Onko Olemattomuus suuri vain pieni asia?

Anonyymi-ap

Olemattomuutta on kahdenlaista, havaittua olemattomuutta ja koskaan havaitsematonta. Voidaan sanoa, että tavallisessa Ihmisen huoneessani ei ole nyt esim. konkreettisesti Koko Galaksia, mutta jos sanon päinvastoin - että on - se on valhe ja olematonta tietoa vielä meille. Jeesus näytti silti mulle senkin Huoneen, missä noin on. Galaksi vaihtoi pimeässä paikassa asentojaan, ja Jeesus oli sitä hiukan suurempanakin sne vieressä mittalemassa. Olettaisin silti, että massaton Galaksi melkein, pelkkä näkykopio, mutta en tuhoa Jeesuksen uskoa siitä, että ei välttättämättä ollut.
Jos joku sanoo, että Jumalaa ei ole olemassa, hänen on täytynyt tutkia tärkeimmät Jumaluusmäärtelmät ja todeta, että Isää ja Poikaa ei ole olemassa vaikka HEILLEKIN PYHÄ HENKI on Jumala. Pyhä Henki ei tee eriarvoistuksia, mutta jos Ateisti todella vammautuu järjen osalta Hän saa siksi vapaammin ajatella jotakin muuta. Hän sanoo, että Poika on yhtä iso kuin Isänsä, siksikään kumpaakaan ei pidä palvoa, vaikka silloin ei ole mielestään ole itse ollut Rakas Poika Isälleen, vaan isänsä kiusaama orja vain. Binäärisesti on totta, että Isä-bitti on yhtä suuri kuin Poika-bitti, mutta Isälle on SILTI pistetty 000-111 binääreissä voitu pistää tuo isoin paikka => 100. Sitä asiaa ei ateistinkaan kannata kieltää - koska se on totta - tai Häneltä jää ymmärtämättä montakin tärkeää asiaa - jopa tieteestä, tässä tapauksessa matemattikasta. Eikö kaikkikin silti vain tämänkin esityksen avulla voi ymmärtää, MIKSI ISÄ(Jumala) on suurempi kuin Poika(Enkeli)? Ja veli yhtä suuri kuin siskonsa?!

4

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumpi on tavoitellumpaa: PÄÄSY TAIVAASEEN vaiko IKUINEN ELÄMÄ? Sama asia? EI. Saatana Ilmestyskirja 12 ; n mukaan pudotettiin Taivaasta. Se legendaarinen miesenkeli, joka sen teki oli "Yli-Enkeli Mikael" ja HÄNEN enkelinssä, niitäkin on paljon. Eli myös Mikael sai useinkin olla "Isä". Ei aina - eikä kaikille, siksi vain Ylienkeli. Mitä kuitenkin esim. Akilles teki rinnallaan, sitä on vaikea kertoa, koska olen itse tavannut muutamankin vuotta vanhemman Mikan ja nimeni on Aki. Jeesus ei hyväksynyt että kaimansa olisivat Messiaita. Itse hyväksyn helpommin, että KAIKKI Akit ovat samassa nimi-sieluentiteetissä olla esim. Akilles.

• Ilemattomuudesta kannattaa lukea Fredugisus Toursilaisen tieteellinen paperi De nihilo et tenebris. Paperissa Fredugisus päätyy siihen, että olemattomuus ja varjot ovat todellisia. Varsinkin varjoista hän toteaa niiden olevan ihan fysikaalisia entiteettejä kuten Egyptin vitsauksen paksu varjo, jota hölmöläisetkin kantoivat tuvastaan ulos eräässä sadussa.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fridugisus

Fredugisuksen paperi englanninkielisenä:

https://pvspade.com/Logic/docs/fridugis.pdf

• Anonyymi

No nyt meni aika levottomaksi...

• Anonyymi

oletko ajatellut keskustella lääkärisi kanssa aiheesta 🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1610
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      755
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      696
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    Aihe