Tuli vastaan Tik Tokissa tämmönen "Zepala - Lähetkö landelle" kappale. Tosi tarttuva raita ja sopii juuri hyvin mökkimaisemiin. Ihmetyttää vaan, kun samalla "artistilla" on muitakin kappaleita ja kaikki eri äänillä. Onko nuo oikeita biisejä vai tekoälyllä tehtyjä? Onko kellään kokemusta tekoälyn kanssa tehdystä musiikista?
Tik Tokissa soi tää "Zepala - lähetkö landelle" kappale jota kaikki nyt kuuntelee
32
510
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvähän se oli. Kuulosti oikeelta
- Anonyymi
Kaikki käyttää tekoälyä nykyään
- Anonyymi
Suno
- Anonyymi
Riffusion tai udio
- Anonyymi
Mä kokeilin sunoa ihan hauskaa.
- Anonyymi
Kaveri tekee Sunolla. Ihan hyvä biisi on.
- Anonyymi
Ihan mahtava landebiisi. Lisää tämmösiä ❤️❤️
- Anonyymi
Vaikuttaa tekoälyltä
- Anonyymi
Samaa mieltä, vaikka hyvä olikin
- Anonyymi
Kaikki haukkuu tekoälyä, mutta silti käyttää sitä. Tervetuloa nykypäivään!!!
- Anonyymi
Tykkäsin
- Anonyymi
Mä itseasiassa käytin tätä biisiä yhdessä mun tiktok-videossa, kun tykkäsin paljon tästä kappaleesta. Sopi hyvin taustalle soimaan, kun kuvasin mökkimaisemaa ❤️
- Anonyymi
👍🏻👌
- Anonyymi
❤️❤️🤩
- Anonyymi
Tykkäsin 👌❤️
- Anonyymi
Sopii landelle kuin nyrkki naamaan!
- Anonyymi
😅😅😅
- Anonyymi
Hyvähän se oli ja ne muutkin kappaleet 👍🏻
- Anonyymi
Tekoälyn vois mun mielestä tuhota kokonaan
- Anonyymi
Hyvä biisi
- Anonyymi
Menee jatkoon!!!
- Anonyymi
Kaikkea sitä nykyään näkee. Maailma on muuttunut paljon. Arvostan myös kyllä perinteistä musiikintekoa.
- Anonyymi
Mikä biisi?
- Anonyymi
Zepala -lähetkö landelle. Ylhäällähän se lukee 🤦
- Anonyymi
Hyvä biisi
- Anonyymi
Ihana biisi. Sanat on ❤️
- Anonyymi
Hyvä kappale 💪🏻
- Anonyymi
Ihan mahtava kappale!!!!!!!! Suosittelen!!!
- Anonyymi
Kyllä mökkibiisit toimii aina! 💪🏻
- Anonyymi
Kyllä!!! Jatkoon ja helposti 💪🏻
- Anonyymi
Mä en vaan tajuu miten noi tehdään.
- Anonyymi
Tykkäsin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****735021- 1323497
- 982295
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e191894Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2281713Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851507Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251387A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem261357- 371307
- 141249