Onko tämä teistä pettämistä

Anonyymi-ap

Kerronta tässä tilanteeni.
Olemme olleet uskollisesti naimisissa 30 vuotta. Nyt tilanne on se että vaimoni ei enää halua läheisyyttä eikä seksiä (sitä ei ole ollut 7 vuoteen). Erota en todellakaan halua, koska muuten meillä menee oikein hyvin. Minulla taas halut olisivat tallella. Olen pohtinut, että paras ratkaisu olisi, jos saisin läheisyyttä ja seksiä muualla ja muuten jatkaisimme, niin kuin nytkin. Tosin minä mieleltäni pirteämpänä, koska kyllähän tämä puutteesaolo alkaa masentamaan ja heijastuu katkeruutena.
Mitä mieltä olette ajatuksistani ja onko muilla vastaavia kokemuksia. Samoin mistä olette löytäneet tähän sopivan naisystävän, jolla mahdollisesti olisi sama tilanne.
M55

8

796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä voi kysyä, että jos toista ei haluta ja toista haluttaa, niin miksi haluavan pitäisi "kärsiä" siitä, että toinen ei halua. Olin naimisissa vajaa 20 vuotta toisen elämänrakkauden kanssa ja viimeset vuodet meillä oli seksiä ehkä 1-2 kertaa kuussa, vaikka itse olisin halunnut enemmän ja vaikka vaan saanut hoidella vaimolle orkun ilman vastapalveluksia. Kyseessä ei ollut se, että ite olisin saanut piparia, vaan ennemmin vaimon tyydyttäminen, josta ite sain nautintoa. Harvoin hän siihenkään suostui, vaikka nautti muuten meidän seksistä paljon. Kyllä se alkaa pidemmän päälle syömään, kun on rakas vierellä, mutta juuri mitään lämpöä ei saa vastineeksi. Meillä oli kyllä halaamisia ja kosketuksia melkein loppuun asti, mutta kyllä se miestä söi. Suhteen lopussa ainakin kielsi olleensa vieraissa, mutta hieman epäilen sitä.

• Anonyymi

No minun miestä ei kiinnosta,en tiedä käykö vieraissa.Aattelin sit et antaa äijän olla.katotaan koska alkaa kiinnostaan vai pakkaanko tavarat.

• Anonyymi

Toimikaa heti voi kaduttaa kymmenen vuoden kuluttua,kokemusta on.

• Anonyymi

Miksi et halua erota sisko-velisuhteesta? Seksi on tärkeä osa PARIsuhdetta!! Terveisin nainen 52v

• Anonyymi

Tuo aloitus ei ole vain totuuden hyväksymistä. Kyllä me yli 50v ikäiset miehet tiedämme miten elämä muuttuu ja asiat sen myötä. Olen myös ymmärtänyt, että naisilla vaihdevuosien jälkeen saattaa tulla uusi aktiviinen kausi.

• Anonyymi

Yhtään mikään ei palauta naisen libidoa menopaussin (keskimäärin 51v iässä) jälkeen, ja käytännössä jo sitä siitä lähtien kun vaihdevuodet alkaa (keskimäärin 45v iässä). Aktiivista on silloin enää miesviha ja sättiminen.

Yhteen päätetään mennä seksuaalisen himon ajamana, kun kotiseksi päättyy, putoaa tuolta päätökseltä pohja pois. Se seikka että miesväkeä on hölmötetty femakkojen toimesta uskomaan, jo lähes 200 vuoden, että wanhusnainen olisi seksuaalinen vielä vaihdevuosien aikana ja sen jälkeen, ei muuta realiteettia mitenkään, paremman naisen kanssa peuhaamisessa siinä tilanteessa ei ole yhtään mitään väärää. Mutta, vaimosi tulee kuvittelemaan että kyseessä olisi "uskottomuus" ja tulee tekemään kaiken tuhotaksesi sinut vähintään taloudellisesti tai järjestää lisäksi sinulle metoo syytteellä pitkän linnareissun, jos edes ehdotat em. ratkaisua, tai jos otat salaisesti rinnallesi paremman naisen ja vaimosi saa siitä tietää.

• Kannattaisiko lähteä selvittelemään ensimmäisenä, että mistä puolison haluttomuus johtuu? Naisilla halujen herääminen vaatii paljon muutakin kuin läpsäisyn takapuolelle. Kehottaisin ihan teidän parisuhteenne parhaaksi istumaan alas ja keskustelemaan siitä, että mikä on tähän tilanteeseen johtanut. Jos saat puolisosi puhumaan, mikä mättää, saattaa sieltä paljastua yllättäviä asioita. Siitä on sitten hyvä jatkaa entistä antoisamapaan seksielämään, jos kummallakin osapuolella on halu tehdä töitä sen eteen.

• Anonyymi

Minulla sinkkunaisella on ollut 7vuotta suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Pientä korvausta vastaan siis hän saa lempeä,mutta hänen toiveestaan myös minä nautin. Näin hänen avioliitto pysyy pystyssä,tosin kulissina. Eikä hänen vaimo tiedä minusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4417
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      378
      1162
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1012
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      883
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe