Seurustelin mieheni kanssa yhdeksän kuukautta ja alku oli ihanaa, mutta syksystä asti meillä on ollut paljon haasteita. Miehellä on lapsia, mutta minulla ei ja minun on ollut hankala sopeutua heidän perhe-elämäänsä. Miehellä on lasten yksinhuoltajuus, joten lapset ovat hänellä koko ajan eikä meillä ollut paljon kahdenkeskistä aikaa. Tämä alkoi häiritä minua enenevässä määrin loppuajasta. Lisäksi seksin kanssa oli alusta lähtien ongelmia, en saanut mieheltä sitä mitä seksiltä toivoin. Monesti hänen kanssaan otin asian esille ja esitin omia toiveita. Tästä seurasi miehelle erektio-ongelmia eikä hän halunnut/pystynyt toteuttamaan toiveitani sängyssä. Seksistä alkoi tulla loppuajasta tylsää, kun kaikki meni aina saman kaavan mukaan.
Mies on muuten kiltti, huomaavainen, otti minut huomioon mutta en saanut häneltä tarpeeksi hellyyttä. Tätäkin häneltä aina pyysin, mutta hän oli sängyssäkin mieluummin puhelin kädessä kuin olisi pitänyt minua hyvänä.
Lisäksi meillä oli haasteita keskustelujenkin suhteen. Mies olisi halunnut, että olisin puheliaampi. Yritin tsempata tässä, mutta ei hän minunkaan mielestä kovin aktiivinen aina keskustelujen suhteen ollut vaan odotti, että minä tekisin aloitteen. Ja avoimuus puuttui täysin, menneisyydestä ja menneistä ei saanut keskustella emmekä muutenkaan jakaneet mitään syvempiä tunteita. Mies ei kertaakaan sanonut minulle tykkäävänsä. Minä sanoin monestikin vielä loppuajastakin ja kun kysyin, tykkääkö hän, niin ei vastannut mitään. Kyselin myös, onko hän onnellinen minun kanssa. En saanut tähänkään vastausta. Miehen kommentti oli vaan, että hän ei riitä ja minulla on kovat vaatimukset parisuhteelle. Tässä vaiheessa kun olisi ehkä pitänyt jo niitä rakkauden tunteitakin olla kummallakin toista kohtaan.
Mietin, luovutinko liian aikaisin ja teinkö virheen. Hyviä miehiä ei kuitenkaan hirveästi ole tarjolla.
Teinkö oikein lopettaessani suhteen
2
534
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun luovutit nyt..olisi pahentunut vaan.etsikö sinusta äitiä lapsilleen
- Anonyymi
"hän oli sängyssäkin mieluummin puhelin kädessä kuin olisi pitänyt minua hyvänä"
"menneistä ei saanut keskustella emmekä muutenkaan jakaneet mitään syvempiä tunteita. Mies ei kertaakaan sanonut minulle tykkäävänsä."
No mitä miettimistä siinä nyt on. Miettisit sitä etät minkä ihmeen takia olet tuollaisen miehen kanssa ylipäätään missään tekemisissä. Joku vika sinulla on päässäsi selvästi. Tai ehkä on niin ettei ulkonäkösi riitä mihinkään muuhun. Jospa voisit tehdä ulkonäköremontin ja koittaa parantaa itseäsi kaikin tavoin. Sitten vasta lähdet ottamaan uutta miestä.
Kai tämä nyt joku vitsi taas vaan on, mutta pelataan nyt mukana että saadaan tänne edes jotain juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192391
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561894- 1781533
- 821513
- 231510
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3151472Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011081Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä651054Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341015- 349894