Mulle parisuhde ja puoliso on se ykkönen joka menee kaiken edelle. Enkä tarkoita sitä ettei mulla oo omia juttuja,on toki.
Mulla on omia ystäviä,oma työ,omat harrastukset,omia haaveita ja unelmia joiden vuoksi uurastan.
Mutta kaikkein tärkein mulle on se parisuhde ja puoliso.
Tuollainen näkökulma luo omat haasteensa parisuhteeseen sillä otain kaikessa huomioon sen puolison. En osaa käyttäytyä muulla tavoin,ehkä pitäisi opetella ulos tällaisesta ja oppia olemaan itsekkäämpi.
Mulla on omat menoni. Käyn kavereiden kanssa eri paikoissa mutta ilmoitan etukäteen asiasta puolisolleni ja mihin oon menossa. En esim osaa lähteä kotoa noin vain ilmoittamatta mitään,noh tietenkin ruokakauppaan jos siellä menee alle puolituntia mutta jos meen shoppailee ja tiedän että menee parisen tuntia niin ilmoitan siittä. Sanomattakin selvää että kerron jos suunnittelen päivän reissua siis jo suunnitteluvaiheessa.
Voin tuon takia olla toiselle kuormittava joka ei halua tietää niin tarkkaan missä meen ja mihin.
Ja kyse nyt tilanteessa jossa asutaan yhdessä.
Oon liian vaativa
12
255
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan on täydellisen normaalia käytöstä!
- Anonyymi
Samaa tulin kommentoimaan, että kuulostaa ihan tavalliselta, toisen huomioonottavalta käytökseltä.
- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt mikä tuossa on osalle niin kovin vaikeaa. Siis siinä, että esimerkiksi ilmoittaa mihin on menossa ja suurinpiirtein kauanko aikoo viipyä. Minulle on itsestäänselvää, että noin toimitaan ja se on jo lapsuudenkodissani opetettu. Se on ihan jo turvallisuuskysymyskin, jos ei mitään muuta syytä keksi, että tiedetään mistä alkaa etsiä ja koska huolestua. Jääkö osalle teinikapina vanhempia vastaan päälle, vai mikä tässä on vaikeaa?
- Anonyymi
Se ettei puolisoni ainakaan käyttäydy noin vaan minä. Ehkä oon vaan j8tenkin rikki mennyt tässä narsistisessa suhteessa ja syyllistän turhaan itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ettei puolisoni ainakaan käyttäydy noin vaan minä. Ehkä oon vaan j8tenkin rikki mennyt tässä narsistisessa suhteessa ja syyllistän turhaan itseäni.
Jos sinä olet aloittaja, niin eihän kysymykseni silloin ollut lainkaan sinun kaltaisillesi suunnattu. Se on suunnattu heille, jotka jostain syystä käyttäytyvät toisin. Ja kyllä, syyllistät täysin turhaan itseäsi. Sinä käyttäydyt normaalisti.
- Anonyymi
Tjaa , jos joku minulle noin tekisi niin en kyllä tuosta ongelmaa lähtisi tekemään, kaikki ok. Ei oikein tekeminen väärin ole ja jos tommoisesta syyllistetään niin se syyllistäjä on hakoteilla
- Anonyymi
Ei ukkos kyllä tiennyt missä olet 😄 vai oliko äkkilähtö, kun sänkykin petaamatta ja hieman lämmin vielä?
- Anonyymi
Ei hu ita semmoset
- Anonyymi
No si sulla ei ainakaan oo lasta tai lapsia jos parisuhde menee kaiken edelle silti pitää uteliaisuudesta kysyä että ymmärrätkö mitä tuo edes tarkoittaa kun toisen kaiken edelle
- Anonyymi
Ymmärrän. Se tarkoittaa että kun teen elämääni viitoittavua valintoja otan niissä aina huomioon parisuhteeni ja punnitsen mikä on paras ratkaisu parisuhteemme kannalta.
- Anonyymi
Joo jäi mullekin vähän epäselväksi, ja jätitkö jotain kertomatta
- Anonyymi
Paljon jää kertomatta. Parisuhde menee kaiken edelle niin että otan kaikissa valinnoissani parisuhteen huomioon. No ei tietenkään semmosissa valinnoissa että syönkö lakritsia vai salmiakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002195Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2182114Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011203
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611131- 1171060
- 60954