Venäjä saattaa olla järjestämässä mahdollisuutta räjäyttää laiva Itämerellä, mistä se voisi syyttää Ukrainaa ja Euroopan maita, ISW-ajatushautomo arvioi.
Näin ISW tulkitsee Venäjän ulkomaantiedustelun SVR:n väitteet siitä, että Ukraina suunnittelisi lavastettuja operaatioita, joista se syyttäisi Venäjää.
ISW: Venäjä saattaa räjäyttää laivan Itämerellä
50
332
Vastaukset
- Anonyymi
SVR väitti tiistaina, että Ukrainan tiedustelu aikoisi räjäyttää ulkomaisen laivan Itämerellä, jotta se voisi syyttää siitä Venäjää. Tarkoitus olisi sen mukaan estää venäläisten laivojen kulku Itämerellä ja aiheuttaa sotilaallinen konflikti Venäjän ja Naton välille.
Venäjän väitteitä
Venäjän tiedustelu myös väitti, että Euroopan ja Ukrainan tiedustelupalvelut suunnittelisivat venäläisten oppositiohahmojen murhia ulkomailla, jotta he voisivat syyttää Venäjää.
SVR:n mukaan motiivina iskuille olisi mahdollisten rauhanneuvotteluiden mitätöinti.
SVR on aiemmin syyttänyt Ukrainaa ja länsimaita lavastettujen hyökkäyksien suunnittelemisesta, jotta se voisi heikentää Ukrainaa ja hajottaa lännen tukea Ukrainalle, ISW sanoo.- Anonyymi
Itse miellän, että Putinistit muokkaa ihmismieliä arvaamattomuutensa vuoksi. Tietty raja ylitetty Ukrainan sodan myötä vaikuttaa vähän kaikkeen? Kaikilla ei ole kykyä ajatella syvemmin, että Putinisteilla on halu aiheuttaa pelkoa, epävakautta, koska tällainen voi monilla vaikuttaa niin, että putinisteja ymmärretään, vaikka se on just se mihin ei pitäisi mennä, koska se samalla tarkoittaa taviksille sitä huonompaa huomista.
Eriarvoisuus kasvaisi ja uhkat ja pelot olisivat enemmän arkea suurimmalle osalle ihmisistä. J. D Vancekaan ei ymmärrä tätä puolta, koska heillä ei ole ollut samanlaisia uhkia päällä, mitä Euroopassa on ollut jo Venäjän toiminnan takia jo v. 2008 asti.
Venäläiset ovat aina olleet vähän sellaisia, ettei heihin voi luottaa, koska heidän tapansa toimia milloin missäkin on enempi moukkamaista ja ylimielistä. Tähän hyvä todeta, että kiusattu kokee tilanteet aivan eri tavalla kuin sellainen, joka on sen ulkopuolella.
Samoin toimii narsistin uhrilla, jota on vaikea ymmärtää ulkopuolisena, koska narsisti valitsee uhrinsa ja ulkopuoliselle narsisti esittää todella hyvää tyyppiä. Jolloin mielikuvat poikkeaa täysin toisista ja ymmärtäjiä on uhrin kohdalla paljon vähemmän.
- Anonyymi
Jazuli eilen ennusti:)
- Anonyymi
Kyllä, mä muistan sen. Estonia 2 tai Titanic 3. Täältä suolen syövereistähän ne maailmanjohtajat isminsä ammentavat ;). Estonia oli siis Titanic kakkonen. Luultavasti se oli Neuvostoliiton ruoste mikä aiheutti Estonian.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mä muistan sen. Estonia 2 tai Titanic 3. Täältä suolen syövereistähän ne maailmanjohtajat isminsä ammentavat ;). Estonia oli siis Titanic kakkonen. Luultavasti se oli Neuvostoliiton ruoste mikä aiheutti Estonian.
Uutisvuodossa taas kerrottiin että Estonia törmäs ydinsukellusve Kurskiin. Kurskin torpedot taas sytytti tuleen Ostankinon tv tornin Moskovassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, älkää nyt risteilkö kevään ja kesän aikana. Muuta en sano. Hulluna pidetään muutenkin. On tapahtunu ennenkin useampia asioita mitkä on vaan mun tietoisuudessa. Hullu kun olen. 😅
Tapahtuu muutakin "jännää", oikeesti kamalaa puolen vuoden sisään, mutta pelottelu on kurjaa, en rupee.
Öitä, hammassäryn kaa. 😣
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, älkää nyt risteilkö kevään ja kesän aikana. Muuta en sano. Hulluna pidetään muutenkin. On tapahtunu ennenkin useampia asioita mitkä on vaan mun tietoisuudessa. Hullu kun olen. 😅
Tapahtuu muutakin "jännää", oikeesti kamalaa puolen vuoden sisään, mutta pelottelu on kurjaa, en rupee.
Öitä, hammassäryn kaa. 😣
JasuHei pliis, mua saa pelotella! Kukaan muu ei sitten lue... 😁
Enkä pidä sua sen hullumpana kuin itseänikään. Viimeisen 15 vuoden ajan "isot" tapahtumat ovat olleet odotettavia. Olenhan minä niistä täälläkin saarnannut. Nyt viedään köyhiltä kaikki, ja mua pidettiin pelkästään ilkeänä kun patistelin tuilla eläviä palkkatöihin ja varautumaan.
Nyt on tuo diktaattorikeissi, jossain kohtaa tulee oikeasti labrassa kasvatettu virus, rannikolle sabotoidaan paha ympäristökatastrofi....
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä, hammassäryn kaa. 😣
JasuJoillain ihmisillä on kyky poimia infotulvasta oleelliset. Peilailla niitä historiaan, nuuhkutella, ja sitten alitajunta kutoo kuviot. Tai jotain tuollaista.
Hammassärky ei varmasti ole kiva. Olen toistaiseksi vielä siltä säästynyt, mutta sitä on luvassa... Purupinnat kuluu kulumistaan, vikapurentaa ja taidan narskutella vieläkin vaikka mulla yökiskot onkin. Reikiä ei ole, mutta lohkeamia alkaa tulla aina enemmän. Hammaslääkäri käski käyttämään apteekin vahvaa fluorihammastahnaa. En viitsi edes ajatella mitä kunnon hammasremontti maksaisi... Tekarit taitaa saada vielä julkiselta..🤔
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D:D
Niin mietippä bimatsu sitä ookko ollu työkoneella ku ei oo kolmea nauruemojia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mietippä bimatsu sitä ookko ollu työkoneella ku ei oo kolmea nauruemojia?
Ja yllättäen sivusta tämä. Vvieläkö jatketaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain ihmisillä on kyky poimia infotulvasta oleelliset. Peilailla niitä historiaan, nuuhkutella, ja sitten alitajunta kutoo kuviot. Tai jotain tuollaista.
Hammassärky ei varmasti ole kiva. Olen toistaiseksi vielä siltä säästynyt, mutta sitä on luvassa... Purupinnat kuluu kulumistaan, vikapurentaa ja taidan narskutella vieläkin vaikka mulla yökiskot onkin. Reikiä ei ole, mutta lohkeamia alkaa tulla aina enemmän. Hammaslääkäri käski käyttämään apteekin vahvaa fluorihammastahnaa. En viitsi edes ajatella mitä kunnon hammasremontti maksaisi... Tekarit taitaa saada vielä julkiselta..🤔
xLinerÄly, hammas implantti, jos on vain mahdollista, ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei pliis, mua saa pelotella! Kukaan muu ei sitten lue... 😁
Enkä pidä sua sen hullumpana kuin itseänikään. Viimeisen 15 vuoden ajan "isot" tapahtumat ovat olleet odotettavia. Olenhan minä niistä täälläkin saarnannut. Nyt viedään köyhiltä kaikki, ja mua pidettiin pelkästään ilkeänä kun patistelin tuilla eläviä palkkatöihin ja varautumaan.
Nyt on tuo diktaattorikeissi, jossain kohtaa tulee oikeasti labrassa kasvatettu virus, rannikolle sabotoidaan paha ympäristökatastrofi....
xLinerHömm, mutta kun muutkin lukee näitä. Nekin jotka tulee hysteerisiksi. Jos nimeän tapahtuman tai paikan tai kuka kuolee. 😅
Päädyn vielä itse supon seurantaan. 😬
Mutta kyllä tänä vuonna tapahtuu Suomessakin. Kuolee vaikuttava henkilö, mikä vaikuttaa moniin kansassa emotionaalisestikin, terrorismi nostaa päätään ja valtiollinen kriisi puskee päälle. Ja laiva uppoo vielä. Ellei nyt joku ihme tapahdu ja "kohtalo" käännä kelkkaansa. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hömm, mutta kun muutkin lukee näitä. Nekin jotka tulee hysteerisiksi. Jos nimeän tapahtuman tai paikan tai kuka kuolee. 😅
Mutta kyllä tänä vuonna tapahtuu Suomessakin. Kuolee vaikuttava henkilö, mikä vaikuttaa moniin kansassa emotionaalisestikin, terrorismi nostaa päätään ja valtiollinen kriisi puskee päälle. Ja laiva uppoo vielä. Ellei nyt joku ihme tapahdu ja "kohtalo" käännä kelkkaansa. 😅
JasuJa en ehkä halua päätyä noitarovioon. 😅
Vaikka noidaksikin on haukuttu. Ja kolmas silmäni on leikisti sokea, ettei tule maalailtua maailmanloppua. Joskus vaan tulee vahva tunne jostain ja kohta huomaakin sen taoahtuvan. En tiiä miksi näin. Niin se on ollu vuosikausia.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en ehkä halua päätyä noitarovioon. 😅
Vaikka noidaksikin on haukuttu. Ja kolmas silmäni on leikisti sokea, ettei tule maalailtua maailmanloppua. Joskus vaan tulee vahva tunne jostain ja kohta huomaakin sen taoahtuvan. En tiiä miksi näin. Niin se on ollu vuosikausia.
JasuMä oon sanonu eläväni jo monetta kertaa ja näkeväni kaiken jo uudestaan ja uudestaan. Niin new age kahjoksi sitten leimataan. Ei passaa puhua julki kaikkea. Ei ainakaan suoraan, vähän maalaillen ja ojo ihmetellen muitten mukana. Sulautuu silleen...
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain ihmisillä on kyky poimia infotulvasta oleelliset. Peilailla niitä historiaan, nuuhkutella, ja sitten alitajunta kutoo kuviot. Tai jotain tuollaista.
xLinerMulla tuli alakulmahammas kipeeksi, kun pesin hampaat. Kauhee jyske rupes tuntuu juuristossa. Nyt jo rauhottunu, mutta varmaan on taas juurihoito eessä. Mulla tulee kipuja vasta, kun hammas on jo caput. Ihme juttu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerToi kyky poimia, itse sanon sitä henkisen tietoisuuden laajentumiseksi. Ikään kuin shakki, palapeli, joku pala liikkuu laudalla ei sentään piritismi laudalla.. ja löytää paikkansa, sitten tulee se flash. 😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äly, hammas implantti, jos on vain mahdollista, ☺️
Sehän oliskin, korvaisi mullakin puuttuvan älyn. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hömm, mutta kun muutkin lukee näitä. Nekin jotka tulee hysteerisiksi. Jos nimeän tapahtuman tai paikan tai kuka kuolee. 😅
JasuSe olis sitten niiden murhe jotka tulevat hysteerisiksi. Ja Supon seurannassa voi olla turvallista 😁 Mikäli ei ole mitään salattavaa.
Eihän siihen tarvita kuin yksi luonnevikainen ääri-jotain. Oikeistoa, vasemmistoa, luterilaista tai islamistia, tai vain mt-ongelmaista, niin joltain poliitikolta lähtee henki. Sen verran suojattomasti vielä liikkuvat. Muista julkkiksista puhumattakaan.
Olihan tuossa jo se Kankaanpään äärioikeistoporukka, joka oli aseistautunut päästä varpaisiin ja suunnitteli ties mitä iskua...
