Vanhat ihmiset jotka yhä etsivät sitä oikeaa

Näin jossain lehdessä artikkelin josta vanhasta naisesta joka etsii kumppania monin eri tavoin. Minulle tuollainen on täysin käsittämätöntä, en pysty ymmärtämään ollenkaan. 60-vuotiaat ja yli jotka etsivät jotain elämänsä suhdetta tms. tai mitä lie, en edes tiedä mitä noitten ihmisten päässä oikein liikkuu.
Olisiko heidän pitänyt miettiä tuota asiaa kun olivat 20-30 vuotiaita, vanhuksena se on jo myöhäistä. Ihmettelen ettei ihmisillä ole mitään muuta ajateltavaa, miettivät vain jotain tuollaista roskaa vaikka kuolema on varmasti vain muutamien vuosien päässä.

39

584

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo just ehkä vielä 5v ja sit on jalat oikosena vuodeosastolla. Hip hei ja hurraa. Mihin se 30v menee alotttaa uuden elämän nuoremman kanssa . Nopeeta rahaa.

• Anonyymi

Et sinäkään mikään kovin nuori enää kyllä ole.

Jos sulla on tarve vttuilla,
      niin vttuile sitten paremmin.

• Hah!... No en ole nuori enää, olen lähemmäs 50, kyllä minun osaltani tuollaiset hömpötykset ovat jo ohi. Ei siis ole tarkoitus ***uilla, en vaan oikeasti ymmärrä näitten ihmisen mielenmaailmaa. Eivätkö he itse tajua että on enää pari vuotta elämää jäljellä? Eikö heidän mielestään elämässä ole mitään tärkeämpää tekemistä kuin etsiä "sitä oikeaa", sekö on koko tämän elämän tarkoitus tms.?

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Hah!... No en ole nuori enää, olen lähemmäs 50, kyllä minun osaltani tuollaiset hömpötykset ovat jo ohi. Ei siis ole tarkoitus ***uilla, en vaan oikeasti ymmärrä näitten ihmisen mielenmaailmaa. Eivätkö he itse tajua että on enää pari vuotta elämää jäljellä? Eikö heidän mielestään elämässä ole mitään tärkeämpää tekemistä kuin etsiä "sitä oikeaa", sekö on koko tämän elämän tarkoitus tms.?

Miten sä voit sanoo noin?
        Joku 60v voi hyvin elää vaikka 40v vielä.
        Se ettet sä tajua jotai tai tunne/välitä/kaipaa
        ei oo kun vaan ja ainoastaan sun kokemaa.
        Ja tunne/halu "puutosta" .

Ja jos mietitään tota sun ajatusmaailmaailman tavalla, niin mitä tärkeämpää pitäis
        ajatella, ettii tai tehdä,
        mukamas?

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Hah!... No en ole nuori enää, olen lähemmäs 50, kyllä minun osaltani tuollaiset hömpötykset ovat jo ohi. Ei siis ole tarkoitus ***uilla, en vaan oikeasti ymmärrä näitten ihmisen mielenmaailmaa. Eivätkö he itse tajua että on enää pari vuotta elämää jäljellä? Eikö heidän mielestään elämässä ole mitään tärkeämpää tekemistä kuin etsiä "sitä oikeaa", sekö on koko tämän elämän tarkoitus tms.?

Ja Eiks sun kohdalla noi

"hömpötykset"

oo aikalailla ollu olleet aina ohi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos mietitään tota sun ajatusmaailmaailman tavalla, niin mitä tärkeämpää pitäis
        mukamas?

Ihanaa. Kauanko meinaat että ne lihakset ja nahka pysyy. Alkaa rapistuminen. Kuule 70v ja oi joi. Se on jo haipakka siten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Eiks sun kohdalla noi

"hömpötykset"

oo aikalailla ollu olleet aina ohi?

Pakko jatkaa,
        älä loukkaanu D muru <3

Ihanaa että sä oot oppinut ees hieman keskustelemaan kivemmin kun aiemmin.
        Vanhanakin on hyvä oppia uutta,
        ja kokeilla jotain uutta..
        Huomaatkos,
        se ikä ei oo mikään kompastuskivi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. Kauanko meinaat että ne lihakset ja nahka pysyy. Alkaa rapistuminen. Kuule 70v ja oi joi. Se on jo haipakka siten.

Mitä hlvettiä sä höpöttelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sussa kyllä tosiaan muutoksia tapahtunut
        viime vuodesta...
        Sulla on tunteita päässyt vapaaksi!

• Anonyymi kirjoitti:

mukamas?

Jos joku "elää" vielä 40 vuotta... niin eikö haittaa vaikka se on niinkuin Bideeni? Kävelevä zombi... kuka helvetti jotain sellaista voisi rakastaa?
        Ehkä nyt en vaan ymmärrä jotain tässä.

Mietin vaan sitä että eikö näillä ihmisillä ole mitään muuta mielessään? Lisääntyminen, parisuhde, syöminen juominen, juhliminen? Siinäkö kaikki mitä ihmisellä on? Jos ei kuolema korjaisi sitä ihmistä pois maan päältä niin jatkaisiko se tuota linjaa tai rataa vaikka vuosituhansia, satoja tuhansia vuosia?

• Anonyymi

Mitä helvettiä ? Elä ja anna toistenkin elää. Suvaitsevaisuus on hyve.

