cmt.com

hoodoo

anteeks pieni mainostus... mutta mä olen käynyt ko. osoitteessa aika taajaan parina päivänä, sieltä löytyy helvetin hyviä musiikkivideoita countryn ystäville, niistä videoista mielestäni tsekkailemisen arvoisia ovat alison krauss, dwight yoakam ja travis tritt, joista viime mainittu on viime aikoina saanut enemmän "jalansijaa" mun "billboard chartilla". :P

kyseinen tritt vetäisee nuo tiukimmat rallit aika southern-rockmaisesti (kuuntele esim. the girls gone wild), mutta mukiinmenevä on myös, ihan hauska(kin), "ten feet tall and bullet-proof". sydäntä lämmittävä myös tuo video "more than you'll ever know".

tämmöinen tietoisku täältä hoodoon rämemajalta... ;P

5

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Steve

      Joo, noi on ihan hyviä. Muuta hyvää on siellä Eaglesin video uudesta biisistä No more cloudy days, mikä oli yllättävän hyvä.

      • hoodoo

        Totta! Ei tosiaan hullumpaa! Mutta eipä huono mielestäni ollut tuo Vanha Kunnon Hotel Californiakaan...

        Alison Kraussia tekee (bluegrass-friikin ominaisuudessa) mieleni sinulle kommentoida... tiedä häntä miten tuttu hänen musiikkinsa sinulle on, mutta itse olen kerännyt muutamia hänen levyjään - oi miten Alison laulaa kuin enkeli! - mutta kun mielestäni kyseinen Alison näytti esim. levyn So Long, So Wrong kuvissa "melko tavanomaiselta" naiselta, niin videolla "Restless", missä hänellä on pitkät hiukset ym., huomasin, että hänhän itse asiassa on melko kaunis nainen - katsohan hänen silmiään, ja sitä pientä surumielistä hymyä... *oih* miten yhtäkkiä ne minuun vetoavatkaan... ;) eksyin "vähän" aiheesta, Steve dude... puheenahan oli Eagles... Minusta sen Wanhan Klassikon H. Californian lisäksi yksi heidän upeintaan kuitenkin on biisi nimeltä Peaceful, Easy Feeling.

        Jos olet nähnyt leffan nimeltä The Big Lebowski (Coenin veljesten tuotoksia), tiedät kohtauksen missä Jeff Bridges istuu taksissa ja pyytää kuskia laittamaan radion kiinni ja saa tämän suuttumaan lauseella; I hate the fucking Eagles, man. Tämä herättää minussa ristiriitaisia tuntemuksia, koska leffan päähenkilö Bridges pitää myös Creedencestä... ja minä myös, mutta myös Eaglesista. (Ja niiden lisäksi: Bob Seger, Lynyrd Skynyrd, John Mellencamp ... yms. yms. :) Olen hieman ottanut, tulin baarista vastatessani viestiisi, joten taitaa olla aika mennä nukkumaan... Viesti "vähän" venyi, piti vain vastata sanoilla "Helvetti, olet oikeassa!" siihen Eagles -viestiisi :)

        Keep the faith

        hoodoo


      • steve
        hoodoo kirjoitti:

        Totta! Ei tosiaan hullumpaa! Mutta eipä huono mielestäni ollut tuo Vanha Kunnon Hotel Californiakaan...

        Alison Kraussia tekee (bluegrass-friikin ominaisuudessa) mieleni sinulle kommentoida... tiedä häntä miten tuttu hänen musiikkinsa sinulle on, mutta itse olen kerännyt muutamia hänen levyjään - oi miten Alison laulaa kuin enkeli! - mutta kun mielestäni kyseinen Alison näytti esim. levyn So Long, So Wrong kuvissa "melko tavanomaiselta" naiselta, niin videolla "Restless", missä hänellä on pitkät hiukset ym., huomasin, että hänhän itse asiassa on melko kaunis nainen - katsohan hänen silmiään, ja sitä pientä surumielistä hymyä... *oih* miten yhtäkkiä ne minuun vetoavatkaan... ;) eksyin "vähän" aiheesta, Steve dude... puheenahan oli Eagles... Minusta sen Wanhan Klassikon H. Californian lisäksi yksi heidän upeintaan kuitenkin on biisi nimeltä Peaceful, Easy Feeling.

