Alastonsuomi

Anonyymi-ap

Kun ruma läski nainen kuori vaatteet niin kommentti kentässä heti löysä remmiset ihan hyvänäköiset 8-10 pallin miehet kehu niin kaunis ja kälä kälä vienti on aika paljon mutta kun ihan normaalipainoinen mies laitta alaston kuvan niin ei tule mitä kommentti eikä mitään. Huomaa kyllä miten naiset on suomessa etusijalla. Ruma nainekin halua 8-10 miehen. Tarkoitus ei ollut ketään loukata kerroin vaan asia.

18

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt mä haluisin tähän vastauksen
      Miksi komea nuorempi isovehkeinen haluaa vanhemman naisen? On valmis jopa naimisiin vaikka nainen on köyhä. On valmis auttamaan joka asiassa. Antaa hyvää seksiä. On rehellinen kokkaa siivoaa käy töissä. Keksikää nyt hyvä juttu tästä?odotan

• Anonyymi

Itse en halusi vanhemman naisen kanssa suhdetta , mutta yhden illan juttuna olisi ehkä kiva testaile vanhempaa naista.

• Anonyymi

Ne rumat miehet haluaa 8-10 naisen vaikka olisivat itse huomattavasti sen alle. Ei kelpaa normaalin näköinen nainen parisuhteeseen vain lystiin.

• Anonyymi

Kyllä se on niin että naiset halua 8-10 miehen vaikka on alle sen keskitaso naisia. Sitten jotkut naiset on vielä niin ylimielisiä luule vähän liikoja itsestä tällaiset on tosi ärsyttäviä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on niin että naiset halua 8-10 miehen vaikka on alle sen keskitaso naisia. Sitten jotkut naiset on vielä niin ylimielisiä luule vähän liikoja itsestä tällaiset on tosi ärsyttäviä :D

Ylimielisellä ihmisellä tarkoitan sitä että keskitaso nainen haukku keskitason miestä rumaksi .Kyseinen nainen on todella ruma sisäisesti. Kun keskitaso nainen on itsevarma niin se on sexikäs ja saa syttymän aika usean miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylimielisellä ihmisellä tarkoitan sitä että keskitaso nainen haukku keskitason miestä rumaksi .Kyseinen nainen on todella ruma sisäisesti. Kun keskitaso nainen on itsevarma niin se on sexikäs ja saa syttymän aika usean miehen.

Eikä ulkokuoresta jää pahemmin mitään jäljelle jos meikit pyyhitään pois :D

• Anonyymi

Olen ollut selibaatissa 8-9 vuotta ja erosin 14 vuotta sitten paskasta suhteesta. Kaikki naiset kuka on yrittänyt en ole suostunut. Jos on pyydetyt kahville olen sanonut , että unohda minut ja pyydä joku paremman näköinen mies kahville. En halua että sie sama paska ikinä toistuisi. Voin ilman sudetta ihan hyvin koska yksi on ihan varma parempi olla kun kehnossa suhteessa missä on pettämistä.

• Anonyymi

Sama hommahan se on Tinderissä ja muualla kun naiset kellistävät toinen toistaan komeampia miehiä sänkyynsä ja haluavat näiden komeiden miesten kanssa sitten parisuhteen. Kovin monet ei sitä parisuhdetta komean miehen kanssa saa, mutta osa saa. Parisuhteet ei vaan kestä kovin pitkään ja naisista tulee yhäreitä.

• Anonyymi

Sinä et onnistu saamaan edes tunnin pituista suhdetta.

• Anonyymi

Harvasta tulee yhäri, enempi niistä tulee patjoja monille. Naiset kartuttavat kokemuksiaan ja elävät toivossa, et jossain vaiheessa nappaa? Harva on onnekas, koska jossain vaiheessa se patjana olokin jättää jälkensä mieleen ja käyttäytymiseen ja haaveet kaatuu ajan saatossa?

• Anonyymi

Hienoa. Naiset rulettaa! Ottaako pattiin ja jos niin saa ottaakki.✌🤷‍♀️

• Anonyymi

Että syö kädestä ja matele👌😄🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että syö kädestä ja matele👌😄🤷‍♀️

Ps. Etkö tajuu miksi olet niin helposti hyväksikäytettävä tai sitten täys turn off. Koska olet nais/pllu riippuvainen. Olet itse tehnyt itsestäsi naisen orjan. Arvot kun on mitä on. Yhyy. 👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Tämä aloitus ja kommentit kyllä näyttävät että sinulle tekisi hyvää oikeasti tutustua naisiin, eikä kuunnella vain niitä ylilaudan satuja toisilta neitsyiltä. Toisaalta jos naiset herättävät noin paljon vihaa, ehkä on vain parempi että hyväksyt selibaattisi, annat kaikkien kukkien kukkia ja keskität energiasi vaikkapa johonkin harrastukseen. Kukaan ei halua katkeraa inceliä.

• Anonyymi

Jo se ,että katsoo joyain alaston suomea,kertoo sinusta ihan tarpeeksi. Suorastaan aivan kaiken.Että jatka vaan eloasi harrastustesi parissa. Ei mee rahaa kortsuihin. Ei tuu tauteja,eikä vahinko lapsia. Muista rasvata. Tummeli on kuulemma hyvä✌😄🤷‍♀️

• Anonyymi

Eräässä podcastissa sanottiin juuri, että naisten tulevaisuus on yhäriys kun taas tavismiesten tulevaisuus on kuolla lapsettomina kun panoalfat hyppivät parisuhteesta parisuhteeseen.

• Anonyymi

Että oikein podcastissa näin sanottu, no sitten sen on kyllä oltava totta!

• Anonyymi

Ei miehet halua sitoutua riippumatta ulkonäöstä. Ihan sama kuka näyttää miltä niin vain seksi kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      293
      2519
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      47
      2481
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      122
      1686
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1360
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1350
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1215
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1183
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1059
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1027
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1000
    Aihe