En ole nähnyt juuri kenenkään puhuvan tästä. Mun terapeutti opetti mulle kyseisen termin. Turvallinen kosketus tarkoittaa lämpimältä tuntuvaa kosketusta. Turvalliseen kohtaamiseen kuuluu 'ei' sanan kunnioittaminen. Kosketusten tulisi tuntua miellyttävältä, eikä aiheuttaa negatiivisia tunteita. Jos olet jo suhteessa etkä halua heti erota aloittakaa hitaasti. Katso helpottaako vilunväreet, vai joudutko harkitsemaan lähtemistä. Tahdon ehdottomasti painottaa ettei mitään suhdetta voida pakottaa, mikäli suhteen yksi tärkeimmistä elementeistä eli kosketuksesta aiheutuu henkisiä haavaumia.
Turvallisesta kosketuksesta
Anonyymi-ap
1
143
Vastaukset
- Anonyymi
Arvaan, että terapeuttisi opetti sinulle myös "kehojen turvallisen kosketuksen sisäpuolelta".
Kuinka turvallista onkaan antaa terapeuttinsa työntyä sisäänsä, ihan vain että opit, millainen "turvallinen kosketus" voi parhaimmillaan olla.... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2932519Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä472481- 1221686
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1181350
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301215PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741059
- 661027
- 701000