Pahoittelut jos tein niin.
Ei ollut tarkoitus keskeyttää mitään
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat
- Anonyymi
En oikeastaan itsekään tiedä, lähinnä omia tulkintoja kai täällä ja sitä, että jos tunnistaisi minut ja kokisi sen ei toivottuna kai. Jotain tuon suuntaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan itsekään tiedä, lähinnä omia tulkintoja kai täällä ja sitä, että jos tunnistaisi minut ja kokisi sen ei toivottuna kai. Jotain tuon suuntaista.
No mua ei haittaisi jos joku tunnistaisi mut
ja sanois jotain. Mut ei ainakaan muhun liity koska en ole keskustellut täällä viime päivinä enäå pahemmin. Tänään en ollenkaan. Vaikka kovin on tuttuja juttuja pitkin poikin siellä täällä et vois jopa luulla että oon ollut tyyliin 24/7 tääl. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mua ei haittaisi jos joku tunnistaisi mut
ja sanois jotain. Mut ei ainakaan muhun liity koska en ole keskustellut täällä viime päivinä enäå pahemmin. Tänään en ollenkaan. Vaikka kovin on tuttuja juttuja pitkin poikin siellä täällä et vois jopa luulla että oon ollut tyyliin 24/7 tääl.Niin, kaikesta voi luulla kaikenlaista. En luullut sellaista kenestäkään. Heräsin kesken unien ja avasin palstan, kun en heti saanut unen päästä kiinni. Mietin vain yhtä tilannetta, mutta ei siitä enempää.
Ajatusten virtaa vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaikesta voi luulla kaikenlaista. En luullut sellaista kenestäkään. Heräsin kesken unien ja avasin palstan, kun en heti saanut unen päästä kiinni. Mietin vain yhtä tilannetta, mutta ei siitä enempää.
Ajatusten virtaa vain.No ei siinä mitään.
Etpä tietenkään kerro mitään enempiä tai kerro keistä kyse joten ei mun sitten tarvii täällä enää ollakaan. Enää koskaan, missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei siinä mitään.
Etpä tietenkään kerro mitään enempiä tai kerro keistä kyse joten ei mun sitten tarvii täällä enää ollakaan. Enää koskaan, missään.Älä nyt. Mistä voisin tietää, kuka olet. Miksi sanot noin :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei siinä mitään.
Etpä tietenkään kerro mitään enempiä tai kerro keistä kyse joten ei mun sitten tarvii täällä enää ollakaan. Enää koskaan, missään.Lisään vielä, että tämä on niin vaikea paikka… kyllä kaipaan erästä ja haluan sen selvittää, en minä sillä sanonut. Olen epävarma vain siitä, että aiheutan jotain harmia sinulle tai jollekin. Ymmärrätkö Huokaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että tämä on niin vaikea paikka… kyllä kaipaan erästä ja haluan sen selvittää, en minä sillä sanonut. Olen epävarma vain siitä, että aiheutan jotain harmia sinulle tai jollekin. Ymmärrätkö Huokaus.
No ainakaan mulle ei voi mitään harmia aiheuttaa eikä enää sotkea tai rikkoa yhtikäs mitään. Ei palstalla eikä irl ei missään oo enää sotkettavaa tai muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt. Mistä voisin tietää, kuka olet. Miksi sanot noin :(
Kävitkö toisessa sanomassa ettei edes kiinnosta tietää mistä joku puhuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886