Seurustelin mieheni kanssa yhdeksän kuukautta ja alku oli ihanaa, mutta syksystä asti meillä on ollut paljon haasteita. Miehellä on lapsia, mutta minulla ei ja minun on ollut hankala sopeutua heidän perhe-elämäänsä. Miehellä on lasten yksinhuoltajuus, joten lapset ovat hänellä koko ajan eikä meillä ollut paljon kahdenkeskistä aikaa. Tämä alkoi häiritä minua enenevässä määrin loppuajasta. Lisäksi seksin kanssa oli alusta lähtien ongelmia, en saanut mieheltä sitä mitä seksiltä toivoin. Monesti hänen kanssaan otin asian esille ja esitin omia toiveita. Tästä seurasi miehelle erektio-ongelmia eikä hän halunnut/pystynyt toteuttamaan toiveitani sängyssä. Seksistä alkoi tulla loppuajasta tylsää, kun kaikki meni aina saman kaavan mukaan.
Mies on muuten kiltti, huomaavainen, otti minut huomioon mutta en saanut häneltä tarpeeksi hellyyttä. Tätäkin häneltä aina pyysin, mutta hän oli sängyssäkin mieluummin puhelin kädessä kuin olisi pitänyt minua hyvänä.
Lisäksi meillä oli haasteita keskustelujenkin suhteen. Mies olisi halunnut, että olisin puheliaampi. Yritin tsempata tässä, mutta ei hän minunkaan mielestä kovin aktiivinen aina keskustelujen suhteen ollut vaan odotti, että minä tekisin aloitteen. Ja avoimuus puuttui täysin, menneisyydestä ja menneistä ei saanut keskustella emmekä muutenkaan jakaneet mitään syvempiä tunteita. Mies ei kertaakaan sanonut minulle tykkäävänsä. Minä sanoin monestikin vielä loppuajastakin ja kun kysyin, tykkääkö hän, niin ei vastannut mitään. Kyselin myös, onko hän onnellinen minun kanssa. En saanut tähänkään vastausta. Miehen kommentti oli vaan, että hän ei riitä ja minulla on kovat vaatimukset parisuhteelle. Tässä vaiheessa kun olisi ehkä pitänyt jo niitä rakkauden tunteitakin olla kummallakin toista kohtaan.
Mietin, luovutinko liian aikaisin ja teinkö virheen. Hyviä miehiä ei kuitenkaan hirveästi ole tarjolla.
Teinkö oikein lopettaessani suhteen
Anonyymi-ap
1
252
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun luovutit nyt..olisi pahentunut vaan.etsikö sinusta äitiä lapsilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424746- 612520
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691718Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601703Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531196Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681111
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2711102