Moi! Haluaisimme muuttaa yhteen poikaystäväni kanssa! Olemme seurustelleet 8 kuukautta ja olleet kihloissa 2 kuukautta. Poikaystäväni haluaisi että muuta asumaan hänen ja hänen vanhempiensa kanssa saman katon alle vaikean rahatilanteen takia. Olen 26 ja hän on 28 vuotias. Omat vanhempani eivät hyväksy kihlausta ja eivät ymmärrä miksi haluan muuttaa poikaystäväni luokse asumaan. Isäni vain huutaa ja haukkuu minua tai pitää minulle mykkäkoulua asiasta. Äitini yrittää kokoajan etten muuttaisi pois kotoa jotta he voisivat valvoa kokoajan tekemisiniä ja määrätä mitä minun pitäisi tehdä ja mitä ei saa tehdä missään nimessä. Mitä teen asian kanssa?
Yhteenmuutto
2
268
Vastaukset
- Anonyymi
Moi.Minä etsin tosissani kunnon miestä!Oon itse seikkailunhaluinen,tykkään eläimistä ja aidoista ihmisistä!Inhoon pettäjiä,kaksnaamasia.Asun Helsingissä ja olen valmis elämään oikean miehenkanssa,joka on vain munkaa..olen vaalea,pippurinen,iloinen,eläinrakas!olen 44-vuotta ja etsin itselleni kypsää miestä..ota rohkeasti yhteyttä!Et varmasti pety.😃🤩🤗💯👍👱♀️
- Anonyymi
Ehkä väliaikaisesti voisitte asua kaikki saman katon alla. Pidemmällä tähtäimellä se liian usein tuottaa ongelmia. ja teistä tulee entinen poika-/tyttoystävä.
Miksi ette asuisi kumpikin kotonaan , säästäisitte omaa asuntoanne varten ja kun tarvittava summa on kasassa, sitten hakisitte yhteisen oman asunnon?
Ottakaa kumpikin toinen tyopaikka ja säästäkää menoissanne ( ei pikaruokia, ei kahvila visiittejä , ei mitään ylimääräistä mitä ei aivan pakosta tarvitse).
Tuo on miten aikuiset, joita te olette olleet jo useamman vuoden, toimivat, rikkomatta välejään kummankaa osapuolen omiin vanhempiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719