Hei T.......

Anonyymi-ap

Tekisi mieli kovasti laittaa sinulle viestiä, ja pyyttää anteeksi.
Tiedät kyllä mistä. Mutta en uskalla, en tiedä Olisko yhteydenotto toivottu....?
Se asia on vaivannut mua monta vuotta....

80

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehelle....

• Anonyymi

Jos on mulle? On asioita joita on vaikea anteeksi antaa, itse olen sellaisen kokenut, enkä usko, että olisin valmis ymmärtämään toista, sillä oli vaikutuksia minuun todella syvästi. Itse monesti ajatellut asioita niin, että mitä olisin itse pahimmillaan valmis tekemään toiselle, jos tilanne eskaloituu pahaksi ja tämä mun kokemus oli potenssiin siitä.

Maksoin tästä kokemuksesta kalliisti, henkisesti, taloudellisestikin ja vain siksi, koska olin liian hyvä uskoinen toisen suhteen. Ymmärrän nykyisin sen, että luonne eroilla on merkitystä ja väärin ymmärtäminen on vain toisen halusta kiinni. Ehkä olen myös katkera kokemastani, vaikka olen sisimmässäni anteeksi antava, huomaan tässäkin kohdanneeni rajallisuuteni :-((

• Anonyymi

Minusta tässä aloituksessa on monta hyvää seikkaa, vaikkei anteeksi saisikaan toiselta? Ensinnäkin vastuunottoa omasta tekemisestä, pahamieli painaa mieltä. On mahdollisesti miettinyt paljon omaa vaikutus mahdollisuutta, jolla voinut olla vaikutusta toisen käytökseen itseään kohtaan?

On ehkä tajunnut senkin, että voinut olla tilanteessa aloitteeelisempi osapuoli uteliaisuutensa kautta? Oppinut tutkailemaan asioita oman käyttäytymisen kautta? Toivon mukaan ei jatkossa mustamaalaa toisia, valehtele ja uhriudu vain syyllistääkseen toista ja näin luo uskottavuutta valheilleen?

Tuntuu toisilla naisilla olevan sokeutta nähdä omien tekojen vaikutuksia toisen käyttäytymiseen? Ylireakoinnit, kärjistämiset asioissa ovat epävakaan ihmisen tapoja toimia, toiset eivät niistä tavoista pääse koskaan irtautumaan, ehkä ap on päässyt? Toivon näin, itsellä on huonoja kokemuksia, kun olin liian hyvä uskoinen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tässä aloituksessa on monta hyvää seikkaa, vaikkei anteeksi saisikaan toiselta? Ensinnäkin vastuunottoa omasta tekemisestä, pahamieli painaa mieltä. On mahdollisesti miettinyt paljon omaa vaikutus mahdollisuutta, jolla voinut olla vaikutusta toisen käytökseen itseään kohtaan?

On ehkä tajunnut senkin, että voinut olla tilanteessa aloitteeelisempi osapuoli uteliaisuutensa kautta? Oppinut tutkailemaan asioita oman käyttäytymisen kautta? Toivon mukaan ei jatkossa mustamaalaa toisia, valehtele ja uhriudu vain syyllistääkseen toista ja näin luo uskottavuutta valheilleen?

Tuntuu toisilla naisilla olevan sokeutta nähdä omien tekojen vaikutuksia toisen käyttäytymiseen? Ylireakoinnit, kärjistämiset asioissa ovat epävakaan ihmisen tapoja toimia, toiset eivät niistä tavoista pääse koskaan irtautumaan, ehkä ap on päässyt? Toivon näin, itsellä on huonoja kokemuksia, kun olin liian hyvä uskoinen?

Kummallista kyselyä, joka ilmeisesti kumpuaa jostain henk.koht. kokemuksistasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä edes kyselyä vaan pelkkää johdattelua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tämäkin 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä edes kyselyä vaan pelkkää johdattelua.

Enempikin sitä toive ajattelua itsellä, että toinen olisi edes vähän järkiintynyt siitä tilanteesta, jota koimme silloin aikoinaan? Väärin ymmärtäminen vaikeuttaa aina todellisen tilanteen ymmärtämistä, en minäkään ymmärtänyt, koska toinen oli liian ylireakoiva asioille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enempikin sitä toive ajattelua itsellä, että toinen olisi edes vähän järkiintynyt siitä tilanteesta, jota koimme silloin aikoinaan? Väärin ymmärtäminen vaikeuttaa aina todellisen tilanteen ymmärtämistä, en minäkään ymmärtänyt, koska toinen oli liian ylireakoiva asioille.

Tämä on tosiaan vaikeaa mulle. Asia painannut monta vuotta.....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tosiaan vaikeaa mulle. Asia painannut monta vuotta.....

Ehkä sun on hyvä työstää sitä vielä, ehkä sen taakse kätkeytyy paljon käsittelemättömiä asioita, jotka vaikeuttaa käsitellä uudempiakin tilanteita? Tämä todistaa vain senkin asian, että kaikki me olemme yksilöitä ja kokemamme asiat jättää jälkiä mielen syvyyksiin. Näkemyserot muokkaa luonnetta, haluaako ymmärtää toista vai ei, silläkin on merkitystä?

Käsittelemättömät asiat omien korvien välissä, vaikeuttaa asioista sopimista ja vaikuttaa siihen, että riitelyt ovat silloin todennäköisempiä? Tasapainon löytäminen itsensä kanssa silloin paljon vaikeampaa? Elämä opettaa ja kantapään kautta oppimalla niihin suhtautuu astetta todentuntuisemmin ja ehkä sisäistää paremmin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sun on hyvä työstää sitä vielä, ehkä sen taakse kätkeytyy paljon käsittelemättömiä asioita, jotka vaikeuttaa käsitellä uudempiakin tilanteita? Tämä todistaa vain senkin asian, että kaikki me olemme yksilöitä ja kokemamme asiat jättää jälkiä mielen syvyyksiin. Näkemyserot muokkaa luonnetta, haluaako ymmärtää toista vai ei, silläkin on merkitystä?

Käsittelemättömät asiat omien korvien välissä, vaikeuttaa asioista sopimista ja vaikuttaa siihen, että riitelyt ovat silloin todennäköisempiä? Tasapainon löytäminen itsensä kanssa silloin paljon vaikeampaa? Elämä opettaa ja kantapään kautta oppimalla niihin suhtautuu astetta todentuntuisemmin ja ehkä sisäistää paremmin?

Vaikea on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea on.

Hyvä muistaa sanontaa, että kaikki hyvä lähtee lopulta itsestä? Itsesi kanssa joudut tulemaan toimeen hyvässä ja pahassa kohdusta hautaan. Siksi hyvä olla itselle armollinen ja ymmärtävä. Reilu ja oikeudenmukainen suhtautuminen asioihin ei ole huono piirre ihmisessä. Periaatteetkaan eivät ole aina huono juttu.

Sellainen täytyy vain itse oivaltaa, mikä itselle on hyvästä. Siihen muut voivat vain yrittää vaikuttaa. Mitä vaikeampia on asiat, joita joutuu läpikäymään, sitä vaikeampia ne on voittaa puolelleen (itsetuntemus/ vastuunkantokyky)? Toivon mukaan sinulla on ystäviä, joihin voi luottaa, ne voi olla sinulle tärkeämpiä kuin uskotkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä muistaa sanontaa, että kaikki hyvä lähtee lopulta itsestä? Itsesi kanssa joudut tulemaan toimeen hyvässä ja pahassa kohdusta hautaan. Siksi hyvä olla itselle armollinen ja ymmärtävä. Reilu ja oikeudenmukainen suhtautuminen asioihin ei ole huono piirre ihmisessä. Periaatteetkaan eivät ole aina huono juttu.