Yksinäiset sudet taitavat olla niitä vaarallisempia. Eivät suunnitelmistaan huutele etukäteen nettiinkään. En tiedä sitten saako viranomaiset tietoa, jos joku käy epäilyttävillä sivuilla. Uskoisin niin, koska tiettyjä sanojakin voidaan laittaa seurantaan.
Kyllä näitä viestikanavia ainakin seurataan. Tais Harmiskin saada supon puhuttelun, kun ei ole juuri enää näkynyt. Ainakaan entisellä nikillään, eikä samalla asenteella.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olis sitten niiden murhe jotka tulevat hysteerisiksi. Ja Supon seurannassa voi olla turvallista 😁 Mikäli ei ole mitään salattavaa.
Eihän siihen tarvita kuin yksi luonnevikainen ääri-jotain. Oikeistoa, vasemmistoa, luterilaista tai islamistia, tai vain mt-ongelmaista, niin joltain poliitikolta lähtee henki. Sen verran suojattomasti vielä liikkuvat. Muista julkkiksista puhumattakaan.
Olihan tuossa jo se Kankaanpään äärioikeistoporukka, joka oli aseistautunut päästä varpaisiin ja suunnitteli ties mitä iskua...
Yksinäiset sudet taitavat olla niitä vaarallisempia. Eivät suunnitelmistaan huutele etukäteen nettiinkään. En tiedä sitten saako viranomaiset tietoa, jos joku käy epäilyttävillä sivuilla. Uskoisin niin, koska tiettyjä sanojakin voidaan laittaa seurantaan.
Kyllä näitä viestikanavia ainakin seurataan. Tais Harmiskin saada supon puhuttelun, kun ei ole juuri enää näkynyt. Ainakaan entisellä nikillään, eikä samalla asenteella.
xLinerKadun jo nyt, että edes sanoin mitään noista tulevista. Sitä joutuu aina outoon valoon ja kyylättäväksi tai vittuilun kohteeksi. 😅
No juu saa sen puoleen Supokin kytätä ihan vapaasti mua, mä olen ihminen jolla ei ole luurankoja missään loosissa eikä mitään raskauttavaa historiaa jollei ylinopeuksia noteerata liikenteessä. 😛
Jep. Ei täällä ookkaan tapahtunu terrorismia herran aikoihin, eikä tarttisi tapahtuakkaan. Mutta tarkkana väkijoukoissa on viisasta olla. Sekin ruletti lähti jo taas pyörimään, Euroopan muissakin maissa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadun jo nyt, että edes sanoin mitään noista tulevista. Sitä joutuu aina outoon valoon ja kyylättäväksi tai vittuilun kohteeksi. 😅
No juu saa sen puoleen Supokin kytätä ihan vapaasti mua, mä olen ihminen jolla ei ole luurankoja missään loosissa eikä mitään raskauttavaa historiaa jollei ylinopeuksia noteerata liikenteessä. 😛
Jep. Ei täällä ookkaan tapahtunu terrorismia herran aikoihin, eikä tarttisi tapahtuakkaan. Mutta tarkkana väkijoukoissa on viisasta olla. Sekin ruletti lähti jo taas pyörimään, Euroopan muissakin maissa.
JasuSuposta vielä, että täälläkin näkee niitä vainoharhaisia. Ja kuulee olevansa millon mitäkin pahaa ja ilkeää, kun kehtaa sanoa suoraan jotain mistä joku aina loukkaantuu. Kun ei osaa ottaa huomioon, että jos sanon nötisti ei kukaan edes huomaa, jos sanon rumasti huomataan, sittenkin vain osa käsittää miksi toisen osan taas turvautuen niihin peruskirtteihin. Kiusaaja, kateellinen ja ilkeä yms.
Joskus se et joku sanoo suiraan voi pelastaa mokalta. Eikä siinä luulis olevan mitään pahuutta silloin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suposta vielä, että täälläkin näkee niitä vainoharhaisia. Ja kuulee olevansa millon mitäkin pahaa ja ilkeää, kun kehtaa sanoa suoraan jotain mistä joku aina loukkaantuu. Kun ei osaa ottaa huomioon, että jos sanon nötisti ei kukaan edes huomaa, jos sanon rumasti huomataan, sittenkin vain osa käsittää miksi toisen osan taas turvautuen niihin peruskirtteihin. Kiusaaja, kateellinen ja ilkeä yms.
Joskus se et joku sanoo suiraan voi pelastaa mokalta. Eikä siinä luulis olevan mitään pahuutta silloin.
JasuTekopyhäähän se on jos ajattelee laatikon ulkopuoleltakin. Eiks jeh. Näin se menee aateuskovaisillakin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuEnkä mä epäile yhtään noita etiäisiä. Munkin suvussani on kulkee...
Jos ikäväntapahtuman voi estää, niin se pitäisi yrittää tehdä. Hörhöksi leimautuminen ei toki ole miellyttävä ajatus, etenkin kun on vastuussa alaikäisistä lapsista. Eiköhän sitä silti keinot keksisi.
Tee Supolle vaikka oma uni-aloitus ja kerro siinä "näit" 😄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suposta vielä, että täälläkin näkee niitä vainoharhaisia. Ja kuulee olevansa millon mitäkin pahaa ja ilkeää, kun kehtaa sanoa suoraan jotain mistä joku aina loukkaantuu. Kun ei osaa ottaa huomioon, että jos sanon nötisti ei kukaan edes huomaa, jos sanon rumasti huomataan, sittenkin vain osa käsittää miksi toisen osan taas turvautuen niihin peruskirtteihin. Kiusaaja, kateellinen ja ilkeä yms.
JasuSiinä saa setä palstalta olla jo otettu jos saa niin ison organisaation huomion. Tällä en tarkoita muuta kuin sinun jutuille hohhoijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä epäile yhtään noita etiäisiä. Munkin suvussani on kulkee...
Jos ikäväntapahtuman voi estää, niin se pitäisi yrittää tehdä. Hörhöksi leimautuminen ei toki ole miellyttävä ajatus, etenkin kun on vastuussa alaikäisistä lapsista. Eiköhän sitä silti keinot keksisi.
Tee Supolle vaikka oma uni-aloitus ja kerro siinä "näit" 😄
xLinerSenkun teet oman aloituksen ”niille” gubbe, mutta huomiota tuskin saat. No kyttäjuttui here
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadun jo nyt, että edes sanoin mitään noista tulevista. Sitä joutuu aina outoon valoon ja kyylättäväksi tai vittuilun kohteeksi. 😅
Jasu☝️ Väkijoukot. Mulla ei ole ollut hinkua muutamaan vuoteen. Suomessa on aika vähän ja harvakseltaan joukkoja, ja kokoontumisiin on varauduttu hyvin. Katoilla on tarkkailijoita, kulkureiteillä betoniporsaita, viranomaiset kuvaavat kaiken. Iskujen ennaltaehkäisy on mahdollista.
Mutta silti.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon sanonu eläväni jo monetta kertaa ja näkeväni kaiken jo uudestaan ja uudestaan. Niin new age kahjoksi sitten leimataan. Ei passaa puhua julki kaikkea. Ei ainakaan suoraan, vähän maalaillen ja ojo ihmetellen muitten mukana. Sulautuu silleen...
JasuJaa minä en gubbe piilottele enää uskomuksiani, mutta jos tuolta näyttää kuin sulla, niin kyseessä on ihan vaan himmeä vintti, eikä mikään transformaatio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa minä en gubbe piilottele enää uskomuksiani, mutta jos tuolta näyttää kuin sulla, niin kyseessä on ihan vaan himmeä vintti, eikä mikään transformaatio
Love n light love n light
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☝️ Väkijoukot. Mulla ei ole ollut hinkua muutamaan vuoteen. Suomessa on aika vähän ja harvakseltaan joukkoja, ja kokoontumisiin on varauduttu hyvin. Katoilla on tarkkailijoita, kulkureiteillä betoniporsaita, viranomaiset kuvaavat kaiken. Iskujen ennaltaehkäisy on mahdollista.
Mutta silti.
xLinerVäkijoukot kuten junat, laivat, julkinen liikenne, yleisötapahtumat. Mitä mainioin yllätyshyökkäys, sitten kun hybridivaikuttaminen ei enää riitä. Ei Suomi sinisilmäisyyttään vahdi kuin poliitikkoja. Siviilit on aina vaaravyöhykkeellä.
Ja ne mihin kolahtaa, kun kolahtaa.
Ups, vahinko. Niin kun se matkustaja lentokoneenkin pudotus. Vahingossa kävi kyllä kyllä. Venäjä on terroristi siinä missä radikaalit aavikon ihmeetkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkijoukot kuten junat, laivat, julkinen liikenne, yleisötapahtumat. Mitä mainioin yllätyshyökkäys, sitten kun hybridivaikuttaminen ei enää riitä. Ei Suomi sinisilmäisyyttään vahdi kuin poliitikkoja. Siviilit on aina vaaravyöhykkeellä.
Ja ne mihin kolahtaa, kun kolahtaa.
Ups, vahinko. Niin kun se matkustaja lentokoneenkin pudotus. Vahingossa kävi kyllä kyllä. Venäjä on terroristi siinä missä radikaalit aavikon ihmeetkin.
JasuNekin runnoo omia aatteitaan läpi, vaikka väkisin. Vähän kun nyt feministitkin, senkin uhalla että ikonit tippuu ja joutuu paskan kohteeksi, masentuu, alkoholisoituu jne.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekin runnoo omia aatteitaan läpi, vaikka väkisin. Vähän kun nyt feministitkin, senkin uhalla että ikonit tippuu ja joutuu paskan kohteeksi, masentuu, alkoholisoituu jne.
JasuOon aina sanonu, että uskonnot ja niihin rinnastettavat aatteet eräänlaiset ideologiset uskonnot on vaarallisia, kun niissä ei lasketa uhrien määrää, eikä välitetä. Tärkeintä on kun mä haluun, kun mä tuun ja näytän teille. Kun se sitten tippuu tulee uusia uhrautujia. Uskonnosta kyse ismeissä aina.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aina sanonu, että uskonnot ja niihin rinnastettavat aatteet eräänlaiset ideologiset uskonnot on vaarallisia, kun niissä ei lasketa uhrien määrää, eikä välitetä. Tärkeintä on kun mä haluun, kun mä tuun ja näytän teille. Kun se sitten tippuu tulee uusia uhrautujia. Uskonnosta kyse ismeissä aina.
JasuUlkomaalaiset ei ole turvassa edes rave juhlissa, jos joku muistaa. Vaaleta naista kuljetettiin kuin trofia lavalla tapettuna.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009908382.html
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaiset ei ole turvassa edes rave juhlissa, jos joku muistaa. Vaaleta naista kuljetettiin kuin trofia lavalla tapettuna.
JasuSiis se Shani Louk. Tollee käy kun joku ei paljon piittaa sun hauskasta.
https://www.newsweek.com/shani-louk-still-alive-mother-reveals-1833453
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaiset ei ole turvassa edes rave juhlissa, jos joku muistaa. Vaaleta naista kuljetettiin kuin trofia lavalla tapettuna.
JasuTajuton mutta silloin puhuttiin kuolleen. Nyt onkin kuollut.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa minä en gubbe piilottele enää uskomuksiani, mutta jos tuolta näyttää kuin sulla, niin kyseessä on ihan vaan himmeä vintti, eikä mikään transformaatio
Juu, minun vinttiä saa ihan vapaasti pitää pimeenä. En minä kärsi siitä, joku muu kärsii kun ei mua kuuntele. Muttei se uutta ole, ettei kuunnella. Pikemminkin juuri sitä mitä hölmöiltä voi odottaakin.
Jasu
- Anonyymi
Venäjän kannalta sota on mennyt ja on menossa haluttuun suuntaan, se ei tarvitse mitään tuollaista. Yleensä järjettömiä tekee heikompi osapuoli, joka haluaa eskaloida sodat myös muiden maiden alueelle.