• Anonyymi

Anteeks D 🤍

En vaan voinut hillitä itteeni....

Nykyään mulla pysyy tunnekuohut hallinnassa....
      Mutta se pieni "ilkikurinen" olento
      saattaa antaa takasin päin aiempia juttuja.

Mut en todellakaan pahalla sulle 🤗
      En ikinä 😘

• Unohdin ihan kokonaan että näillä palstoilla liikkuu eräs sekopää. Mietin hieman että miksiköhän välttelen eräitä palstoja täällä, mutta nyt muistakin.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Unohdin ihan kokonaan että näillä palstoilla liikkuu eräs sekopää. Mietin hieman että miksiköhän välttelen eräitä palstoja täällä, mutta nyt muistakin.

Sekopää jos joku on niin sinä kun haukut vaan.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Unohdin ihan kokonaan että näillä palstoilla liikkuu eräs sekopää. Mietin hieman että miksiköhän välttelen eräitä palstoja täällä, mutta nyt muistakin.

Onko se mies🤭

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

https://youtu.be/u1xrNaTO1bI?si=xUPiJbPET4lzFkTs

Ei sun kannattais olla noin ylimielinen aina...

*puspus*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se mies🤭

No en mä kyllä ole mies!!!

Vai meinasitsä et tuo luulottelis mua mieheksi? 🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se mies🤭

On se mies, se vaan esiintyy naisena

• Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/u1xrNaTO1bI?si=xUPiJbPET4lzFkTs

Ei sun kannattais olla noin ylimielinen aina...

*puspus*

Depeche Mode - Personal Jesus

Tiedätkö mistä tuo biisi kertoo? Minulla meni vuosia ennenkuin tajusin sen, kuka tämä personal jesus oikein on? Se on puhelinhuora joka kutsutaan paikalle "tarvittaessa" tai jolle jutellaan vain puhelimen välityksellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se mies, se vaan esiintyy naisena

Voi pikkurukkaa ku on niin pakko koittaa tollasta..

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Depeche Mode - Personal Jesus

Tiedätkö mistä tuo biisi kertoo? Minulla meni vuosia ennenkuin tajusin sen, kuka tämä personal jesus oikein on? Se on puhelinhuora joka kutsutaan paikalle "tarvittaessa" tai jolle jutellaan vain puhelimen välityksellä.

Tollako sä nyt koitat loukata?

• Anonyymi kirjoitti:

Tollako sä nyt koitat loukata?

Näetkö nyt, keskustelu kanssasi on täysin mahdotonta kun suhtaudut joka lauseeseen tunteellisesti. Kaikki on sinulle joko loukkaus tai sitten kehu/positiivinen kommentti.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Näetkö nyt, keskustelu kanssasi on täysin mahdotonta kun suhtaudut joka lauseeseen tunteellisesti. Kaikki on sinulle joko loukkaus tai sitten kehu/positiivinen kommentti.

Tai sit sä luulet vaan niin :D

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Mun kans ei ole mahdotonta keskustella.
        Tiiät sen kyllä hyvin.

Ja oli miten olikaan niin muistatko kuka oli ensimmäinen joka kesti sua ja oikeesti keskusteli sun kanssa?

🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä kyllä ole mies!!!

Vai meinasitsä et tuo luulottelis mua mieheksi? 🤫

Näytät ainakin ihan mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytät ainakin ihan mieheltä

Eeeen kyllä näytä 🤔

• Anonyymi

Kuka elämänsä mitenkin käyttää harva sitä vie pari kolmekymppisenä ajattelee kun pidetään itseä kuolemattomana

• " jokainen valitsee, miten elämänsä elää ja mihin käyttää aikansa. Jotkut kaipaavat rakkautta, jotkut rauhaa, jotkut jotain ihan muuta. Eikä siinä ole mitään väärää – kunhan tekee sen, mikä tuntuu itselle oikealta."

Se valinta on erittäin rajallinen, monella ei ole mahdollisuuksia valita paljoa mitään.

Mutta tässä taas taustalla soi se tuttu laulu, woke-ideologia, jossa kaikki on hyvää ja oikein ja kaikki pitää vaan hyväksyä, jokainen saa toteuttaa itseään juuri niinkuin parhaaksi näkee, ja kukaan muu ei saa arvostella tai kritisoida sitä millään tavoin.

• Anonyymi

Minua huvittaa tuollaiset nuoret lähtee iän perusteella arvioimaan ihmisiä ja mitä he saisivat tehdä ja mitä ei. Julkisuudessakin on ollut vanhempia ihmisiä, joissa on potkua enemmän kuin kymmenessä keskiverto-nuoressa. Siitä vaan vertaamaan itseänne selvästi vanhempiin, voitte jäädä jalkoihin aika monella osa-alueella.

• Anonyymi

Paljonkos sinulla sitä ikää sitte on? Jos täällä palstalla kaikki muut on nuoria?

• Sopiiko nyt vanhalta herralta/rouvalta kysellä että mitä te itse teitte siihen aikaan kun te vielä olitte nuori, siis noin 20-30 vuotias, ja miksi te ette silloin etsineet sitä kumppania aktiivisesti kun te vielä olitte nuori?

• Anonyymi

Jos omaa tuollaiset aivot, niin ei ihme, että pojulla ymmärrys jättää.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe