Olin 14v kun siskoni meni synnytys laitokselle ja minä vahtimaan heidän kahta aiempaa lasta 3v ja 6v
Asuin heillä ja lauantaina lämmitettiin sauna.
Kävin 3 vuotiaan kanssa saunassa ensin ja sen jälkeen 6 vuotiaan kanssa.
Ollessani saunassa 6 vuotiaan kanssa niin siskoni mies tuli myös saunaan.
Hän oli humalassa ja katseli minua avoimesti.
Sain lopulta lapset nukkumaan ja menin vierashuoneeseen lukemaan ja makoilemaan.
Siskoni mies tuli kohta perässä juttelemaan mutta kohta alkoi silittelemään ja kyselemään, olinko jo ollut poikien kanssa?
Kerroin etten ole ollut sillain.
Mies meni pois mutta tuli uudelleen ja raiskasi minut.
En tiennyt kenelle voisin tästä kertoa.
Lopulta kerroin äidilleni, sain tietää että olin käsittänyt jotain väärin eikä tuota saa kertoa siskolleni kun olisi koko suvun häpeä.
Pättivät lakaista asian maton alle suvun maineen takia.
Olen nyt jo antanut siskonmiehelle anteeksi asian.
Tästä on yli 16 vuotta aikaa ja olemme panneet 2 kertaa viime vuoden aikana.
Olin siskollani lapsenvahtina
Anonyymi-ap
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424363
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222485Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk972039Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3961690Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1871538- 371505
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263341496Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä321467- 2501335
- 861287