Yhteiskunta
Maahanmuutto
Maahanmuuttajat ovat huomattavan yliedustettuina tuoreessa raiskaustilastossa Suomessa
Anonyymi-ap
2025-02-15 08:02:03
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011024046.html
Tämä uusin raiskaustilasto on karua katsottavaa, sillä siinä maahanmuuttajien Suomessa tekemät raiskausmäärät näyttää olevan rajusti vain kasvaneet viime vuoden aikana edelliseen vuoteen verrattuna ja maahanmuuttajat ovat huomattavan yliedustettuina noissa tilastoissa.
PS. 134 saa äänestää
Tämä uusin raiskaustilasto on karua katsottavaa
13
318
Vastaukset
- Anonyymi
Se seikka sivuutetaan kuten Venäjä suurena ydinase sota mahtina. Yksinkertainen ajattelutapa on erittäin vaarallista.
- Anonyymi
kivaa suomelle vihervassarit?
- Anonyymi
pingopango kongo
- Anonyymi
Nuo luvut on tiedetty jo vuosikymmeniä.
Mutta, on hyvä, että niitä aika ajoin julkaistaan uudelleen.
" ei mitään uutta, itärintamalta ".
Sama sirkus jatkuu jatkuu ja.....
Mitään ei ole opittu. Kiitos siitä suomen eduskuntien, päättäjien kautta aikojen. Kiitos.- Anonyymi
Korjaan tuohon kohtaan: " Kiitos siitä suomen eduskuntien ".
Kansanedustajien. Kiitos.
- Anonyymi
Nuo raiskaustilastot olisivat vieläkin karumpia, jos kantasuomalaiset naiset eivät jo olisi rajoittaneet oikeuttaan vapaaseen liikkumiseen rajusti.
Suomessa priorisoidaan islamistimiesten oikeudet ja rajoitetaan kantasuomalaisten naisten ja lapsien oikeuksia. Miksi kukaan ei puhu kantasuomalaisten syrjinnästä?- Anonyymi
Joo, en mäkään liiku samaan aikaan kuin nämä yön timot. Töistä kotiin ja ovet lukkoon ja aamulla äkkiä pihan läpi autoon ja töihin. Ei jaksa sitä huutelua ja keskarin näyttelyä jokapäivä.
- Anonyymi
Kiitos Merkel Cdu ja Saksa !
Hän aikoinaan toivotti tervetulleeksi kaikki mutujat .- Anonyymi
Koskahan tämä Merkel on ollut päättämässä Suomen asioista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kun suomi on ollut eu ssa. Mehän kuulumme nykyään saksanpojan pankeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin-kyllä se ansiolista on suomessa Juha Sipilällä ja suomen keskustalla
googlaa= juha sipilä maahanmuutto suomi24
- Anonyymi
timo soini sanoo?
juha sipilä sanoo? - Anonyymi
Juha sipilä
Suomen kes kusta
2015
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758