Miten erota

Anonyymi-ap

Mies ei halua eroa, itse olen ollut jo vuosia liitossa yksinäinen enkä halua enää edes yrittää, lapsia on ja tilanne siksikin hankala, mulla ei ole mahdollisuutta ostaa hänen osuuttaan talostamme.
Hän tuntuu haluavan vain jatkaa tässä tilanteessa vaikka mitään tunteita tms läheisyyttä ei ole ollut yli vuoteen. Mitä tekisitte?

4

603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko miehesi ostaa osuutesi tai myytte talon jos ei sopiminen lasten tapaamisesta onnistu ilman soskuja ni siinä kohti asiastahan voi tehdä erittäinkin hankalan ja lopputuloksena että saa edes tapaamisoikeuden voi vaatia jopa sen rikosrekisterin nähtäväksi

• Anonyymi

Mä en tiedä mitään pahempaa kuin olla yhdessä(yksin!) Ja yksinäinen siksi on ehkä parempi että olen sinkku

• Anonyymi

Kuulostaa vaikealta tilanteelta. Olen itse sinkku, joten en oikein osaa sanoa, mitä tehdä tuollaisessa tilanteessa. Mutta ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin erota, vaikka se vaikeaa onkin. Itse ainakin eroaisin, jos olisin tuollaisessa tilanteessa. Ja kannattaa pyytää apua sossu tyypeiltä tuohon tilanteeseen tai joltain muulta ammattilaiselta. Mutta ikävä tilanne. Tsemppiä sulle! Kyllä ne asiat järjestyy jotenkin. Aina. Löydät vielä jonkun paremman. Ansaitset vaan parasta.

• Anonyymi

Et sinä siihen eroamiseen miehesi lupaa tartte, menet nettiin , tai käräjäoiketeen ja eroat hänestä.
      Tölli myyntiin ja velkojen jälkeen rahat puoliksi , lasten asiat sovitte, tai jos ette pysty sopimaan niin lastenvalvojalle siellä hoidetaan lasten asiat ja elatusmaksut kuntoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2513
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1388
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1202
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      923
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      34
      785
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      781
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe