Hei! Miehelläni on naispuolinen ystävä, joka hankaloittaa suhdettamme omalta osin. Mieheni on sanonut, että nainen on vain kaveri hänelle, mutta paljon on liikkunut huhuja, että mies olisi pettänyt minua kyseisen naisen kanssa hänen ollessa töissä samassa paikassa naisen kanssa. Minä olen sanonut, että heidän ystävyys haittaa minua kyllä ja että en pidä ajatuksesta, kun mieheni juttelee enemmän tälle ystävälleen, kun minulle. Tämä nainen ei pidä minusta ollenkaan! Olenko vain vainoharhainen, pitäisikö minun vain hyväksyä tämä heidän ystävyys vai?
Mieheni naispuolinen ystävä
25
456
Vastaukset
- Anonyymi
En hyväksyisi. Luota intuitioon.
- Anonyymi
Samoin ajattelen, miehesi (ap) voi olla peluri? Pahimmillaan voinut haukkua sinua hänelle, näin saa häneltä lohtua ym. Sääli ja toisen ymmärtäminen voi olla naiselle syötettyä, minkä takia tuntee sinua kohtaa nega tunteita? Isäni oli sellainen eron jälkeen, naiset joita tapaili, ihmetteli miten äitini voi jättää noin hyvän miehen syyttä? Isälläni oli narsistisia piirteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajattelen, miehesi (ap) voi olla peluri? Pahimmillaan voinut haukkua sinua hänelle, näin saa häneltä lohtua ym. Sääli ja toisen ymmärtäminen voi olla naiselle syötettyä, minkä takia tuntee sinua kohtaa nega tunteita? Isäni oli sellainen eron jälkeen, naiset joita tapaili, ihmetteli miten äitini voi jättää noin hyvän miehen syyttä? Isälläni oli narsistisia piirteitä.
Ihminen joka ei ole asunut vähintään vuotta samankaton alla ihmisen kanssa josta puhuu ei voi tietää millainen toinen oikeasti on toki oppii nopeasti kun on noin kolmenkuukauden ajan tekemisissä 24/7 ni tietää mikä toisessa käy hermoille ja miksi edes haluaa yrittää sietää siinä kohti sanoisin että parisuhde on kuollut kun kasvetaan yhdessä erisuuntiin ja sekin on hyvä muistaa että jopa parisuuhteessakin joutuu toisinaan tekemään uhrauksia jotka eivät kenties ole itselle mieleisiä mutta ei pitäs olla mitenkään uutta jos ette ole tajunnu ni niitä ihan samoja uhrauksia tehdään jopa töissä
- Anonyymi
Ei välttämättä tarvitse hyväksyä riippuu kuinka kykenevä osaava olet itse keskustelemaan miehesi kanssa mutta lähtökohtaisesti jos huhu pettämisestä pitää paikkansa sinuna lähtisin suhteesta kävelemään mies ei arvosta sinua yhtään kun on pettänyt sinua edellytyksenä toki arvostuksellekin on että toisen tuntee kuinka voi arvostaa sellaista mitä ei tunne
- Anonyymi
On muakin syytetty siitä että juttelen muiden naisten kotona ollu si taas minkäänlaista aitoa keskusteluyhteyttä noissakin monesti syyttäjä on se osapuoli joka ei itse osaa keskustella toisinaan taas miehillä menee halu mihinkään yhteiseen kun on kerran pillua saanu tai miten kelläkin
- Anonyymi
Äijä panee teitä molempia.
Kumpikin uskoo valheet, mitä ukko teille syöttää.
Todellisuudessa se retku ei uskalla tehdä päätöstä ja te molemmat naiset pelkäätte yhtä paljon jätetyksi tulemista, ettekä pysty tekemään asialle mitään.
Se nainen mikään ystävä ole.
Nussivat minkä ehtivät.
Usko pois, minä tiedän ja olen mies.- Anonyymi
Ja toimit itse samoin.
- Anonyymi
Kyllä eri sukupuolen edustajat voivat olla ystäviä keskenään mutta jossain vaiheessa huhuja kannattaa selvitellä.
Pelurin meiningiltä kuulostaa jos tuo 'toinen' ei sinusta pidä.- Anonyymi
Kasvotusten ja takaraivon puolella taitaa olla eri puheet joilla saa naiset pysymään lestissään.
- Anonyymi
Siis miehesi juttelee enemmän tän naikkosen kanssa kuin sun ja tää samainen ei pidä sinusta. Mitä teet tuollaisella ukolla.Normaalisti varattu mies ei pidä naispuolisia läheisiä 'kaverisuhteita' yllä jos kerran seurustelee.Niin ja mitäpä siippasi olisi mieltä jos sulla olis joku mies ihan vaan frendi,ei varmaan hyväksyisi.
- Anonyymi
Vanhat ihmiset,lopettakaa toi teineily!höpöä ja valetta koko satu!Taiatte olla niitä miehiä,joille kelpaa vain miehet seksikumppaneiks!
- Anonyymi
Mistä tiedät että tämä nainen ei pidä sinusta lainkaan?
- Anonyymi
Varma paneskele sitä toista.
- Anonyymi
Otta itselle uusi ja rehellinen mies.
- Anonyymi
Onko miehesi kantasuomalainen vai monikulttuurinen ihme? Jotenkin paistaa naisen tyhmyys tässäkin läpi.
- Anonyymi
Varma on vielä hyvänäköinen 8-10 pallin mies kuka kyllästynyt oman naisen sitten käy vieraissa.
- Anonyymi
Minulla oli myös joskus 14 vuotta sitten Suomalainen nainen kuka hyppi yhdestä suhteesta toisen ja petti minua . Välilä jopa tuli uuden miehen kanssa meidän luokse yöksi sitten haukkui minua kusipääksi harmi kun nainen ei vaan osannut katsoa peliä. Hän hyppi suhteesta toisen ainakin 5 kertaa 10 vuoden sisällä. Itse olen sen jälkeen 14 vuotta ollut sinkku ja jopa onnellinen enkä es halua ketään.
- Anonyymi
Minun kaveri on myös hyvännäköinen mies ja suhteessa ollut 5 vuotta aina kun on kylillä niin on kattomassa uusia naisia vaikka oman nainen kotona.
- Anonyymi
Ottaa ulkomaalainen mies jos haluat tosirakkautta ja ihmistä kuka huoli sinusta Suomalainen mies pettää aina kun tule madollisuus.
- Anonyymi
Miten olisi jos järjästäisitte tämän naisen kanssa miehellesi unohtumattoman yön. Se lujittaisi suhdettanne kun osittaisit ettet ole mustasukkainen.
- Anonyymi
On olemassa monenlaisia keinoja selvittää, onko mustasukkaisuuteen aihetta vai ei. Jotkut keinot ovat hyviä ja jotkut tavalla tai toisella huonoja.
- Anonyymi
Kyllä parisuhteeseen kuuluu pettämistä jos suhde on kestänyt 3-5 vuotta mies kyllästy saman pesän ja myös nainen saman munan jos ei kestä sitä niin silloin on parasta pysyä sinkkuna.
- Anonyymi
Palkka erikoisetsivä kuka paljasta pettäjä pariskuntia.
- Anonyymi
Siinä tulee mustasukaisuutta kummaltakin naistaholta. Omistamisehalu kunon kova
- Anonyymi
oi ihana 🥰 ystävällisiä naisia ei ihan jkapaikasta löydy 😔 on niin ikävä 😥 kaipaan haliystävää 🤗 en jaksa elää 💔🥀🎗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2932548Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482491- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1181350
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741069
- 691050
- 701000