ab king pro

kingis

moi! onks kukaan ostanu tv shopista ab king pro- vatsalihas laitetta??? kannattaako ostaa... toimiiko?

8

5855

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qqqqqrb

      TÄMÄ EI TODELLAKAAN TOIMI TV:SSÄ MAINOSTETAAN 3MINUUTTIA PÄIVÄSSÄ RIITTÄÄ HY VÄ KUN JAKSAA 2MIN

    • Ellos-fani :D

      Älä vaan osta ostosTV:stä, koska siinä se maksaa noin 160€, kun saat elloksesta samanlaisen alle 60€.. Ja kyllä sillä jaksaa, koska itse oon 13 ja jaksan sillä viiskin minuuttii..

      • Laihtua haluaN!

        Eli näitä AB King Pro laitteita saa kaupoistakin ostettua ja halvemmalla kuin OstosTV:n hintaan?!

        Auttaako tuo Ab King Pro hyvinkin?
        Olen pitkään ajatellut tuota Ab King Pron ostoa mutta ei rahaa kehtaisi tuhlata niin paljoa kun ei tiedä sen vaikutusta!!!


      • hermopeikko
        Laihtua haluaN! kirjoitti:

        Eli näitä AB King Pro laitteita saa kaupoistakin ostettua ja halvemmalla kuin OstosTV:n hintaan?!

        Auttaako tuo Ab King Pro hyvinkin?
        Olen pitkään ajatellut tuota Ab King Pron ostoa mutta ei rahaa kehtaisi tuhlata niin paljoa kun ei tiedä sen vaikutusta!!!

        totanii joo...mä oon ite miettiny tätä asiaa ja sain frendil kokeilla milt se tuntuu. Se rupes polttaa jo parin vedon jälkee, mut mä täs mietiskelen, ett jos semmosen ny ostaa, ni kehittyyk se "six-pack" nopeesti!? koska tv:ssä sitä mainostetaa aika paljon.
        mulla o viel tapan vetää aamul joku semmonen 300-500 vatsaa jossai 25min sisäl, ja mietin ett jos tota käyttää vaa sen 3-9min päiväs ni sen pitäis riittäää.

        jeesatkaa vähä täs!


      • charkki

        Mäki oon 13 vuotias tyttö ja aatellu tota samaa laitetta mut hinta vaa vituttaa!! mikä sen samanlaisen laitteen nimi on ellokses?? Oot sä tyttö vai poika? Ja mite sun vanhemmat suhtautu ku halusit ostaa jonku kuntolaitteen ku oon joskus puol vuotta sitte sanonu siit iskälle ja se vaa sano et alat vaa liikkuu enemmä ja ei kantsi uskoo mihinkää tvshopin tuotteisii... Paitsi voisin saada sen äidiltä jos se vaa ois alle 100 ..


    • justeris

      Model No.: FT-B103
      Product Origin: China
      Payment Terms: T/T
      Minimum Order: 1 x 20' FCL
      Delivery Lead Time: 10 days
      AB King Pro

      Detailed Product Description
      Features:
      1) Seat material: PVC
      2) Exercise your abdomen, simultaneously strengthen your thigh, arm and back

      Outer packing:
      Carton dimensions: 118 x 43 x 23cm
      N. W.: 14kg
      G. W.: 15kg

      Conveyance:
      Qty/20' FCL: 238pcs
      Qty/40' FCL: 496pcs
      Qty/40' HQ: 558pcs



      Contact Information Company Name: Yongkang Fri-Trust Industry and Trade Co., Ltd.
      Contact Person: Jason

    • justeris

      Test af fitnessdimser fra TV-shop



      I jagten på den nemme løsning, er der mange der lader sig friste af TV-shops gyldne løfter. Reklamerne viser glade smukke menensker, der ved hjælp af diverse apparater opnår den perfekte krop tilsyneladende uden særlig anstrengelse.

      Hvis man er vant til seriøs træning, er den første indskydelse naturligvis at række tunge og råbe fup, men som alt andet skal TV-shops produkter også have en fair vurdering. For nylig havde jeg mulighed for at teste 9 forskellige fitness-produkter fra TV-shop, da Ekstrabladet havde inviteret mig ind til at give en faglig vurdering af disse. Nedenfor følger dommen over produkterne.

      Dims Dom
      Ab King Pro


      Elendig mavemaskine, hvor det mest sandsynlige resultat vil være rygproblemer. Den er konstrueret på en grundlæggende forkert måde, således at det primært er hoftebøjerne der bliver trænet, samtidigt med at man tvinges til at holde et svaj i lænderyggen. Et eksempel på, hvordan man kan tage en en nem og sikker øvelse (mavebøjninger) og gøre det både dyrt, besværligt og farligt.

      Bundlinie: Skulle forbydes.

      • please

        voisiko joku kääntää tuon varoitustekstin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe