistä ja hänen habituksestaan, olkoon ihmisenä ihan mitä on. Itseään etsivä aikuinen lapsi.

Jasu

Edelleen kouhotuksestaan näkee sokee ottallaankin, että polla ei tuu kestään tota menoa ja lieveilmiöitä. Uupuu kute Armi, kunhan ei tapa itteään kuten Kikka. Seksisymbolina elämä ei oo pikkutyttömäisten herkkisten kovin helppoa.

Edes Marilyn ei kestänyt vaan teki tepposet.

Mutta oma on elämänsä. Ja kuolemansa myös. Mä en silti kehu ja kannusta tekee elämänsä suurinta virhettä, ottaa feikin roolin identiteettikriisissään.

Ja nyt finito, öitä.

Jasu

• Anonyymi

Oon skideille sanonut, että jos miehellä tai naisella on lävistyksiä, leimoja, värjätty fleda tai muuta typerää niin se on saman tien adios. Ongelmia sillä kerjää jos sellaisten kanssa styylaa. Pysyköön tuulipuvut porukoissaan ja me muut omissamme.

Niin muuten, perheemme on kaksikulttuurinen, puhumme useita kieliä eli 4-5 kieltä jokainen. Äänestän PS koska en halua laittomia maahantulijoita. Lailliset ovat enimmäkseen ok.

• Anonyymi

Kannattaisi kuitenkin ehkä kenties laajentaa näkökulmaa. Tatuointeja on kaikenlaisilla ihmisillä.

- Sheena

• Anonyymi

Järki puuttuu on avainsana

• Anonyymi

Menestys naisten kanssa ei ole tatuoinneista kiinni.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3693
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2519
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      38
      2413
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2225
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1619
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      45
      1596
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      16
      1581
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      288
      1383
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      132
      1376
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1315
    Aihe