        Jos olet nähnyt leffan nimeltä The Big Lebowski (Coenin veljesten tuotoksia), tiedät kohtauksen missä Jeff Bridges istuu taksissa ja pyytää kuskia laittamaan radion kiinni ja saa tämän suuttumaan lauseella; I hate the fucking Eagles, man. Tämä herättää minussa ristiriitaisia tuntemuksia, koska leffan päähenkilö Bridges pitää myös Creedencestä... ja minä myös, mutta myös Eaglesista. (Ja niiden lisäksi: Bob Seger, Lynyrd Skynyrd, John Mellencamp ... yms. yms. :) Olen hieman ottanut, tulin baarista vastatessani viestiisi, joten taitaa olla aika mennä nukkumaan... Viesti "vähän" venyi, piti vain vastata sanoilla "Helvetti, olet oikeassa!" siihen Eagles -viestiisi :)

        Keep the faith

        hoodoo

        Alison Krauss on mulle vielä vähän tuntematon. Mutta duetto minkä hän teki Brad Paisleyn kanssa on aika hyvä, siis whiskey lullaby, mikä myös löytyy cmt:stä. Kyllähän tuo peaceful iiisi feeling on kyllä mahtava siinä missä monnet muutkin eaglesit; lyin' eyes, take it easy, learn to be still.....
        Tuota elokuvaa en ole nähny mutta joku päivä varmaan. Kävin muuten kattomassa John Fogertyä vasta helsingissä. Se kaveri oli kyllä ihan uskomaton. Energiaa riitti 60 vuotiaaksi mieheksi paljon ja ääni oli mahtava, kuten aina. Nythän John kiertää usa:ta mellencampin kanssa, olisi ihan kiva nähdä mutta tuskinpa tulee sinne asti matskustettua pelkän keikan takia. Kuuntelen myös paljon Bruce Springsteeniä. jos et ole kuunnellut niin suosittelen lämpimästi.


      • steve
        steve kirjoitti:

        Alison Krauss on mulle vielä vähän tuntematon. Mutta duetto minkä hän teki Brad Paisleyn kanssa on aika hyvä, siis whiskey lullaby, mikä myös löytyy cmt:stä. Kyllähän tuo peaceful iiisi feeling on kyllä mahtava siinä missä monnet muutkin eaglesit; lyin' eyes, take it easy, learn to be still.....
        Tuota elokuvaa en ole nähny mutta joku päivä varmaan. Kävin muuten kattomassa John Fogertyä vasta helsingissä. Se kaveri oli kyllä ihan uskomaton. Energiaa riitti 60 vuotiaaksi mieheksi paljon ja ääni oli mahtava, kuten aina. Nythän John kiertää usa:ta mellencampin kanssa, olisi ihan kiva nähdä mutta tuskinpa tulee sinne asti matskustettua pelkän keikan takia. Kuuntelen myös paljon Bruce Springsteeniä. jos et ole kuunnellut niin suosittelen lämpimästi.

        Tässä nyt innostuin taasen kattomaan noita videoita niin on se tuo travis trittin versio take it easysta todella onnistunut coveri. Eaglesiltähän tuli uusi live dvd viime vuodelta. Pitäisi se jostain skaffata.

        oh lord i'm stuck in?


      • hoodoo
        steve kirjoitti:

        Tässä nyt innostuin taasen kattomaan noita videoita niin on se tuo travis trittin versio take it easysta todella onnistunut coveri. Eaglesiltähän tuli uusi live dvd viime vuodelta. Pitäisi se jostain skaffata.

        oh lord i'm stuck in?

        Fogerty tuli tsekattua Turussa maaliskuun eka päivä ja oli kyllä helvetin hyvä keikka. Mä olen aika kauhea Creedence/Fogerty-friikki... =) Kyllä äijä on edelleen kovassa vedossa, vaikka uusi levynsä oli hienoinen pettymys ainakin sikäli, että selllanen Foggolle tyypillinen swamp rock -meininki jäi yhteen biisiin (Wicked Old Witch).

        Mun pitäis hankkia Hotel California-levy itselleni, nyt kun tuosta Eaglesista tuli puhe... se oli mulla lainassa joskus vuosikaudet sitten mun enolta ja hitto vie kun oli hyvä levy.

        Kasetilla mulla oli yhteen aikaan joku Glenn Freyn livealbumi, ja siinä kyllä toimi hyvin nämä kaikki Smuggler's Bluesit, New Kid In Townit jne. Olen vaan unohtanut ko. levyn nimen - kasetin olen hukannut jo ajat sitten, kun se tuli johonkin lainattua ja se on sille tielle jäänyt. Siinäkin yksi harkinnan arvoinen hankinta levyhyllyyn.

        Bossista en tiedä paljoa - The River on hyvä biisi, Born in the USA on hiukan jo klisee, Dancing in the dark soi joskus baareissa, Johnny 99 oli myös hyvä... mutta aktiivisempi Brucen kuuntelu on aina jotenkin jäänyt taka-alalle.

        John Mellencampilla on hyviä levyjä ja biisejä ja kyllä, olisi hyvä päästä näkemään se fogertyn ja mellencampin yhteisturnee. On ehkä tullut synnyttyä väärälle mantereelle, heh heh.

        Jotta tämmöisiä mielipiteitä taas täältä mun rämemajalta, t: hoodoo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe