Ei viettäisi! Etnäin
Viettäisikö Paavali ystävänpäivää!
11
195
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo sama Puavali kirjotti jotain tähän tyyliin "älköön kukaan tuomitko teitä minkään juhlan vuoksi".
- Anonyymi
Ei tuomita, mutta kartetaan!
- Anonyymi
Ei aloittaja tuntenut Paavalia, joten turha puhua muiden puolesta.
- Anonyymi
Paavali sNomiElla on arvoa!
Sitä samaa ei voi sanoa lahko opeistA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali sNomiElla on arvoa!
Sitä samaa ei voi sanoa lahko opeistAJaa, taidat puhua Jehovan todistajien lahko-opeista. Koska lahkoja te olette kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, taidat puhua Jehovan todistajien lahko-opeista. Koska lahkoja te olette kaikki.
Ei todellKAn
JT pelastuu
- Anonyymi
Totta haastat!
- Anonyymi
Ei vietä kukaan
- Anonyymi
Ok.
Koska ei olla enää ystäviä, koska vedetään Huumeita, DOKATAAN JNE
Tuskin viettäisi. Mutta todistettavasti vietti Kilikian Tarsoksessa jo lapsena Peräilman huolellisen ja äänekkään päästelyn päivää kerran vuodessa, aina kun hernesato oli kerätty ja valmistettu ensimmäiset hernevellit.
- Anonyymi
Kilikiasta kilahtaa sano... Pitää ruveta tekeen sellasta Kilikian kolmosta joka hujahtaa nuppiin ,niin jesuiitalle kuin Jeppulalle. Siis toki puhun oluesta jota voi ottaa sellai ettei tule päihinsä kuten jelluissa tai sitten toisen paskalahkon eli hellareiden mukaan ei yhtään. Tosin viimesessä se tarkkuus heittää kuin vitulleen säädedyssä kiväärissä ja jos sortuu ,niin mitä väliä. Etenkään jos olet joku vitun vanhin ja sun pitäs näyttää esimerkkiä. Mutta konekivääri viis. Nyt . Tulta :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 321883
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle451873Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931745- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101107Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko131051Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 20972
- 36962