Tekoäly mullistaa lääkärin vastaanoton. ChatGPT:n tuottamat lasten terveyteen liittyneet ohjeet olivat oikeiden lääkäreiden tarkastamia. Tutkijat kuitenkin yllättyivät havaitessaan, että tekoälyn tuotokset arvioitiin yhtä luotettaviksi kuin oikeiden lääkäreiden laatimat tekstit.Uusi tietokoneohjelma vapauttaa lääkäreiden aikaa näppäimistön nakuttelusta potilaiden kohtaamiseen.Tekoäly voi uudistaa merkittävästi lääketieteellistä diagnostiikkaa.Tekoäly pystyy ymmärtämään ja sisäistämään vaivatta valtavan määrän tietoja lyhyessä ajassa. Se herättelee havaitsemaan riskejä, mitä lääkäri ei itse aina huomaisi. Sitä voidaan hyödyntää virheiden ennaltaehkäisyssä sekä nopeuttamaan ja tekemään sellaista työtä, mikä on rutiininomaista ja johon käytetään paljon aikaa.
Koneen näpyttely vie puolet lääkärin työpäivästä
Anonyymi-ap
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027