Onko tämä teistä pettämistä

Anonyymi-ap

Kerronta tässä tilanteeni.
Olemme olleet uskollisesti naimisissa 30 vuotta. Nyt tilanne on se että vaimoni ei enää halua läheisyyttä eikä seksiä (sitä ei ole ollut 7 vuoteen). Erota en todellakaan halua, koska muuten meillä menee oikein hyvin. Minulla taas halut olisivat tallella. Olen pohtinut, että paras ratkaisu olisi, jos saisin läheisyyttä ja seksiä muualla ja muuten jatkaisimme, niin kuin nytkin. Tosin minä mieleltäni pirteämpänä, koska kyllähän tämä puutteesaolo alkaa masentamaan ja heijastuu katkeruutena.
Mitä mieltä olette ajatuksistani ja onko muilla vastaavia kokemuksia. Samoin mistä olette löytäneet tähän sopivan naisystävän, jolla mahdollisesti olisi sama tilanne.
M55

26

1257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä voi kysyä, että jos toista ei haluta ja toista haluttaa, niin miksi haluavan pitäisi "kärsiä" siitä, että toinen ei halua. Olin naimisissa vajaa 20 vuotta toisen elämänrakkauden kanssa ja viimeset vuodet meillä oli seksiä ehkä 1-2 kertaa kuussa, vaikka itse olisin halunnut enemmän ja vaikka vaan saanut hoidella vaimolle orkun ilman vastapalveluksia. Kyseessä ei ollut se, että ite olisin saanut piparia, vaan ennemmin vaimon tyydyttäminen, josta ite sain nautintoa. Harvoin hän siihenkään suostui, vaikka nautti muuten meidän seksistä paljon. Kyllä se alkaa pidemmän päälle syömään, kun on rakas vierellä, mutta juuri mitään lämpöä ei saa vastineeksi. Meillä oli kyllä halaamisia ja kosketuksia melkein loppuun asti, mutta kyllä se miestä söi. Suhteen lopussa ainakin kielsi olleensa vieraissa, mutta hieman epäilen sitä.

• Anonyymi

No minun miestä ei kiinnosta,en tiedä käykö vieraissa.Aattelin sit et antaa äijän olla.katotaan koska alkaa kiinnostaan vai pakkaanko tavarat.

• Anonyymi

Toimikaa heti voi kaduttaa kymmenen vuoden kuluttua,kokemusta on.

• Anonyymi

Miksi et halua erota sisko-velisuhteesta? Seksi on tärkeä osa PARIsuhdetta!! Terveisin nainen 52v

• Anonyymi

Parisuhde on muutakin kuin seksiä..siis toisille.Ei suhdetta tarvitse lopettaa siksi ,että yksi osa uupuu tai sitä on vähän. Riippuu osallisista mikä on tärkeintä.Sinulle se on seksi, minulle ei.

• Anonyymi

Tuo aloitus ei ole vain totuuden hyväksymistä. Kyllä me yli 50v ikäiset miehet tiedämme miten elämä muuttuu ja asiat sen myötä. Olen myös ymmärtänyt, että naisilla vaihdevuosien jälkeen saattaa tulla uusi aktiviinen kausi.

• Anonyymi

Yhtään mikään ei palauta naisen libidoa menopaussin (keskimäärin 51v iässä) jälkeen, ja käytännössä jo sitä siitä lähtien kun vaihdevuodet alkaa (keskimäärin 45v iässä). Aktiivista on silloin enää miesviha ja sättiminen.

Yhteen päätetään mennä seksuaalisen himon ajamana, kun kotiseksi päättyy, putoaa tuolta päätökseltä pohja pois. Se seikka että miesväkeä on hölmötetty femakkojen toimesta uskomaan, jo lähes 200 vuoden, että wanhusnainen olisi seksuaalinen vielä vaihdevuosien aikana ja sen jälkeen, ei muuta realiteettia mitenkään, paremman naisen kanssa peuhaamisessa siinä tilanteessa ei ole yhtään mitään väärää. Mutta, vaimosi tulee kuvittelemaan että kyseessä olisi "uskottomuus" ja tulee tekemään kaiken tuhotaksesi sinut vähintään taloudellisesti tai järjestää lisäksi sinulle metoo syytteellä pitkän linnareissun, jos edes ehdotat em. ratkaisua, tai jos otat salaisesti rinnallesi paremman naisen ja vaimosi saa siitä tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtään mikään ei palauta naisen libidoa menopaussin (keskimäärin 51v iässä) jälkeen, ja käytännössä jo sitä siitä lähtien kun vaihdevuodet alkaa (keskimäärin 45v iässä). Aktiivista on silloin enää miesviha ja sättiminen.

Yhteen päätetään mennä seksuaalisen himon ajamana, kun kotiseksi päättyy, putoaa tuolta päätökseltä pohja pois. Se seikka että miesväkeä on hölmötetty femakkojen toimesta uskomaan, jo lähes 200 vuoden, että wanhusnainen olisi seksuaalinen vielä vaihdevuosien aikana ja sen jälkeen, ei muuta realiteettia mitenkään, paremman naisen kanssa peuhaamisessa siinä tilanteessa ei ole yhtään mitään väärää. Mutta, vaimosi tulee kuvittelemaan että kyseessä olisi "uskottomuus" ja tulee tekemään kaiken tuhotaksesi sinut vähintään taloudellisesti tai järjestää lisäksi sinulle metoo syytteellä pitkän linnareissun, jos edes ehdotat em. ratkaisua, tai jos otat salaisesti rinnallesi paremman naisen ja vaimosi saa siitä tietää.

🥱🥱🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei kyllä ole totta. Itse olen 50 v nainen ja seksi maistuu paremmin kuin koskaan ennen.

• Kannattaisiko lähteä selvittelemään ensimmäisenä, että mistä puolison haluttomuus johtuu? Naisilla halujen herääminen vaatii paljon muutakin kuin läpsäisyn takapuolelle. Kehottaisin ihan teidän parisuhteenne parhaaksi istumaan alas ja keskustelemaan siitä, että mikä on tähän tilanteeseen johtanut. Jos saat puolisosi puhumaan, mikä mättää, saattaa sieltä paljastua yllättäviä asioita. Siitä on sitten hyvä jatkaa entistä antoisamapaan seksielämään, jos kummallakin osapuolella on halu tehdä töitä sen eteen.

• Anonyymi

Minulla sinkkunaisella on ollut 7vuotta suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Pientä korvausta vastaan siis hän saa lempeä,mutta hänen toiveestaan myös minä nautin. Näin hänen avioliitto pysyy pystyssä,tosin kulissina. Eikä hänen vaimo tiedä minusta.

• Anonyymi

Sehän nyt on täysin yhdentekevää miten kukaam meistä tuon näkee. Oleellista on se onko se vaimosi mielestä pettämistä.

• Anonyymi

oisko naisella vaihdevuodet?

• Anonyymi

Mitä se teille kuuluu toisten intiimi.iasiat,hävetähän te ette osaa,kiusaatte vain toisia!Kyllä asian osaiset pariskunnat itse tietää asiansa!Eihän tätä valehtelua ole kestänyt ku muutama kymmenen vuota!Haluat vaan val.iiseen pöytään,mut ei onnista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se teille kuuluu toisten intiimi.iasiat,hävetähän te ette osaa,kiusaatte vain toisia!Kyllä asian osaiset pariskunnat itse tietää asiansa!Eihän tätä valehtelua ole kestänyt ku muutama kymmenen vuota!Haluat vaan val.iiseen pöytään,mut ei onnista!

Liero olet äijä! Naapurit kantsii jättää rauhaan niiltä osin!

• Anonyymi

Kankaspuut ja muut harrastukset niistä kai saa tyydytyksen. Mä nain yhtä työpaikan siivoojaa 20vuotta.nyt alkaa laantua mut avioliitto pelastui multa kummaltakin ja ei todella puutetta ollut.

• Anonyymi

Herkku chat

• Anonyymi

On pettämistä jos toinen luottaa ettet petä. Rikot oettämällä toisen luottamuksen eli petät eri asia jos sovitte yhdessä että voit käydä vieraissa.

• Kun mennään yhteen, mies luottaa siihen että vaimo/nainen ei ala pihtaamaan. Ja jos kuitenkin vaimo/nainen alkaa pihtaamaan niin silloin vaimo/nainen pettää.

• Anonyymi
        Palstasetä kirjoitti:

Kun mennään yhteen, mies luottaa siihen että vaimo/nainen ei ala pihtaamaan. Ja jos kuitenkin vaimo/nainen alkaa pihtaamaan niin silloin vaimo/nainen pettää.

Kaksi väärää ei tee yhtä oikeaa. Nuo kun yritetään selitellä tilannetta hyväksyttäväksi, ovat aina huvittavia sepustuksia. Jos se vaimo kerta pettää pihtaamalla, niin suosittelen eroa. Se on tuota menoa joka tapauksessa edessä.

• Anonyymi
        Palstasetä kirjoitti:

Kun mennään yhteen, mies luottaa siihen että vaimo/nainen ei ala pihtaamaan. Ja jos kuitenkin vaimo/nainen alkaa pihtaamaan niin silloin vaimo/nainen pettää.

Tuosta voi keskustella naisen kanssa ja sopia säännöistä,kysyä sopiiko käydä vieraissa koska en saa kotona seksiä.
        Selän takana toimiminen tai salaa toimiminen särkee luottamuksen.

• Anonyymi

Ehkä on suvaittavaa jos sulla on pokkaa puhua asiasta vaimosi kanssa ja tämä suostuu siihen muutoin ei ja onko ongelma se ettet ole vaimoasi saanut tulemaan pitkään aikaan ennen kuin seksi edes loppui olisiko syytä keskustelka asiasta ja oletko varma ettei vaimosi ole käynyt vieraissa jo kuluneen seitsemän vuotta ei ole ihan niin yksiseleittisiä nuokaan asiat jos ei ole uskallusta kommunikointiin parisuhteessa

• Anonyymi

Ei voi taas todeta muuta, kuin että nosta kissa pöydälle ja puhu asiasta vaimosi kanssa. Siinä on eron riski, mutta niin on pettämisessäkin. Ja kyllä, tuo kuvaamasi on pettämistä. Jos pettäminen on vaimollesi ok, niin kyllä se hyväksyy muiden paneskelun luvankin kanssa..jos hän taas ei hyväksy, niin et sinä silloin pysty millään selityksellä sitä hänelle hyväksi puhumaan, kun jäät kiinni

• Anonyymi

Ota ero ja hommaa seksirobotti, niin ei tarvitse enää kuunnella kotkotusta, sanelua jne.

• Anonyymi

Pettäminen ei tule mieleeni vaikka 50- nainen oon, ollut 8v miehen kanssa joka on alkuun antanut ymmärtää että meillä on haluja yhtä paljon mutta äkkiä muuttui että hän ei antanut tai keksi tekosyitä jo vuodessa että muuttui että oli vuodessa tai parissa vain suonut minulle vaikka tiesi että minulla ollut ja edelleen tarpeet/halut. Oon kauan sit kysellyt mistä johtuu onko joku muu ym. Suututaan, ja sanonut lähe meneen ja/tai vaihdetaan puheenaihe siihen malliin että en enää jaksa puhua mutta edelleen halut on, onko siis pihtaamiseensa pettämistä ellei kokoajan jo toisen kanssa salaten minulta? En tee mitään kunnes tiedän että on pettänyt.
      Kämppätoveruuteen kyllästynyt ( onneksi on harrastuksia mutta en pysty hymyillä rentoutua hänen seurassaan )

• Anonyymi

Kannattaa ihan oikeasti harkita eroa, jos niinkin tärkeä osa kun seksi ei parisuhteessa suju, siitä se minun ja exäni liiton alamäki alkoi, kunnes totesimme että olemme enään vain kavereita, tässä vaiheessa eropaperit sisään, nyt kummallakin on uusi puoliso ja olemme edelleen kaverita!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      128
      7837
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      41
      4481
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      43
      4028
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      412
      2093
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      78
      1777
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1498
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1497
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      198
      1294
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1158
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1127
    Aihe