Sellainen täytyy vain itse oivaltaa, mikä itselle on hyvästä. Siihen muut voivat vain yrittää vaikuttaa. Mitä vaikeampia on asiat, joita joutuu läpikäymään, sitä vaikeampia ne on voittaa puolelleen (itsetuntemus/ vastuunkantokyky)? Toivon mukaan sinulla on ystäviä, joihin voi luottaa, ne voi olla sinulle tärkeämpiä kuin uskotkaan.

Tämä asia on semmoinen ettei siitä viitsi tai uskalla ystäville puhua...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä asia on semmoinen ettei siitä viitsi tai uskalla ystäville puhua...

On totta, että vaikeista asioista on vaikeampi puhua, jollei toisella ole samantyyppisiä kokemuksia asioista? Väärintekijällä on enemmän todistettavaa. On asioita, joita on vaikeampi ymmärtää, varsinkin, jollei ole omakohtaisia kokemuksia?

Syyllinen tai syytön, toisinaan syytönkin voi olla uhri. Tilanteita on vaikea ratkoa? Ilman todellisuuspohjaa? Itse kohdannut asioita, mitkä menee yli oman ymmärryksen. Silloin ottaa helposti etäisyyttä toiseen. Luottamuksen voi menettää toiseen ja olen menettänytkin.

Raskaita valheita on vaikea antaa anteeksi. Toisen ymmärtäminen on vaikeampaa, jos toinen on toiminut väärin, syyllistynyt sellaiseen, joka ei ole toisen kokemien arvojen mukainen? Itsekin olen sen kokenut ja anteeksi antanut tiettyyn rajaan asti. Rajallisuuteni olen kohdannut, pettymysten myötä..

• Anonyymi

Kaikki on hyvin. Elämässä sattuu ja tapahtuu. 😎🙏

• Anonyymi

En usko että on kaikki hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että on kaikki hyvin.

Olen pelkkänä korvana, jos haluat kertoa. ❤️‍🩹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pelkkänä korvana, jos haluat kertoa. ❤️‍🩹

Vai niin! Mitä haluat tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin! Mitä haluat tietää?

Haluan kuulla mikä sinua vaivaa. Pohtia sitä ja ymmärtää paremmin. 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö sinä mitä mua vaivaa, kuka olen, jne....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla jäi tosi paha mieli...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla jäi tosi paha mieli...

Ja siitä en voi kertoa sinulle, enkä pyyttää anteeksi teoistani...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö sinä mitä mua vaivaa, kuka olen, jne....

Luulen tietäväni, mutta voin heijastatella omaa kokemaani. Tällä palstalla kun ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen tietäväni, mutta voin heijastatella omaa kokemaani. Tällä palstalla kun ollaan.

Kerro!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä en voi kertoa sinulle, enkä pyyttää anteeksi teoistani...

Pyysit jo, ja anteeksi saat aivan kaiken. ❤️ En sillä, että sinua mistään syyttäisin, vaan siksi koska sua selvästi vaivaa tehdyt, että tekemättömät. Loukkasin itseäni joo, mutta syitä on minussakin. Hävettää oma käytös ja toivon että uskot minua, kun sanon katuvani. 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysit jo, ja anteeksi saat aivan kaiken. ❤️ En sillä, että sinua mistään syyttäisin, vaan siksi koska sua selvästi vaivaa tehdyt, että tekemättömät. Loukkasin itseäni joo, mutta syitä on minussakin. Hävettää oma käytös ja toivon että uskot minua, kun sanon katuvani. 🥺

Mitä sua kaduta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko kertoa?

Herätin tunteita naisessa, mutta jätin hänet yksin.😣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herätin tunteita naisessa, mutta jätin hänet yksin.😣

Se on kyllä aivan totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä aivan totta.

Ja sitä kadun. Myös siksi että tykkäsin tosi kovaa, mutta en nähnyt arvoa edes omille tunteilleni. En puolustanut edes itseäni.💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitä kadun. Myös siksi että tykkäsin tosi kovaa, mutta en nähnyt arvoa edes omille tunteilleni. En puolustanut edes itseäni.💔

Oliko esteitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko kertoa jotain tunnisteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko esteitä?

Hänellä oli, mutta en tuijottanut kuin omaa napaani. Oletin että hän tekisi kaikkensa kun minä vaan vedän kamaa ja vedän händyyn.... nii-in. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä oli, mutta en tuijottanut kuin omaa napaani. Oletin että hän tekisi kaikkensa kun minä vaan vedän kamaa ja vedän händyyn.... nii-in. 😔

Ahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa.

Oliko tunteeni sitten aitoja? Kyllä oli, mutta päihteet teki kaikesta epäinhimillistä, vääristynyttä ja itsekästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on nainen🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jeesus taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jeesus taas

Säälittävää, heikkoutta ja täyttä typeryyttä, myönnän. Siksi pyydänkin anteeksi. Paha olo jäi omasta puolestani 😔🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittävää, heikkoutta ja täyttä typeryyttä, myönnän. Siksi pyydänkin anteeksi. Paha olo jäi omasta puolestani 😔🙏

Typerys... mutta rehellinen typerys 🧙🏻‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan kautta paras pyytää anteeksi voi luoja eikö muuta yhteyttä ole?!

Miehelle tiedoksi en sinua syö jos vaivaa näet yhteyttä ottaa irl

• Anonyymi

Roolin-käännös. Töissä sosiaalihuollossa? Älä jää one-hit-wonderiksi kumminkaan.

• Anonyymi

Valitettavasti et ole etsimäni henkilö...

• Anonyymi

Etsimäni henkilö ei liittyy päihteisiin....

• Anonyymi

Se asia on vaivannut monta vuottaa, ja edelleen vaivaa. Kun voisin olla sinuun yhteydessä, mutta en voi, en saa....

• Anonyymi

Kerrotko jonkun tunnisteen. Alkukirjaimesikin olisi jotain? 🙄

• Anonyymi

A.........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A.........

Hmm... nyt ehkä tajusin! Sä teit mun elämästä paljon paljon parempaa! Älä edes kuvittele että teit mitään pahaa, koska vain sinun takiasi voin paremmin kuin koskaan. ❤️
        Ps. Sulla on valtavan kaunis takapuoli. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm... nyt ehkä tajusin! Sä teit mun elämästä paljon paljon parempaa! Älä edes kuvittele että teit mitään pahaa, koska vain sinun takiasi voin paremmin kuin koskaan. ❤️
        Ps. Sulla on valtavan kaunis takapuoli. 😉

Just joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo.

Olen kiitollinen sinulle. Ei kukaan muu olisi voinut mua auttaa❤️
        Pahoillani olen siitä mitä sanoin lähes ensimmäisenä. En siksi että se ei ollut totta, vaan etten uskaltanut silloin enempää. Harkitsen paljon tapaamistasi.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kiitollinen sinulle. Ei kukaan muu olisi voinut mua auttaa❤️
        Pahoillani olen siitä mitä sanoin lähes ensimmäisenä. En siksi että se ei ollut totta, vaan etten uskaltanut silloin enempää. Harkitsen paljon tapaamistasi.🤔

No kerro lisää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro lisää!

Mitä haluat kuulla? Haluan sua💞

• Anonyymi

Olet nainen kenen kanssa voisin/haluan kokea ensimmäisen kerran. Olet kaunis vaaleahiuksinen nainen, jonka silmiä tykkään katsella niin, että yritin välttää... kun olit melkein päälläni, niin tuntui kuin taivas olisi lähellä.😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen kenen kanssa voisin/haluan kokea ensimmäisen kerran. Olet kaunis vaaleahiuksinen nainen, jonka silmiä tykkään katsella niin, että yritin välttää... kun olit melkein päälläni, niin tuntui kuin taivas olisi lähellä.😍

On sulla hyvä mielenkuvitus😅
        Missä maailmassa eläät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla hyvä mielenkuvitus😅
        Missä maailmassa eläät?

Kauneimmissa maisemissa 🏞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneimmissa maisemissa 🏞

Miksi kiusaat?
        Minä oikeasti kaipaan yhtä ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kiusaat?
        Minä oikeasti kaipaan yhtä ihmistä.

En taida olla etsimäsi 😪
        Anteeksi kun sotkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En taida olla etsimäsi 😪
        Anteeksi kun sotkin.

Saat anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat anteeksi.

Kiitos🥹❤️
        Mä toivon että se mies löytää sut ja olet maailman onnellisin nainen🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos🥹❤️
        Mä toivon että se mies löytää sut ja olet maailman onnellisin nainen🙏

Kiitos kuitenkin.mutta en usko, jää haaveeksi. Liian vaikea tilanne....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kuitenkin.mutta en usko, jää haaveeksi. Liian vaikea tilanne....

Jos ei hän... niin joku muu. Elämä yllättää, usko siihen😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei hän... niin joku muu. Elämä yllättää, usko siihen😎

En enää uskoo mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää uskoo mihinkään.

Oot liian kaunis sanomaan noin. Senkin tähtisilmä🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot liian kaunis sanomaan noin. Senkin tähtisilmä🤩

Miten voin olla kaunis, jos et tiedä edes kuka olen, etkä nähnyt mua koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voin olla kaunis, jos et tiedä edes kuka olen, etkä nähnyt mua koskaan.

Kauneus on sanoissa. Kauneus on ajatuksissa. Kauneus on sydämessä. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneus on sanoissa. Kauneus on ajatuksissa. Kauneus on sydämessä. ❤️

Mutta kyllä on sanottu kauniiksi. Ruskeat silmät, tumma tukka.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä on sanottu kauniiksi. Ruskeat silmät, tumma tukka.....

Tumma ja tulinen. Kuin espanjan kuningatar❤️‍🔥🇪🇸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tumma ja tulinen. Kuin espanjan kuningatar❤️‍🔥🇪🇸

Ei ehkä espanjan 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä espanjan 😀

Bysantin keisarinna!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bysantin keisarinna!

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Venäjän tsaaritar!😦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjän tsaaritar!😦

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Suomi! Suomi! Suomi!🇫🇮👑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi! Suomi! Suomi!🇫🇮👑

Kyllä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä....

Aaaaaw.... 🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaaaaw.... 🤤

Kuka olet, missä asut? Tunnetaanko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka olet, missä asut? Tunnetaanko?

En usko että tunnetaan. 😐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että tunnetaan. 😐

Miksi kirjoittelet minulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoittelet minulle?

Oon sellainen herkkis. Loukattu ja rikottu monta kertaa ilman anteeksi pyyntöä. Niin paljon että en halua olla samanlainen kuin ne, jotka eivät arvosta toista ihmistä. Heti kirjaimeni nähtyä ja loukkaus mainittu niin olen selvittämässä asiaa. Teen niinkuin toivon itselleni tekevän... jos edes pienen hymyn sain huulillesi, niin olen iloinen. Ihanaa päivää sinulle. Ansaitset kultaa🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon sellainen herkkis. Loukattu ja rikottu monta kertaa ilman anteeksi pyyntöä. Niin paljon että en halua olla samanlainen kuin ne, jotka eivät arvosta toista ihmistä. Heti kirjaimeni nähtyä ja loukkaus mainittu niin olen selvittämässä asiaa. Teen niinkuin toivon itselleni tekevän... jos edes pienen hymyn sain huulillesi, niin olen iloinen. Ihanaa päivää sinulle. Ansaitset kultaa🤗

Kyllä sait hymyä huulille. Kiitos sinulle.

• Anonyymi

....

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajalle, liekö sinulla synttärit muutaman päivän sisään? Haluaisin vain varmuuden..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4373
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2495
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2049
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      400
      1706
    5. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      187
      1548
    6. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1505
    7. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      32
      1497
    8. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      34
      1496
    9. 250
      1335
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe