Miten erota

Anonyymi-ap

Mies ei halua eroa, itse olen ollut jo vuosia liitossa yksinäinen enkä halua enää edes yrittää, lapsia on ja tilanne siksikin hankala, mulla ei ole mahdollisuutta ostaa hänen osuuttaan talostamme.
Hän tuntuu haluavan vain jatkaa tässä tilanteessa vaikka mitään tunteita tms läheisyyttä ei ole ollut yli vuoteen. Mitä tekisitte?

4

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko miehesi ostaa osuutesi tai myytte talon jos ei sopiminen lasten tapaamisesta onnistu ilman soskuja ni siinä kohti asiastahan voi tehdä erittäinkin hankalan ja lopputuloksena että saa edes tapaamisoikeuden voi vaatia jopa sen rikosrekisterin nähtäväksi

• Anonyymi

Mä en tiedä mitään pahempaa kuin olla yhdessä(yksin!) Ja yksinäinen siksi on ehkä parempi että olen sinkku

• Anonyymi

Kuulostaa vaikealta tilanteelta. Olen itse sinkku, joten en oikein osaa sanoa, mitä tehdä tuollaisessa tilanteessa. Mutta ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin erota, vaikka se vaikeaa onkin. Itse ainakin eroaisin, jos olisin tuollaisessa tilanteessa. Ja kannattaa pyytää apua sossu tyypeiltä tuohon tilanteeseen tai joltain muulta ammattilaiselta. Mutta ikävä tilanne. Tsemppiä sulle! Kyllä ne asiat järjestyy jotenkin. Aina. Löydät vielä jonkun paremman. Ansaitset vaan parasta.

• Anonyymi
      UUSI

Et sinä siihen eroamiseen miehesi lupaa tartte, menet nettiin , tai käräjäoiketeen ja eroat hänestä.
      Tölli myyntiin ja velkojen jälkeen rahat puoliksi , lasten asiat sovitte, tai jos ette pysty sopimaan niin lastenvalvojalle siellä hoidetaan lasten asiat ja elatusmaksut kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4363
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2485
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2039
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      396
      1690
    5. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      187
      1538
    6. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1505
    7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      34
      1496
    8. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      32
      1467
    9. 250
      1335
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe