Olen välinehuoltaja Tampereen yliopistollisessa sairaalassa. En tiedä juuri mitään niin masentavaa kuin työni. Minulla on täysin terveys mennyt tässä työssä. Niin fyysinen kuin psyykkinen terveys ja nukun surkeasti. Jatkuvaa yöheräilyä. Aamuvuoroon herään klo 5, iltavuoro on klo 13.45-21.45 asti ja välivuoro on klo 11-19. Työ on jatkuvaa nostelua, jalkojen päällä oloa, selän kiertoliikkeitä, käsillä näpertelyä. Kun otat kuumia välineitä pesutelineestä, ne polttavat hanskojen läpi. Koko ajan kamala kiire saada tavaraa eteenpäin. Likaisella puolella on erilaisia tauteja esim. hiv, hepatiitti yms. Palkka on työn raskauteen nähden 2300 euroa. Ihan orjan palkka. Olen ihan täysin kyllästynyt koko hommaan!
Välinehuoltajan työ, ihan kamalaa
Anonyymi-ap
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän meistä jokainen huokaise helpotuksesta pe klo 15.
töiden päätyttyä.
Kotona työttömänä oleskelijat kärsivät henkisistä ongelmista ja rahapulasta. - Anonyymi
Olisiko muualla työpaikka, jossa ei ole noin kovat työajan vaihtelut, niin unirytmi ei häriinny? Ks. myös lämpösuojakäsineitä netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119128
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265798- 584783
- 964726
- 683747
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743433- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502782- 432671