Drone isku ydinvoimalaan, se tuntuu jo lähtökohtaisesti provokatiiviselta teolta jonka tekijä pelkää rauhaa? Tuhon olisi saanut aikaan voimakkaalla 300-500 kg räjähdepanoksella joka on ohjuksissa. Kilon latauksella ei säteilyä saa aikaan.
Ilmeisesti tekijällä ei ollut taskussaan 500 kg ohjusta, ja joutui käyttämään halppoisdronea omiin tarkoituksiinsa.- Anonyymi
Yym, Venäjän menestykseen tulee mutka. Mutta joo. Sota on pian lakipisteessään.
Jasu
- Anonyymi
moom ,oyrm bpo yory'' kpyeom metpm oj,odtrm uöö'ytudyerledetildeodte kp rmmsöts---
- Anonyymi
Höpöhöpö.
- Anonyymi
kpli åaomakaosimo pole4om kpli vostpm tuttä kjpli moom mstpm maosiåseerei tappoi melkein kun ulkona kuin vishhlinen hui
- Anonyymi
Aloittaja on junttipelle ja Ukrainan Suomen vihaaja.
- Anonyymi
Tuota tarkoittanet:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/25ca6f77-7597-4eba-ad24-25dc6767a014
xLiner- Anonyymi
Venäjällä osaavat itse nuo temput.
Euroopan tulisi nyt pitää yhtä ja varustautua sotilaallisesti vahvaksi. Ja todella kiireesti.
Kaikki temput ovat sallittuja, joista ei jää kiinni. Paitsi nekin ovat sallittuja, joista kuuluukin jäädä kiinni. Ja tietysti vain "omille". Hyväksyn tässä sotatilanteessa kovat keinot Euroopaltakin. Harmi kun ollaan niin munattomia.
Jos vastapuoli käyttää sotatoimiksi laskettavia keinoja, silloin ollaan sodassa.
Stubb sentään ymmärtää julistaa, ettei Putleriin voi luottaa, ei sopimusasioissaeikä missään. Mutta ei voi Trumppiinkaan. Noilla kahdella on ihan omat narsistipsykopaattidiktaattori -sopimuksensa menossa. Muista viis. Trumppi on itseään älykkääksi luuleva vajukki, Putler ilmeisesti oikeasti älykäs. Tässä voi käydä helkatin huonosti. Noiden kanssa ei voi neuvotella eikä tehdä sopimuksia. Voidaan vain pelata aikaa. Ollaan neuvottelevinamme. Toivotaan että muutosta tulee toisesta suunnasta jossain kohtaa.
xLiner
- Anonyymi
Ilmeisesti Koalan sabotaasi epäonnistui. Vaikka räjähteli, ei saatu ympäristökatastrofia aikaiseksi. Eikä syyllistä. Vielä.
Venäläiset ovat kovia ryssimään 😉
xLiner - Anonyymi
Itämerellä tapahtuneet attentaatit ovat sellaisen tahon tekemiä joka haluaisi katkaista myös öljykuljetukset Itämerellä.
Kaasuputkethan jo räjäytettiin www. group by Ukrein.
Lopputulos on se mitä haettiinkin, Eurooppa ostaa tuplasti kalliimpaa nestemäistä kaasua Yhdysvalloista.
Miten tuo perusenergian kallistuminen sitten vaikuttaa alueen kilpailukykyyn, työllisyyteen, se jää nähtäväksi.
Mitä hyötyä Venäjälle olisi öljykuljetusten katkaisemisesta?
AV- Anonyymi
Mainilan laukaukset.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainilan laukaukset.
xLinerOli lavastettu tekosyy hyökätä. Mitä siitä gubbe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli lavastettu tekosyy hyökätä. Mitä siitä gubbe?
No mutta skaalatkaa toki metaforaa soutaa soutaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta skaalatkaa toki metaforaa soutaa soutaa
Kasper jesper ja joonatan kardemumman yössä laulu kolmesta rosvosta miten se meni
- Anonyymi
Venäjä kykenee kaikkeen hulluuteen ja vielä enempään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574