Voiko NASA:n museossa haistella astronauttien pieruja?

Anonyymi-ap

Jos kuulennoilla vaikka kerättiin säiliöön astronauttien pieruja, niin niitä voisi myydä vierailijoille pulloissa tai purkeissa. Tai siellä museossa voisi olla säiliö, josta voi haistaa letkun ja sen päässä olevan venttiilin kautta niitä pieruja lisämaksulla.

14

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HEH HEH tai pillerit unohtua ottaa,

• Anonyymi

Tarpeellinen väliintulo.

Kiitos, mestari.

• Anonyymi

Kuu näytelmissä, ei lennoilla, mutta koska valhetta on vuosikymmenet toistettu, se valhe uskotaan.

Olik se David Rockefeller joka sano et kun valhetta tioistetaan tarpeeksi, se muuttuu todeksi. Totta se kyllä on että valheisiin uskotaan kun niitäon toistettu tarpeeksi.
      Kukaan ei halua luopua uskostaan ja on vahva uskossaan!!!

Se ollaan jo nähty monesti kuinka pallopäät koettaa selittää kuinka kuussa on käyty koska on olemassa se virallinen tieto asiasta. Riittää kun siihen uskoo pureskelematta, niin tieeetääää.

• Anonyymi

Niin, nämä palstan pallopäät on niin yksinkertaisia, ettei ne edes tajua, että näillä kakkajutuilla pilkataan sitä kuuvalheita, kuten pitää. Suuria valheita pitää pilkata, kuten korruptoituneita vallanpitäjiä.

• Anonyymi

Itse uskon että Kuussa käytiin koska olen tutustunut syvällisesti todisteisiin, ymmärrän myös lukemaani ja tieteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse uskon että Kuussa käytiin koska olen tutustunut syvällisesti todisteisiin, ymmärrän myös lukemaani ja tieteitä.

Uskot koska uskot auktoriteetteihin ja niiden hyväksymiin tiedemiehiin ja ”asiantuntijoihin”. Ja tosiaan uskot, et käytä deduktiivista logiikkaa ja analysoi dataa sen avulla. Uskot kaikki muutkin eliitin tarjoamat tarinat ja teoriat, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustu syvällisemmin todisteisiin Apollokäynnistä kuussa niin saatat huomata minkälainen pahvihäkkyrä se kuu laskeutumismoduli oli. Rihkamaa sanon minä!
        Sit ku lens jotain pahvinpalasia ilmavirrassa, niin mistä lähin on väitetty että kuussa on ilmakehä? Ja muistaakseni ne avaruuspuvut oli semmosii jossain kuvissa, et ne ois fuskannu saasteet säteilyt eli neki näyttäs aika pienen budjetin tekeleiltä.

Ja yhes Mars mönkijä videos tai kuva oli löydetty kärpänen. Marsissa on siis ilmakehä?
        Tai kuvattiin maassa joka selittäisi kärpäsen tarttumisen kuvaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustu syvällisemmin todisteisiin Apollokäynnistä kuussa niin saatat huomata minkälainen pahvihäkkyrä se kuu laskeutumismoduli oli. Rihkamaa sanon minä!
        Sit ku lens jotain pahvinpalasia ilmavirrassa, niin mistä lähin on väitetty että kuussa on ilmakehä? Ja muistaakseni ne avaruuspuvut oli semmosii jossain kuvissa, et ne ois fuskannu saasteet säteilyt eli neki näyttäs aika pienen budjetin tekeleiltä.

Ja yhes Mars mönkijä videos tai kuva oli löydetty kärpänen. Marsissa on siis ilmakehä?

Yhdessä Nasan Mars-kuvassa on joku maamyyrä tms. Pallopäät kiemurteli ja keksi kaikenlaisia huuhaaselityksiä sille. :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt museossa katsomassa kuuhunlaskeutumismodulia? Tai edes nähnyt sen piirustuksia, luotettavista kuvista puhumattakaan? Muistat monta muutakin asiaa väärin kun avaaruuspukujen laadun.

Tai sitten siinä EI näkynyt mitään kärpästä, tai ei ainakaan kukaan täysipäinen nähnyt.

" Rihkamaa SANON MINÄ". ainoastaa täydellinen tietämättömyys tuo esiin noin vahvoja mielipiteitä asioista joista ei mitään ymmärrä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt museossa katsomassa kuuhunlaskeutumismodulia? Tai edes nähnyt sen piirustuksia, luotettavista kuvista puhumattakaan? Muistat monta muutakin asiaa väärin kun avaaruuspukujen laadun.

Tai sitten siinä EI näkynyt mitään kärpästä, tai ei ainakaan kukaan täysipäinen nähnyt.

" Rihkamaa SANON MINÄ". ainoastaa täydellinen tietämättömyys tuo esiin noin vahvoja mielipiteitä asioista joista ei mitään ymmärrä.

Juu juu, ja tuo ei ole rotta Marsissa, vaan ihmiset vaan luulee ”pareidolian” takia, että kivi näyttää rotalta:

While some people seem to really believe that a squirrel is crawling around on the Red Planet (or was in September, anyway), the Mars rodent is actually an example of a psychological phenomenon called pareidolia.

Pareidolia refers to the tendency of the human brain to perceive animals or other familiar shapes in vague or random images.

https://www.space.com/21396-mars-rat-curiosity-rover-photo.html

Avaruuslehden älypäällä on kognitiivinen dissonanssi, kun kuvassa on ilmiselvästi jyrsijä, vaikka se on muka Marsista. Siinä sitä psykologista ilmiötä.

https://au.news.yahoo.com/did-nasa-find-a-rat-on-mars-17409605.html
        https://youtu.be/61hVrusri4s?si=TCK8g1-LogzkXfTP

• Anonyymi

Ainakin Leninin mausoleumissa Moskovassa voi haistella edelleenkin muumiosta lähteviä pieruja. Siis ei mitään säilöttyja vaan aitoja, vaikka muumio ei ole edes käynyt avaruudessa!

• Anonyymi

Pieruterroristi eksyi tännekin.

• Anonyymi
        UUSI

Näetkö pieruterrorismin merkittävänä turvallisuusuhkana tänä päivänä?

• Anonyymi

Tämä Victor Ataman taso vain jatkuu samana. Toivottavasti olet ylpeä tästäkin huomiosta.

Ymmärrän toki, ettei kukaan halua olla kaverisi. Olen pari vähän vajaata hiljentänyt välittömästi faktoilla naamatusten, ja eivät ole enää tälläisiä höpö tyyppejä. Toki heillä on vielä Trumppi juttuja, mutta pitävät sen visusti omassa povitaskussa, ettei joudu uuteen ryöpytykseen.

Ja sen takia saavat olla mukana sosiaalisissa piireissä minunkin lisäksi, josta ovat kiitollisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4253
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1979
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1605
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1432
    8. 250
      1285
    9. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      276
      1153
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      77
      1152
    Aihe